Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaa, että olen kertonut parisuhteeni ongelmista ystävilleni

Vierailija
27.03.2018 |

Onko muilla samoja tunteita? Olen kertonut ystävilleni parisuhteeni ongelmista aika avoimesti, ja tietenkin omasta näkökulmastani. Nyt, kun meillä menee parisuhteessa paremmin, tuntuu, että aina pitäisi muistaa mainita ystäville, että "meillä oli vaikeaa mutta nyt ei ole enää". En tiedä voivatko he uskoa, ja ylipäänsä ei tunnu niin "kivalta" kertoa mukavia juttuja, kun tuntuu, että pohjalla velloo semmoinen "ei nuo voi olla oikeasti onnellisia, kun niillä on ollut niin hirveää".

Mistä tässä on kyse? Minua kaduttaa ihan hirveästi, että olen haukkunut puolisoani ystävilleni. Se oli epäreilua puolisoa kohtaan (vaikka hän ei siitä tiedäkään toki) ja ei edistänyt parisuhdetta mitenkään. Valitin vain ja halusin myötätuntoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. Kadun myös avautumista miehen perheelle. Ero tuli, olis varmaan tullut muutenkin, mutta silti :/ no, tarvitsin silloin olkapäätä, turha asiaa on enää vatvoa..

Vierailija
2/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ne avautumiset auttoivat sinua jaksamaan, etkä purkanut kaikkea pahaa oloa puolisoosi. Ymmärrän pointin, mutta tee ystäville selväksi, että teillä menee hyvin ja olet onnellinen. Älä puhu enää pahaa miehestä, kyllä ne ystävät tajuaa sitten jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on ollut sama homma menneisyydessä. Oon katunut aina ihan älyttömästi, sit kun menikin hyvin, kaveri muisti vaan ne ongelmat. Muutenkin tunki liikaa nokkaansa muiden asioihin.

Vierailija
4/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata niin kauheasti huolehtia. Kyllä mä ainakin ymmärrän, että asiat muuttuu ja jos kaveri on kertonut aiemmin ongelmistaan, ei se tarkoita ettei asiat voisi taas olla hyvin. Yhdellä kaverilla oli jopa ero tulossa, mutta eipä niin sitten käynytkään ja olen iloinen hänen puolestaan.

Vierailija
5/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset ei ehkä muutenkaan ole minun ystäviäni eivätkä osaa auttaa ongelmissa. Pahantahtoisia ennemminkin. Siitä syystä en halua olla heidän kanssa tekemisissä. Niihin ei kannata uhrata aikaa eikä sillä ole oikeastaan mitään merkitystä mitä he ajattelevat. Elän omaa elämääni parhaani mukaan.

Vierailija
6/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olis hyvä ettei liikaa innostu kertomaan, jos tulee kaverin kanssa juttua parisuhdeasioista. Varsinkin jos otetaan pari lasillista, tulee avauduttua aika herkästi. Sukupuolella on tässä eroa; miehet juttelevat näitä asioita kavereilleen selvästi vähemmän kuin naiset.

Vierailija
7/7 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ystävät tietää, että rakastaa toista puoliskoa vaikka siitä joskus avautuukin. Ainakin itse tiedän, että kaverini eivät luokittele miestäni sen perustella, mitä joskus ärsyyntyneenä siitä avaudun. Ja fiksut ymmärtää vielä sen, että aina se avautuminen on toispuolista! Ei se tarkoita etteikö niitä hyviä hetkiä ja aikoja olisi ollenkaan.. Tietenkin riippuu nyt mitä oot avautunut mut yleisesti :DD..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi