Miehet kumpi on parempi hyvä luonne vai hyvä kroppa
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että valtaosa miehistä arvostaa naisessa eniten ulkonäköä. No nyt ei todellakaan tarvitse enää kummastella omaa yksinäisyyttäni ja miehettömyyttäni, olen yksinkertaisesti liian epäviehättävä ollakseni haluttava vastakkaiselle sukupuolelle. Edessä tulee olemaan todella yksinäinen elämä, sen voin sanoa. Aika masentavaa, jos tätä lähtee ihan kunnolla miettimään.
Eikä tarvitse ihmetellä myöskään avioerojen suurta määrää kun vaan kroppa ja kauneus ratkaisee 😂 sitten 5 vuoden naimissaolon ja 3 lapsen jälkeen alkaa miettiä et helkkari kun toi eukko on Hel_etin rasittava ja kamala luonteeltaan. Ilkeä ja manipuloiva viettelevä pettäjä joka käy myös vieraissa. Mutta eipä haittaa kun sillä on hyvä kroppa ja kaunis ulkonäkö 😂😂😂 ja miehetkö fiksuja?
Paitsi että naisethan ne erot ottavat, eikä miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että valtaosa miehistä arvostaa naisessa eniten ulkonäköä. No nyt ei todellakaan tarvitse enää kummastella omaa yksinäisyyttäni ja miehettömyyttäni, olen yksinkertaisesti liian epäviehättävä ollakseni haluttava vastakkaiselle sukupuolelle. Edessä tulee olemaan todella yksinäinen elämä, sen voin sanoa. Aika masentavaa, jos tätä lähtee ihan kunnolla miettimään.
Eikä tarvitse ihmetellä myöskään avioerojen suurta määrää kun vaan kroppa ja kauneus ratkaisee 😂 sitten 5 vuoden naimissaolon ja 3 lapsen jälkeen alkaa miettiä et helkkari kun toi eukko on Hel_etin rasittava ja kamala luonteeltaan. Ilkeä ja manipuloiva viettelevä pettäjä joka käy myös vieraissa. Mutta eipä haittaa kun sillä on hyvä kroppa ja kaunis ulkonäkö 😂😂😂 ja miehetkö fiksuja?
No ollaan nyt rehellisiä: jos äijän oma luonne on sellainen, että katselee sitä kroppaa, niin ei sillä naisen luonteella olekaan mitään väliä. Liitto päättyy silti. Pyhimyksestäkin löytää vaikka mitä vikaa jos itse on kykenemätön tasapuolisiin ihmissuhteisiin ja syyttää kaikista aiheuttamistaan ongelmista toisia. Tai sitten nainen tulee järkiinsä ja lähtee menemään.
Ei se auta ketään jos näille neropateille saadaan teroitettua, että heidän pitää teeskennellä olevansa parempia ihmisiä kuin ovat. Kyllä ne sen jo tietää, eikä sano tällaisia ikinä esim. sellaiselle hyvärunkoiselle naiselle johon on mahdollisuus.
Luonne. Nainen, jonka kanssa synkkaa, on miehen silmissä kaunis, ja tuo kauneus vain syvenee iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalle teistä nyt ei ole paljon valinnanvaraa, ellette itse satu näyttämään vaikkapa Brad Pittilta. Vituttaako, ulisijat? :) Normaalit miehet ovat kotosalla vaimojensa/tyttöystäviensä kanssa aikaa viettäen, eivätkä piipitä jossain netin keskustelufoorumilla. Miksi? Siksi koska heillä on tervettä järkeä päässä, ja hyvä itsetunto. Eivät perusta valintojaan muiden ihmisten mielipiteille, ja eivätkä ole pinnallisia ääliöitä. Jos tämä on teidän mielestänne rakentavaa ajanvietettä, niin jatkakaa toki. Teitä ihan oikeasti säälitään, miettikääpä sitä.
Vituttaa. Tai no, melankolia ehkä kuvaavampi. Sellainen fiilis, että elämä on. Minkäs sille voi.
Minä nimenomaan en perusta valintojani muiden ihmisten mielipiteille. Jos perustaisin, olisin suhteessa tälläkin hetkellä. Tuo oli aika outo heitto.
Jos oikeasti tekisit asian eteen jotain, et olisi tällä palstalla asiasta mankumassa näiden uli-miesten kuoroon liittyen. Normaalit ihmiset tapaavat pareja sosiaalisissa ympyröissä ja vaikka heillä sellaista ei olisikaan, menevät ulos ja käyvät ihmisten ilmoilla. Ei kukaan tule kotoa hakemaan, näin se vain on. Ei minuakaan kotoa tulla noutamaan, vaikka nainen olekin. Minun ulkonäölläni joudun itse olemaan miesten suhteen aktiivinen, ja varautumaan mahdollisiin pettymyksiin. Ei elämä ole helppoa meillekään, vaikka miehet niin kuvittelevatkin.
