Miehet kumpi on parempi hyvä luonne vai hyvä kroppa
Niin?
Kommentit (94)
On helpompaa treenata hyvä luonne kuin hyvä kroppa. Lähinnä ihmettelisin sitä miksi hyväkroppainen ei jaksaisi olla mukava.
Mihin kasvot unohtuivat?
Luonne on myös tosi tärkeä jos aikoo olla pitkään yhdessä.
Hyvä kroppa riittää yhden yön parisuhteeseen. Pidempi parisuhde edellyttää myös hyvää luonnetta.
Näyttää siltä, että valtaosa miehistä arvostaa naisessa eniten ulkonäköä. No nyt ei todellakaan tarvitse enää kummastella omaa yksinäisyyttäni ja miehettömyyttäni, olen yksinkertaisesti liian epäviehättävä ollakseni haluttava vastakkaiselle sukupuolelle. Edessä tulee olemaan todella yksinäinen elämä, sen voin sanoa. Aika masentavaa, jos tätä lähtee ihan kunnolla miettimään.
Tästä ketjusta selviää erojen yleisyyden syy. Puoliso valittu kevyin perustein.
Naapurin Jaska kirjoitti:
Riippuu onko kyse yhden yön keikasta vai pysyvämmästä. Yhden yön keikoilla sietää sitä riivinrautaakin mutta pitemmissä suhteissa luonne ratkaisee.
Juuri näin. Tosin ylipainoinen ei kelpaa mulle kumpaankaan.
M40
Hyvä kroppa on tärkeämpi muttei yksissään riitä, pitää olla myös kauniit kasvot joissa ei isoja virheitä esim luomia tai pisamia
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kroppa riittää yhden yön parisuhteeseen. Pidempi parisuhde edellyttää myös hyvää luonnetta.
Juurikin näin. Yhdeksi yöksi riittää hyvä kroppa, mutta parisuhteeseen asti koko paketin pitää olla kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kroppa on tärkeämpi muttei yksissään riitä, pitää olla myös kauniit kasvot joissa ei isoja virheitä esim luomia tai pisamia
Ja tässä selvisi miksen minä kelpaa miehille kuin seksiin. T. Pisamanaamainen nainen
Kyllä luonne merkittävämpää. - Huonolla luonteella pilaa hyvänkin kropan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kasvot unohtuivat?
Kun ei satu olemaan George Clooney, niin aika monesta piirteestä joutuu tinkimään. Naama on näistä kolmesta vähiten tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä selvisi miksen minä kelpaa miehille kuin seksiin. T. Pisamanaamainen nainen
Pöh, taas joku av-palstan aivopieru, ei kannata kiinnittää huomiota. Pisamat on kivoja sekä naisilla että miehillä. Harmittaa, kun itselleni ei tule juurikaan pisamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kasvot unohtuivat?
Kun ei satu olemaan George Clooney, niin aika monesta piirteestä joutuu tinkimään. Naama on näistä kolmesta vähiten tärkeä.
Ai, minulle se on tärkein! En pystyisi ihastumaan mielestäni rumaan naiseen.
Tällei naisena kun juttelee omille hoikan ja kauniin tyylisille kamujen kanssa niin ne on musta tosi julmia miehiään kohtaan. Yks tyyppi vaa haluu aina eka vauvan ja sitten naimisiin. Sit se on jättänyt miehen kuherruskuukauden jälkee ja kiristää elareita ulosottoon saakka. Nämä mun tukevammat ja tavalliset tylsät naiset on mukavia ja reiluja miestään ja lapsiaan kohtaan. On näissä eroja.
Eipä kyllä yhtään yllätä miesten pinnallisuus. Pääasia elämässsä on tissit ja perseet. Säälittävää.
Luonne.
Kroppaa voi aina tuunailla asusteilla ja liikunnalla mutta luonne on mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän pitää lukea tällaisia keskusteluja, joista tulee entistä pahempi mieli. T. nainen
Kommentoijilla varmasti tämä tavoitteena. Purkavat vaan omaa pahaa oloaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luonne merkittävämpää. - Huonolla luonteella pilaa hyvänkin kropan.
No jaa, kyllä huonolla kropalla pilaa hyvän luonteenkin eli siinä mielessä kummallakin on yhtälailla merkitystä eikä vain toinen riitä. Ainakaan pidemmän päälle.
Kroppa on tärkeämpi