Katsooko enää kukaan formuloita tai on perillä kuka johtaa sarjaa milloinkin?
Ei ole enää suomalaista joka pärjäisi. Minun nuoruudessani formulat viikonloppuna oli iso juttu.
Intissäkin oli aikanaan sunnuntaina formulaherätys eriksen.
Kommentit (7)
Tänään oli perkuleen tylsää töissä. Jäin miettimään myös lajin eettistä puolta. Onko aika ajanut formuloiden ohi?
Vielä 20 vuotta sitten ympäristöarvoilla ei ollut niin väliä. Nykyään lähes kaikki suuret pääomasijoittajat vaativat vastuullisuussuunnitelmaa pörssiyhtiöiltä. Tupakkayhtiötkään eivät enää saa mainostaa formuloissa.
ap
Mä katson formuloita enkä mitään suomalaisia.
En ole koskaan ymmärtänyt juuri näitä, jotka katsovat vain suomalaisia, eikö ne sitten tykkää siitä lajista, kun eivät katso sitä, jos siellä ei ole suomalaisia?
Tuntuu miehilläkin olevan tässä ihan naisen logiikka käytössä.
T itse katson lajia, lajin takia
Vierailija kirjoitti:
Mä katson formuloita enkä mitään suomalaisia.
En ole koskaan ymmärtänyt juuri näitä, jotka katsovat vain suomalaisia, eikö ne sitten tykkää siitä lajista, kun eivät katso sitä, jos siellä ei ole suomalaisia?
Tuntuu miehilläkin olevan tässä ihan naisen logiikka käytössä.
T itse katson lajia, lajin takia
No aikalailla noin. Ja kuntuli maksulliseksi niin en halunnut maksaa. Nykyään voisin jos suomalaiset menestyisi. Tykkään lajista ja osa siitä on sen ympärillä pyörivä show. Ei sun tarvitse ymmärtääkään, eikä mun tarvitse esittää mitään muuta kuin olen, vain että olis jotenkin hienompaa tai loogisempaa katsoa vain lajia. Ole omaa mieltäsi, mutta miten sä selität loogisesti viimeisen lauseesi? On epäloogista olla eri mieltä sun kanssa? Mun mielestä nimenomaan on loogista jos katsoo lajia suomalaisten takia, niin laji ei kiinnosta jos siellä ei ole suomalaisia.
Työkaveri katsoo, pyysi katsomaan Singaporen GP:tä
BOTillac tulee ja pesee kaikki ensi kaudella.
-winner-
Joo, ei ole suomalaista kuskia ja tajuttoman kalliista suoratoistopalveusta tulee, en katso enää.