Joo, eihän se kaikille naisille helppoa ole. Suurimmalle osalle vaan. Paitsi että niistäkin useat luulevat, oikeastaan melkein vaativat, että miesten pitäisi innostua naisissa, samoista asioista jotka miehissä kiinnostavat naisia. Kun ei heidän oikeasti tarvitsisi statusta kehittää, vaan ahteria ja luonnetta. Ja sitten jos haluaa oikean kumppanin, niin ei juosta sen pelimiehen perässä, eikä keikutella sitä ahteria Mustafan suuntaan. Mutta kun ei haluta edes nähdä, kuka on pelimies ja kuka ei. Sitten kun ulkoinen viehättävyys on puolittunut, hedelmällisyys laskussa, sitten vasta ihmetellään, miten napataan "kunnon mies". Kun se on myöhäistä.
Itselläni siis ei ole seurasta puutetta, vaan nirsous on esteenä. En ole tarpeeksi hyvä oikeasti hyväkroppaiseen, joten yksin ollaan. Minäkin sijoitin väärään kumppaniin nuorena, kun oli vielä mahkuja. Minäkin olin sokea ja tyhmä.
Hyvä luonne. Toisaalta hyvä kroppa on hieman suhteellinen käsite; moni mun mielestä tosi nätti on jonkun muun mielestä liian lihava tai muutoin vastenmielinen. Molemmatkaan ei varmasti ole mahdottomuus :)
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos akan luonne on perseestä, ei siihen auta edes hyvä perse. Tämän viisauden teille tarjoilee aviomieheni, jolta luin otsikon.
Sama pätee toisinpäinkin, jos perse on perseestä, ei sitä mikään luonne pelasta.
Hyvällä ahterilla saa paljon anteeksi. Niin saa hyvällä luonteellakin.
Mutta ylipaino estää kaiken, silloin millään muulla ei ole mitään väliä.
Miehellä taas erektiohäiriö. Hyi hitto, onko kammottavampaa kuin äijä joka ei saa edes munaansa pysymään pystyssä... ja sit naisen on tietenki muka syy vaikka oikeesti omat elämäntavat on vieneet kyvyt.
Yääk.
Vierailija kirjoitti:
Voi poikakullat, tiedättekö et tällaisen kropan eteen tehdään töitä? Se sali on oikeasti tärkeämpi kuin te, ellette itse treenaa samaa tahtia ja tule samalle salille. Saattehan te siellä mamman kellarissa haaveilla, mut sen paketin pitää olla kunnossa myös siinä suunassa että edes vilkaisen. Ihan rehellisesti, mä huolin vain sen komeimman, treenatuimman ja rikkaimman miehen itselleni halukkaiden joukosta. Ja otinkin sen. Lisäksi jos kuulisin yhdenkään teidän ulisevan betan puhuvan rumasti naisista jotka on vaikka pyöreämpiä, niin nolaisin teidät aivan täysin siinä paikassa. N26 172/68, rasvaprosentti 11% kisakaudella, normaalisti 15-17%
Miksi oletat itselläsi olevan noin paljon valtaa kehenkään? Siksi että sinulla on harrastus ja suuret luulot? Ihmistä ei voi nolata ellei hän suostu nolaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi poikakullat, tiedättekö et tällaisen kropan eteen tehdään töitä? Se sali on oikeasti tärkeämpi kuin te, ellette itse treenaa samaa tahtia ja tule samalle salille. Saattehan te siellä mamman kellarissa haaveilla, mut sen paketin pitää olla kunnossa myös siinä suunassa että edes vilkaisen. Ihan rehellisesti, mä huolin vain sen komeimman, treenatuimman ja rikkaimman miehen itselleni halukkaiden joukosta. Ja otinkin sen. Lisäksi jos kuulisin yhdenkään teidän ulisevan betan puhuvan rumasti naisista jotka on vaikka pyöreämpiä, niin nolaisin teidät aivan täysin siinä paikassa. N26 172/68, rasvaprosentti 11% kisakaudella, normaalisti 15-17%
Hyvä kirjoitus.
Näinhän se on. Naisen timmi vartalo (hankittu ominaisuus) vaihdetaan ensisijaisesti geneettiseen komeuteen ja rahaan/statukseen. Sen lisäksi mieheltä toivotaan liikunnallisuutta, mutta se on toissijaista, kuten lukuisat liikemies-fitnessnainen-parit osoittavat.
Tästä syystä liikunnalliset miehet jotka eivät syntyneet komeaksi eivät helposti löydä itselleen sopivaa naista joka myös harrastaisi liikuntaa. Käytännössä ainoa keino on rahan ja statuksen vaihtaminen naisen timmiin vartaloon, ts. parisuhdeprostituutio.
Kyllä se näköjään luonne on, kun ei vaimo ei oo enää yhtä hyväkroppainen kuin aikanaan tavatessa, mut siltikin häntä en vaihtais pois.
Ehdottomasti hyvä kroppa, tiukka perse ja nätti naama. Naiset on jo valmiiksi vittumaisia tiuskijoita, joten se luonteesta.
Avaa silmät, sisko. En mä tässä asiassa kieriskele enkä ole täällä avautumassa. Menisin avautumaan miehille jos olisin ulinainen, heidän huomiotaan, kollektiivista anteeksipyyntöään ja vakuutteluaanhan mä silloin kaipaisin.