Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen keksinyt ratkaisun kassahihnan kapulasotaan.

Vierailija
28.03.2018 |

Siis en käytä kapulaa koskaan koska se on turha. Takana nilkoille rynkyttävä ilmeisesti luulee että hihna loppuu. Selvennykseksi sanottakoon, että ei se lopu koskaan vaan riittää aina koska se kiertää kehää!

Mutta se niksi!
Lähestyn kassaa kärryni takanani, jolla torppaan rynkyttäjän yrityksen työntää tavaransa omieni joukkoon pakottamalla rynkyttäjän jättämään vähintään hihnan levyisen raon. Toimii! Suosittelen.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapula on ihan tarpeellinen. Eihän se väsynyt kassa jaksa erotella tuote tuotteelta, mikä on kenenkin. Ja niitä epämääräisiä välejä siellä on milloin mistäkin syystä.

Vierailija
2/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen keksinyt ratkaisun tähän suureen sotaan. Jos edellä oleva ei laita kapulaa, minä laitan. Omien ostosteni perään laitan sen aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin veisi auton huoltoon ja piruuttaan kertoisi väärän rekkarin ja omistajan...

Vierailija
4/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ennen selvittiin ilman kapuloita?

Vierailija
5/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen keksinyt ratkaisun tähän suureen sotaan. Jos edellä oleva ei laita kapulaa, minä laitan. Omien ostosteni perään laitan sen aina.

Käytöstavat erottaa kassalla fiksun ihmisen möllistä.

Vierailija
6/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätettiin pieni väli ja laitettiin muovikassa tai oma kassi ensimmäiseksi. Siitä kassa tajusi että ostaja vaihtuu, ei ole vaikeata.

Vierailija
7/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tämä ainainen kiistakapula. Sitä vain ihmettelen että miksi takana olevat hermoilevat sen kapulan kanssa? Kyllä se kapula mahtuu siihen hihnalle, ei tarvitse hermoilla. Ei ole mikään tulipalokiire.

Vierailija
8/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskin takaa kauppias ojensi jauhopaketin ja kysyi ruokakorttia.

Vierailija
9/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi ne kapulat ovat olleet muutamia vuosia, vaikka kassahihnoja on ollut melkein aina!

Vierailija
10/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellinen on laittanut minulle, minä laitan myös seuraavalle. Jos edellinen ei laita minulle, minä laitan itselleni mutta en seuraavalle. Jos kaikki tekevät näin, jokainen laittaa aina kapuloita 1 kpl. Kätevää!

Mutta ihanimpia ovat kyllä ne, jotka takana kiittävät kun laitan heille kapulan <3

Vierailija
11/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi ne kapulat ovat olleet muutamia vuosia, vaikka kassahihnoja on ollut melkein aina!

Mitäh? Olihan kapuloita jo 90-luvulla.

Vierailija
12/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan niille kapuloille nähtiin tarve, koskapa niitä alettiin käyttää ...

Vierailija
13/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätettiin pieni väli ja laitettiin muovikassa tai oma kassi ensimmäiseksi. Siitä kassa tajusi että ostaja vaihtuu, ei ole vaikeata.

Ällöttää ne teidän likaiset kassinne hihnalla. Ties missä lattioiden paskoissa pyörineet ja sitten laitatte toisten elintarvikkeiden sekaan. Ällöttää ne pöpöt jotka jää siihen kassahihnaan.

Vierailija
14/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetetaankohan uusille tradenomeille kassatyöskentelyn historiaa, siitä miten ennen toimittiin.

Vierailija
15/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetin vaikeaa on laittaa se kapula sinne ostoksien taakse? Pitää olla täysi idiootti että ei sitä pysty tekemään. Silloin kannattaa tilata ne kamat himaan ja muutenkin pysyä pois ihmisten ilmoilta. Tämä ei piru vie ole mitään avaruustiedettä.

Vierailija
16/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään niitä muovikasseja mäiskitään ennen ja jälkeen ja joskus reunalle tippumaan, ja monen perheenjäsenen toimesta sikinsokin omien ja vähän naapurinkin ostosten sekaan epämääräinen kasa.

Vierailija
17/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laita ikinä kapulaa. Se kuuluu kassan tehtäviin laittaa.

Vierailija
18/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetin vaikeaa on laittaa se kapula sinne ostoksien taakse? Pitää olla täysi idiootti että ei sitä pysty tekemään. Silloin kannattaa tilata ne kamat himaan ja muutenkin pysyä pois ihmisten ilmoilta. Tämä ei piru vie ole mitään avaruustiedettä.

Koska joskus on vaikea nähdä taaksensa, tuleeko siihen asiakas vai hakeeko joku pikaisesti vain suklaapatukoita viereiseltä kassalta. Eikä viitsi jäädä tarkkailemaankaan. Ja jos siinä onkin asiakas, voihan olla että kapulaa ei edes tarvita. Kerran laitoin kapulan että olenpa kohtelias, mutta ihan turhaan. Takana oleva osti kassalta vain jonkun veikkausarvan.

Vierailija
19/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Ap jopa ennemmin kehittelee jotain typeriä niksejä, ennen kuin vain suorittaa sen yksinkertaisen noin pari sekuntia vievän toimenpiteen, jonka osaavat pikkulapsetkin. Ja joka voi säästää itseltä rahaa ja aikaa.

Vierailija
20/51 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellä menijä unohtaa laittaa kapulan niin mietin, että miten on noin muuten pärjännyt elämässä. Laitan kapulan ja laitan kapulan myös omien ostosteni jälkeen.

Seuraan kapulan unohtanutta syrjäsilmällä, että kuinka hän toimii, onko ulkoisia sairauden merkkejä. Saatan myös katsoa millaisella autolla on liikkeellä, laittaako vilkkua ja niin päinpois.