Ken on viaton se heittää ekan kiven Siltsuun!
Mitä vit@$a mä juuri luin! Ei kai tässä kukaan ole puhdas pulmunen todellakaan, mutta kyllä sen narkittoman ihmisen on oikeus ilmaista halveksuntansa! Mulla on lapsia ja mä vihaan aineita! Voidaan yhdessä miettiä miksi nykyajan nuoret pössyttelevät pilveä.. Puolustelkaa Siltsua vaan ja antakaa anteeks! Te ootte ihan pellejä koko porukka. Luulen, että jos kyse olisi naapurin Jormasta, niin ei olis teillekään okei! Vai kuka helvetin perheellinen ihminen haluais Siltsun naapuriinsa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun eikä sinun asia tuomita yhtään ketään.
Juuri näin! Julkisuuden henkilöt joita täällä porukalla eivät ole ykskään tilivelvollisia kenellekkään täällä! Ollaan niin kärkkäitä kivittämään ja jakamaan tuomioitaan ,usein ennenkö tiedetään asiai todellinen laita.
Jos hankkii elantonsa julkisuudesta on tilivelvollinen työnantajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitäpä sitä mistään rikoksista rankaisemaan...vai?
Rikoksista kuuluu rangaista. Kaman käytöstä ei pitäisi rangaista. Hoitoon ohjauksesta olisi enemmän hyötyä.
Ap:lla ei taida olla mitään käsitystä siitä kuinka vaarallinen huume metamfetamiini on. Sen levittämisestä voitaisiin lähettää sinne thaimaan vankiloihin kärsimään rangaistustaan.
Netti on täynnä metan käyttäjien pohjakosketustarinoita. Sellaistako Sillanpää haluaa tuoda Suomeenkin? Toistaiseksi on ollut tarpeeksi tekemistä heroiini- ja pirinarkkienkin kanssa.
Nyt oikeasti joku roti Siltsun paapomiseen. "Keikat jatkuu normaalisti". Ei todellakaan kuuluisi jatkua. Se on ihan sama kuin rahottaisi tuon huumeostoksia. Siltsua puolustelevat ihmiset ovat kadottaneet moraalinsa, kun vastapuolella ei olekaan se Jorma 52v, joka narkkaa vaan Siltsun kaltainen julkkis.
Vauhkoontuneet akat sylki vaahdossa puolustelevat "lutuista tangolaulajaa, kun se on niin herkkis ja tunteiden tulkki" Ollaan niin sokeita faktoille... Ja se fakta on: Jari on narkomaani, rattijuoppo/huumekuski, tuomittu huumerikollinen, uusintarikollinen, huumediileri ja huumeiden salakuljettaja. Ja kaiken huipuksi valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikeasti joku roti Siltsun paapomiseen. "Keikat jatkuu normaalisti". Ei todellakaan kuuluisi jatkua. Se on ihan sama kuin rahottaisi tuon huumeostoksia. Siltsua puolustelevat ihmiset ovat kadottaneet moraalinsa, kun vastapuolella ei olekaan se Jorma 52v, joka narkkaa vaan Siltsun kaltainen julkkis.
Vauhkoontuneet akat sylki vaahdossa puolustelevat "lutuista tangolaulajaa, kun se on niin herkkis ja tunteiden tulkki" Ollaan niin sokeita faktoille... Ja se fakta on: Jari on narkomaani, rattijuoppo/huumekuski, tuomittu huumerikollinen, uusintarikollinen, huumediileri ja huumeiden salakuljettaja. Ja kaiken huipuksi valehtelija.
Ei taida olla oikeutta vaatia lippurahoja takaisin ja kukapa ei menisi ihkuttamaan rikollista jos liput on jo ostettu..
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Ken?
Barbin muovinen poikaystävä. Kuitenkin tässä sillä tarkoitetaan kuka on niin viaton että voi nakata ekan kiven. Näitä raamatusta lainattuja jeesuksen puheita. Agnostikkona pidän paljonkin väitetyistä jeesuksen sanomisista. Ne kun ovat empatiaa tuomitsemisen sijaan.
