Tässä näkee hyvin että jos kasvonpiirteet ei ole ns. kunnossa, niin ei paksu pakkelikaan niitä pelasta
Meikin tarkoitus on korostaa hyviä puolia ja häivyttää huonompia. Mutta jos koko kasvonpiirteet ja mittasuhteet ovat pielessä niin ei auta.
Älkää siis enää sanoko että kenestä tahansa saa meikillä kaunottaren.
Kommentit (118)
Carlin tyyli on vain liian mauton
En nähnyt kauniita naisia ennen enkä jälkeen. Vain vahvasti pakkeloituja joista ei tiedä miltä näyttävät oikeasti. Silmät on kauniit molemmilla, toisella vaan liian lähekkäin.
En jaksanut katsoa kuin alun. Tylsä.
Tummat naiset ja tummat karakteeriset piirteet on kyllä mieleeni, mutta ei maalaamalla maalatut. Luonnoton ei ole kaunista MINUN silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Lol, odotin jotain RawBeautyKristiä, mutta että Carli Bybel siskoineen rumia. :D
Ensinnäkään en sanonut että siskonsa olisi ruma. Hänellä vain ei ole minun mielestäni kauniit piirteet. Carlista en sanonut mitään ja hän on mielestäni kaunis. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ette siis tajunneet niin koen itseni rumaksi. Otin vain esimerkkinä henkilön joka näyttää mun mielestä vielä pahemmalta. Oli positiivista huomata ettei muu pidäkään Carlin siskon kaltaisia kasvoja rumina. Kiitos teille...mun pitää alkaa muuttaa omaa suhtautumista ulkonäkööni.
ApItsekin pidän itseäni rumana mutta muita en. Sisäistä kauneutta sulta ei ainakaan löydy, kaikkein ala-arvoisimpina ihmisinä pidän muiden haukkujia. Ja vielä ulkonäön perusteella...
Haukkuminen ja mielipiteen ilmaiseminen eivät ole sama asia. Haukkuminen olisi sitä että olisin sanonut häntä rumaksi, oksettavaksi tms mutta sitä en tehnyt. Sanoin vain että kun piirteet eivät ole kunnossa ei meikki niitä pelasta ja näinhän se on. Olen sen omissakin piirteissä huomannut. Älkää laittako sanoja suuhuni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ette siis tajunneet niin koen itseni rumaksi. Otin vain esimerkkinä henkilön joka näyttää mun mielestä vielä pahemmalta. Oli positiivista huomata ettei muu pidäkään Carlin siskon kaltaisia kasvoja rumina. Kiitos teille...mun pitää alkaa muuttaa omaa suhtautumista ulkonäkööni.
Ap
Tajusin kyllä heti sun pointin.
Linkkaat jonkun söötin ja solvaat häntä. Odotat muiden reaktiot ja sen jälkeen tulet sanomaan että näytän itse tältä ja olen ruma.
Tällöin oma sairas pääsi on lukenut monta viestiä jossa buustaat itseäsi, olet kauniimpi kuin valtaosa siansilmä pullukoista jne. Et parannu näinkään. Lopeta itsesi vertaaminen muihin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Omituista. Nyt koet itsesi rumaksi, mutta kuitenkin ekalla sivulla vielä sanoit, että "kyllä minä omiin kasvoihini tyytyväinen olen etenkin kun katson tätä Carlin siskoa".
Jos silmien etäisyys tai nenän koko häiritsee, molempia asioita pystyy kyllä korjaamaan meikillä hyvinkin paljon. Tätä ei siis aloituksen videossa tehty. Tehtiin häämeikki, mutta siinä ei keskitytty häivyttämään kyseisiä "virheitä". Erilaisella silmämeikillä silmät olisi saatu näyttämään hyvinkin erilaiselta, sekä nenä mahdollisesti lyhyemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOmituista. Nyt koet itsesi rumaksi, mutta kuitenkin ekalla sivulla vielä sanoit, että "kyllä minä omiin kasvoihini tyytyväinen olen etenkin kun katson tätä Carlin siskoa".
Jos silmien etäisyys tai nenän koko häiritsee, molempia asioita pystyy kyllä korjaamaan meikillä hyvinkin paljon. Tätä ei siis aloituksen videossa tehty. Tehtiin häämeikki, mutta siinä ei keskitytty häivyttämään kyseisiä "virheitä". Erilaisella silmämeikillä silmät olisi saatu näyttämään hyvinkin erilaiselta, sekä nenä mahdollisesti lyhyemmältä.
En edelleenkään pidä itseäni kauniina. Mutta tietenkin jos näkee että joku muu näyttää vielä karrikoidummalta niin osaa sitä olla tyytyväinen ettei itse niin hassupiirteinen ole. Mutta nyt poistun muiden juttujen pariin. Kiitos ajastanne ja olen positiivisesti yllättynyt miten kivasti puhuitte tämän Carlin siskon kasvoista. Hyvää päivänjatkoa teille kaikille :)
Ap
Huh mikä Kardashian-maski tuolla meikkaavalla siskolla. En tajua, miksi nykyään meikataan niin paljon, että näyttää lopulta ihan eri ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko väärä linkki vai mikä juttu tämä oli. Kyllä tosiaankin tiedän, ettei jostain pulleasta naamasta siansilmillä varustettuna, saa ihan kauhean nättiä.
