Ken on viaton se heittää ekan kiven Siltsuun!
Mitä vit@$a mä juuri luin! Ei kai tässä kukaan ole puhdas pulmunen todellakaan, mutta kyllä sen narkittoman ihmisen on oikeus ilmaista halveksuntansa! Mulla on lapsia ja mä vihaan aineita! Voidaan yhdessä miettiä miksi nykyajan nuoret pössyttelevät pilveä.. Puolustelkaa Siltsua vaan ja antakaa anteeks! Te ootte ihan pellejä koko porukka. Luulen, että jos kyse olisi naapurin Jormasta, niin ei olis teillekään okei! Vai kuka helvetin perheellinen ihminen haluais Siltsun naapuriinsa.
Kommentit (48)
Sattuu sitä Jari paremmissakin piireissä.
Elämää se vain on. Meillä nyt vaan on kiellettyjä nää tietyt aineet ja johtaa ongelmiin.
Monessa paikassa kannabis on sallittua. Veikkaan et sen salliminen vähentäis muiden huumausaineiden käyttöä.
Mä taas veikkaan, että kannabiksen laillistaminen olisi vain helppo reitti kovempiin aineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas veikkaan, että kannabiksen laillistaminen olisi vain helppo reitti kovempiin aineisiin.
Oikeassa elämässä laillistaminen on vähentänyt kovien käyttöä. Esimerkkinä jenkkilän laillistaneet osavaltiot. Siellä kun on todella paha opiaattien aiheuttama ongelma. Ne paikat missä saa lääkkeeksi tai viihdekäyttöön niin kovien käyttö on vähentynyt.
Porttiteoria toimii kyllä kun kaikki on laitonta ja samat luukut myy sekä kannabista että paremmin rahaa tuottavia kovia aineita.
Vierailija kirjoitti:
Laki on laki.
Okei jos laki vaatii että siskosi pitää kivittää hengiltä niin onko se edelleen ihan oikein? Niin ja siskosi oli käyttänyt laitonta päihdettä ja vielä harrastanut seksiä omasta halustaan. Sekö on mielestäsi ihan oikein että kivitetään?
420 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitäpä sitä mistään rikoksista rankaisemaan...vai?
Rikoksista kuuluu rangaista. Kaman käytöstä ei pitäisi rangaista. Hoitoon ohjauksesta olisi enemmän hyötyä.
Tälläkin kommentilla jo alapeukkuja :/
Kertoo paljon ihmisten järjenkäytöstä..
Huomasin ja laitoin jatkoa joka sekin sai jo pari alapeukkua. Tähän keskusteluun osallistuu ainakin pari ihmistä joiden mielestä ongelmaista pitää potkia, rangaista. Oikeustajuni mukaan se mitä ihminen tekee itselleen ei voi olla rangaistavaa. Oli se sitten kuinka haitallista tahansa.
Koittakaa nyt alapeukuttajat oikeasti edes jotenkin perustella miksi käytöstä pitäisi rangaista? Jos ette pysty niin olette vain kostonhimoisia. Mä en tykkää sillanpään musiikista en puolustele siksi. Seksuaalinen suuntautuminen on mulle aivan sama, mä tykkään naisista joku toinen miehistä.
Haluaisin kuitenkin kuulla mitä hyötyä luulette alapeukuttajat olevan käyttörangaistuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Nämä kivittäjät sitten on itse varmaan juuri niitä pyhimyksiä ja puhtaita pulmusia.
Epäilemättä ainakin siihen asti kun jotain paljastuu. Aika usein koviten tuomitsevilla on salaisia paheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Sillanpää-keissihän on käymässä mielenkiintoiseksi. Suomalaisten asenteet päihdeongelmaisia kohtaan ovat erittäin outoja. Joko tuomitaan kategorisesti kaikki tai sitten kielletään kaikki päihteiden haitat ja ollaan suunnilleen laillistamassa crystal meth. Järkevät puheenvuorot ovat tosi harvassa.
Jospa Siltsu saisi kansan keskustelemaan riippuvuuksien syistä ja seurauksista laajemminkin! Addiktiot ovat nimittäin Suomessa kansantauti. Ihan sama vetääkö kovia huumeita, viinaa vai viinereitä.
Viinereihin harvemmin liittyy ihmiskauppaa ja väkivaltaisuuksia..
Mieti niitä läskejä, jotka eivät pääse sohvastaan ylös. Heidän addiktionsa on lukinnut heidät koteihinsa vangeiksi.
Ja sitä saa lyödä kuin vierasta sikaa? Täällä lynkataan ja tuomitaan kaikki ennen oikeudenkäyntiä. Tää on se nykyajan häpeäpaalu, jokainen saa purkaa agressionsa , henkilö vaan vaihtuu päivittäin/viikottain