Vanhana pajauttelijana toivon että porukat tajuaisi pysyä erossa näistä oikeasti huomattavan haitallisista aineista. Saarnaamista olen aina inhonnut enkä aio sitä tehdä. Jos meinaatte jotain käyttää niin ottakaa aineesta selvää. Netistä löytyy kyllä tietoa niin hyvässä kuin pahassa. Itse pysyn siinä minkä olen todennut vähäiseksi haitoiltaan. Satunnaisessa pajauttelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikoksista kuuluu rangaista. Kaman käytöstä ei pitäisi rangaista. Hoitoon ohjauksesta olisi enemmän hyötyä.
Alapeukuttajat saisivat kertoa mitä todellista hyötyä on käytöstä rangaitsemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin kommentilla jo alapeukkuja :/
Kertoo paljon ihmisten järjenkäytöstä..
Tää Sillanpää-keissihän on käymässä mielenkiintoiseksi. Suomalaisten asenteet päihdeongelmaisia kohtaan ovat erittäin outoja. Joko tuomitaan kategorisesti kaikki tai sitten kielletään kaikki päihteiden haitat ja ollaan suunnilleen laillistamassa crystal meth. Järkevät puheenvuorot ovat tosi harvassa.
Jospa Siltsu saisi kansan keskustelemaan riippuvuuksien syistä ja seurauksista laajemminkin! Addiktiot ovat nimittäin Suomessa kansantauti. Ihan sama vetääkö kovia huumeita, viinaa vai viinereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin kommentilla jo alapeukkuja :/
Kertoo paljon ihmisten järjenkäytöstä..
Huomasin ja laitoin jatkoa joka sekin sai jo pari alapeukkua. Tähän keskusteluun osallistuu ainakin pari ihmistä joiden mielestä ongelmaista pitää potkia, rangaista. Oikeustajuni mukaan se mitä ihminen tekee itselleen ei voi olla rangaistavaa. Oli se sitten kuinka haitallista tahansa.
Nämä kivittäjät sitten on itse varmaan juuri niitä pyhimyksiä ja puhtaita pulmusia.
Ei mua ainakaan haittaa mitä kukakin vetää, kunhan autonratista pysyy kaukana kamapäissään.
Vierailija kirjoitti:
Tää Sillanpää-keissihän on käymässä mielenkiintoiseksi. Suomalaisten asenteet päihdeongelmaisia kohtaan ovat erittäin outoja. Joko tuomitaan kategorisesti kaikki tai sitten kielletään kaikki päihteiden haitat ja ollaan suunnilleen laillistamassa crystal meth. Järkevät puheenvuorot ovat tosi harvassa.
Jospa Siltsu saisi kansan keskustelemaan riippuvuuksien syistä ja seurauksista laajemminkin! Addiktiot ovat nimittäin Suomessa kansantauti. Ihan sama vetääkö kovia huumeita, viinaa vai viinereitä.
Viinereihin harvemmin liittyy ihmiskauppaa ja väkivaltaisuuksia..
Mä en todellakaan ole puhdas pulmunen, mutta en käytä huumeita!
Jokainen varsin hyvin tietää kuinka nuorella lähtee lapasesta. Ensin vähän kännisekoilua, nooh jos mä ny yhren sätkän polttelen, no perhana polttelen enemmän, voisko kokeilla jotain vahvempaa, no jos vähän pillereitä ja viinaa ja sätkät päälle. No olisko vielä jotain? No hitto, kyllä pitää jotain olla! Ja ja ja... sitten vedetäänkin piikkiä!!!! Onneksi suurin osa nuorista ymmärtää olla kokeilematta edes sitä ensimmäistä kertaa! Meillä aikuisilla on velvollisuus turvata lastemme elämä ilman huumausaineita ja se tarkoittaa sitä, että omat asenteemme ovat kunnossa. Mikä on puolustajien asenne? Tuskin siitä Siltsustakaan tuli vaarallisen kaman käyttäjä yhdessä yössä.
Jarin fanit on narkkeja.