Ei kauhean nättiä mutta ihan ok:n voi saada. Itselläni on juuri pullea naama (ylipainon takia) ja raskaiden luomien alla syvällä päässä olevat pienet siansilmät. Ja meikki tekee ihan ihmeitä! Varjostuksilla ja korostuksilla voi häivyttää hyvin kaksoisleukaa, pulleita leukaperäläskejä ja poskien pulleutta. Silmät saa esiin kunnon rajauksilla jotka jatkuvat silmän ulkonurkan ohi ja nousevat vähän ylöspäin loppupäästä + yläluomien "läskipussit" häivyttävällä tummalla luomivärivarjostuksilla.
Toki tällaisiin minun kaltaisiin tapauksiin mikään ripsiväri ja huulikiilto kevytmeikki ei auta yhtään mitään vaan tarvitaan ihan kunnon pakkeli.
Laihdutus oli tehokkaampi konsti ja huomattavasti helpompi. Kuulostaa nimittäin tosi työläältä tuollainen pakkelointi, varsinkin kun se ei oikeasti hämää ketään muuta kuin sinua.
Onpa ruma meikki.
Oikea teatterimaski.
Ehostuksella on tarkoitus häivyttää virheitä ( tässä pitkiä kasvoja, lähekkäisiä silmiä, matalaa otsaa ja isoa nenää) ja korostaa hyviä puolia (tässä kauniita silmiä ja suuta).
Malli näyttää överisti maalatulta. Ehkä pimeässä yökerhossa tällainen sotamaalaus menisi, mutta ei missään nimessä päivänvalossa häämeikkinä.
Helmiäistä on aivan liikaa.
Tuolla tavalla meikattiin 70-luvulla. Tulee Abba mieleen.
Ymmärrän ap:n pointin, morsiamen silmät on jotenkin aika ylhäällä ja leukaluut on miehekkäät. Toki jonkun mielestä toi voi jotain jylhää kauneutta edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ruma meikki.
Oikea teatterimaski.
Ehostuksella on tarkoitus häivyttää virheitä ( tässä pitkiä kasvoja, lähekkäisiä silmiä, matalaa otsaa ja isoa nenää) ja korostaa hyviä puolia (tässä kauniita silmiä ja suuta).Malli näyttää överisti maalatulta. Ehkä pimeässä yökerhossa tällainen sotamaalaus menisi, mutta ei missään nimessä päivänvalossa häämeikkinä.
Helmiäistä on aivan liikaa.Tuolla tavalla meikattiin 70-luvulla. Tulee Abba mieleen.
Miten voi olla samaan aikaan kauniit ja virheelliset silmät?
Carli ei vaan taida tajuta että nuo silmät kaipaisi ihan muunlaista meikkiä...on liian tottunut ilmeosesti meikkaamaan eri näköisiä kasvoja kuin tällä siskollaan. Nimittäin tuo silmämeikki vain korostaa silmien lähekkäisyyttä. Siksi näyttää paremmalta ennen meikkausta. Mutta jos meikki olisi tehty mittaauhteet huomioonottaen niin varmasti näyttäisi kauniimmalta meikattuna.
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä Kardashian-maski tuolla meikkaavalla siskolla. En tajua, miksi nykyään meikataan niin paljon, että näyttää lopulta ihan eri ihmiseltä.
Tuo meikattavan nenän meikki lisäksi on suttuinen ja ruma. Muutenkaan en tykkää nenähelmiäisestä. Ensin pakkeloidaan oma iho piiloon ja sitten lisätään nenään kiilto! Kaunista?
Nenän varjostusten olisi mielestäni tarkoitus muotoilla nenää, ei sitä kuulu kaikille lisätä tavan vuoksi jos nenä on jo kapea. Meikkaaja osaa meikata kaavan mukaan, mutta ei hänellä kovasti visuaalista silmää ole tuoda esille yksilöllisesti parhaita puolia.
Ja sosiaalinen media muka luo nuorille tytöille ulkonäköpaineita. Eiköhän se kuitenkin oo pahan suovat mammat ja tulevat mammat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että videolla olisi "tavallisen" näköinen nainen, jonka meikki on epäonnistunut. No ei, videolla olikin kaksi kaunista naista, joiden meikki oli taidokkaasti tehty ja huoliteltu.
Odotan, että AP tekee oman meikkivideonsa ja näyttää naamansa koko palstalle. Jos nuo naiset oli APn mielestä rumia niin aloittajanhan täytyy olla sen luokan kaunotar, ettei oman naaman näyttö ole liian kova pyyntö.
Carli on kaunis mutta siskollaan on oudot piirteet.
Ei, vaan sisko on kaunis, mutta Carli hätkähdyttävän kaunis.
Vähän off-topiccina: en tajua, miksi meikkaaminen ja kauneudenhoito on niin tärkeä osa naisten kulttuuria. Naisten vlogitkin käsittelevät lähinnä näitä, tai sitten yleisesti esittelevät täydellistä kiiltokuvaelämää. Miehiä taas stereotyyppisesti kiinnostavat videopelit ja urheilu, jotka ovat mielettömän paljon hauskempia touhuja kuin meikkaaminen. Oikeasti ihmettelen, että tytöt harjoittelevat viimeistään yläasteelta alkaen täydellistä meikki-, kauneudenhoito- ja pukeutumistyyliä, samalla kun pojat tekevät oikeasti hauskoja juttuja. Jonkun meikkivideon katsominen on kyllä aika rutikuivan tylsää touhua esim. hyvin tehtyyn pelivideoon verrattuna.
Itsekin pidän itseäni rumana mutta muita en. Sisäistä kauneutta sulta ei ainakaan löydy, kaikkein ala-arvoisimpina ihmisinä pidän muiden haukkujia. Ja vielä ulkonäön perusteella...