Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näistä merkeistä minun olisi pitänyt tajuta erän olleen pettäjä.

Vierailija
27.03.2018 |

Neuvon nyt muita ettei kenellekään muulle kävisi samalla tavalla kuin minulle. Elin siis 10 vuotta tietämättäni kroonisen pettäjän ja valehtelijan kanssa, ja haluan varoittaa muita. Näistä merkeistä minun olisi pitänyt tajuta pettäminen:

-autossa oli suklaan käärepapereita, vaikka ex ei tykännyt suklaasta. "Kaverilta oli jäänyt ollessaan kyydissä"
-käyttäytyy päinvastaisesti kuten pettäjän oletetaan käyttäytyvän : katsoi suoraan silmiin ja sanoi ettei varmasti ole pettänyt ja valehdellut.
-röyhkeys: kuka tilaa kyydin kotiin vaimolta, jota on juuri ollut pettämässä? Niin minäkin luulin ettei kellään olisi pokkaa. Mutta hän kävi reissuillaan, jäi "kaverin luo yökylään" ja soitti aamulla minulle pyytäen kyytiä kotiin.
-taksikuittien ja ravintolakuittien repiminen.
-seuranhaku palstojen internethaut.
-kun jää jostain kiinni, niin saa raivokohtauksen. Kun häntä syytetään taas suotta ja hänen pitää sellaista kuunnella. Syytön ei saa raivokohtauksia jos näin on.
-kävi reissu töissä ja oli ottanut kännykkäänsä kuvia lakanoissa, jotka on tuotu kotoa. Eli jos vaimo pyytää lähettämään kuvaa niin kuva löytyy kuvatiedostoista valmiina.
-kaikista taitavimmat huijarit ja pettäjät ei tunne katumusta tai omatuntoa. Ainut kerta, kun olen saanut henkilön puhumaan totta on olleet tilanteita joissa hän oli humalassa. Humalassa ja riidan aikana myönsi, että on pettänyt kymmeniä kertoja. Ja seuraavaksi kiistää sanoneensa niin. Tämä oli varmasti rehellisin hetki jonka hänen kanssa keskustelussa sain. Lopulta jäi kiinni kun ei kotikaupungissa osannut olla tarpeeksi ovela.kaiken todistusaineiston jouduin itse keräämään eri tahoilta ja henkilöiltä. Totuutta en exän omasta suusta koskaan saanut. Ja ero tuli. Tämän jälkeen löysin oikeasti hyvän miehen ja elämän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
2/6 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytönkin voi saada raivarin, jos syytetään kymmenettä kertaa jostain mitä ei ole tehnyt. Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan syytön ala raivoamaan. Tällöin ei menetä hermoja.

Vierailija
4/6 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
5/6 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
6/6 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän pettämisraivarit ei olleet mitään normaaleja raivareita vaan sekopäisiä raivohulluusraivareita. Juoksee pitkin kämppää ja ulvoo raivosta kuin joku eläin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan