Miehet kumpi on parempi hyvä luonne vai hyvä kroppa
Kommentit (94)
Riippuu myös minkä asian yhteydestä puhumme. Nyt en osaa sanoa koska en ole homo kuten jotkut vilpittömät ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän pitää lukea tällaisia keskusteluja, joista tulee entistä pahempi mieli. T. nainen
Kai sinä tajuat, että nuo kommentit tulevat 1-2 miehen näppikseltä ja että kyseiset miehet viettävät perjantai-iltaa vauvalehden keskustelupalstalla, koska heillä ei ole minkäänlaisia sosiaalisia suhteita?
'
Tänään on torstai :D Ohis. N26
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että valtaosa miehistä arvostaa naisessa eniten ulkonäköä. No nyt ei todellakaan tarvitse enää kummastella omaa yksinäisyyttäni ja miehettömyyttäni, olen yksinkertaisesti liian epäviehättävä ollakseni haluttava vastakkaiselle sukupuolelle. Edessä tulee olemaan todella yksinäinen elämä, sen voin sanoa. Aika masentavaa, jos tätä lähtee ihan kunnolla miettimään.
Hei mieti millaset "miehet" käy naisten foorumeilla avautumassa rumista akoista. Tää ei todellakaan päde oikeisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vois palstan ulit tulla lukemaan tätä, ja keskustelemaan sit naisten pinnallisuudesta :D
Miksi, kun aitoja vastauksia on vain muutama eka ja loput saman trollin spämmiä
Terveisin
uli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän pitää lukea tällaisia keskusteluja, joista tulee entistä pahempi mieli. T. nainen
Kommentoijilla varmasti tämä tavoitteena. Purkavat vaan omaa pahaa oloaan täällä.
Niinhän sitä sanotaan että totuus tekee kipeää. Toisaalta ylipaino on yleensä ihan oma valinta eli kenenkään ei ole pakko olla ikuisesti huonokroppainen. Pätee tämä sama nimittäin miehiinkin, pelkkä hyvä luonne ei riitä, jos kroppa on kuin saavillinen taikinaa vaan kokonaisuuden pitää olla kunnossa. Yhtä vähän sitä tekee hyväkropaisella k*sipäälläkin eli ei yhtään mitään. Tai no joo, ehkä sitä kerran panee.
N38
Voi poikakullat, tiedättekö et tällaisen kropan eteen tehdään töitä? Se sali on oikeasti tärkeämpi kuin te, ellette itse treenaa samaa tahtia ja tule samalle salille. Saattehan te siellä mamman kellarissa haaveilla, mut sen paketin pitää olla kunnossa myös siinä suunassa että edes vilkaisen. Ihan rehellisesti, mä huolin vain sen komeimman, treenatuimman ja rikkaimman miehen itselleni halukkaiden joukosta. Ja otinkin sen. Lisäksi jos kuulisin yhdenkään teidän ulisevan betan puhuvan rumasti naisista jotka on vaikka pyöreämpiä, niin nolaisin teidät aivan täysin siinä paikassa. N26 172/68, rasvaprosentti 11% kisakaudella, normaalisti 15-17%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä tajuat, että nuo kommentit tulevat 1-2 miehen näppikseltä ja että kyseiset miehet viettävät perjantai-iltaa vauvalehden keskustelupalstalla, koska heillä ei ole minkäänlaisia sosiaalisia suhteita?
'
Tänään on torstai :D Ohis. N26
Käytännössä perjantai kun pyhät alkoi just :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoijilla varmasti tämä tavoitteena. Purkavat vaan omaa pahaa oloaan täällä.
Niinhän sitä sanotaan että totuus tekee kipeää. Toisaalta ylipaino on yleensä ihan oma valinta eli kenenkään ei ole pakko olla ikuisesti huonokroppainen. Pätee tämä sama nimittäin miehiinkin, pelkkä hyvä luonne ei riitä, jos kroppa on kuin saavillinen taikinaa vaan kokonaisuuden pitää olla kunnossa. Yhtä vähän sitä tekee hyväkropaisella k*sipäälläkin eli ei yhtään mitään. Tai no joo, ehkä sitä kerran panee.
N38
Mä oon kyllä ihan tyytyväinen omien läskieni kanssa, kiitos vain. Muista tehdä selväks et toi on vaan sun omaa pinnallisuutta eikä todellakaan kaikkien yleinen mielipide. Mulla kävi tuuri et sain komeen miehen hyvällä luonteella, mutta luonne oli se johon rakastuin. Tosin mä itse olen "saavillinen taikinaa" ja mies vaan jaksaa rakastaa ja ihastui muhun just tämmösenä kun olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kasvot unohtuivat?
Luonne on myös tosi tärkeä jos aikoo olla pitkään yhdessä.
Kun ei satu olemaan George Clooney, niin aika monesta piirteestä joutuu tinkimään. Naama on näistä kolmesta vähiten tärkeä.
Mulle naisena naama (miehessä) on tärkein, luonne sit ja kroppa kolmosena. Onneks on edelleen varaa valits.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että valtaosa miehistä arvostaa naisessa eniten ulkonäköä. No nyt ei todellakaan tarvitse enää kummastella omaa yksinäisyyttäni ja miehettömyyttäni, olen yksinkertaisesti liian epäviehättävä ollakseni haluttava vastakkaiselle sukupuolelle. Edessä tulee olemaan todella yksinäinen elämä, sen voin sanoa. Aika masentavaa, jos tätä lähtee ihan kunnolla miettimään.
Hei mieti millaset "miehet" käy naisten foorumeilla avautumassa rumista akoista. Tää ei todellakaan päde oikeisiin miehiin.
Tähän törmää ihan netin ulkopuolellakin, naisia syynätään päästä varpaisiin heidän ulkonäkönsä osalta ja pienetkin virheet noteerataan isoiksi miinuksiksi miesten puolelta. Rumille naisille räkätetään kuorossa kuin teinipojat koulun välitunnilla. Yllättävän moni aikuinenkin ihminen on ihan äärettömän lapsellinen, ja henkisesti kehittymätön. Ei tarvitse ihmetellä että miksi on monia naisiakin, jotka ovat todella yksinäisiä.
Ei näitä oikein voi pistää vastakkain, koska kummallakin on merkitystä aika pirusti eikä kumpikaan riitä yksinään.
Siis täällähän naiset vastailee "miehinä". Hohhoijjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne puhuvat ihan rehellisesti ja totta, se on vaan plussaa että loukkaa naisia. Eivätkä ole kaikki samat pari kommentoijaa, eivätkä teeskenteleviä naisia (vaikka varmaan pari naista ja tuplaa mahtuu noin isoon joukkoon).
Tällaisia todella monet miehet on, ja näin he suhtautuvat naisiin. Eläviä seksinukkeja joilla ikävä kyllä on oma tahto joten joka tilaisuus pitää käyttää siitä rankaisemiseksi. Ja siitä muistuttamiseksi, ettei ole riittävän laadukas seksinukke.
Se on ehkä 15% heteronaisista kun voi elämänsä aikana saada puolison joka oikeasti pitää häntä ihmisenä. Jotkut miehet kätkevät asenteensa paremmin, todella moni nainen on valmis menemään hyvin pitkälle voidakseen olla hyväksymättä karua todellisuutta ja valehtelee itselleen miehen puolesta. Moni nainen vihaa itseään ja hyväksyy siksi miehenkin vihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kasvot unohtuivat?
Luonne on myös tosi tärkeä jos aikoo olla pitkään yhdessä.
Kun ei satu olemaan George Clooney, niin aika monesta piirteestä joutuu tinkimään. Naama on näistä kolmesta vähiten tärkeä.
Mulle naisena naama (miehessä) on tärkein, luonne sit ja kroppa kolmosena. Onneks on edelleen varaa valits.
Ja mulle luonne ja kroppa, koska siitä näkee paljon miehen elämäntavoista ja harrastuksista. Kasvoilla taas ei ole niinkään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Lukemalla ei kroppa muutu, jos haluaa muutosta asialle pitää tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä yhtään yllätä miesten pinnallisuus. Pääasia elämässsä on tissit ja perseet. Säälittävää.
Eikä niillä tisseillä nyt niin väliä, oikeastaan.
Hyvä kroppa tarkoittaa minulle että käy kolme kertaa viikossa salilla muokkaamassa muotoja, nostamalla rautaa. Cardio ja ryhmäliikuntatunnit sitten tuon päälle, jos niistä pitää. Tämän lisäksi, ettei mässäily ylitä kulutusta, eli rasvat on alle 25%.
Ei tarkoita, että on syntynyt Marilyn Monroe-tyyppiseksi.
Tämä ON luonnetta, vaikka se on ulkonäköäkin, eikä se lopu vaikka ikää tulee lisää.
Itse teen tietty saman, ja enemmänkin.
Olen tapaillut tohtoria ja kosmetologia, lääkäriä ja respatyttöä. Tinderissä tulee supereita muutama kuukaudessa, kun sitä käytän. Mutta se oikea, salimimmini, punttijunttini, häneltä en saa vastakaikua. Ehkä olen liian lyhyt hänelle, vain 175cm. Ehkä en ole tarpeeksi komea, rikas, charmantti tai päättäväinen. Ehkä suomenkielentaitoni ovat liian heikot.
Joku siinä on, joten saa tyytyä kevytsuhteisiin, normaalien kanssa. Kunnes joku päivä en sitten niitäkään enää saa tai jaksa, sitten olen yksin.