Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kumpi on parempi hyvä luonne vai hyvä kroppa

Vierailija
27.03.2018 |

Niin?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kasvot unohtuivat?

Luonne on myös tosi tärkeä jos aikoo olla pitkään yhdessä.

Kun ei satu olemaan George Clooney, niin aika monesta piirteestä joutuu tinkimään. Naama on näistä kolmesta vähiten tärkeä.

Mulle naisena naama (miehessä) on tärkein, luonne sit ja kroppa kolmosena. Onneks on edelleen varaa valits.

Ja mulle luonne ja kroppa, koska siitä näkee paljon miehen elämäntavoista ja harrastuksista. Kasvoilla taas ei ole niinkään merkitystä. 

Kasvoja minä ainakin enemmän arjessa katson, kuin kroppaa. Minkään petolinnun perseen kanssa en voisi kuvitella harrastavani seksiä, vaikka kroppa olisi universumin upein. Sillä ei olisi siinä vaiheessa mitään väliä.

Vierailija
62/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kasvot unohtuivat?

Kun ei satu olemaan George Clooney, niin aika monesta piirteestä joutuu tinkimään. Naama on näistä kolmesta vähiten tärkeä.

Mulle naisena naama (miehessä) on tärkein, luonne sit ja kroppa kolmosena. Onneks on edelleen varaa valits.

Ja mulle luonne ja kroppa, koska siitä näkee paljon miehen elämäntavoista ja harrastuksista. Kasvoilla taas ei ole niinkään merkitystä. 

Kasvoja minä ainakin enemmän arjessa katson, kuin kroppaa. Minkään petolinnun perseen kanssa en voisi kuvitella harrastavani seksiä, vaikka kroppa olisi universumin upein. Sillä ei olisi siinä vaiheessa mitään väliä.

Hyvä kroppa rumakasvoisella miehellä on niiiiin haaskausta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kasvot unohtuivat?

Älä muuta viserrä!

Vierailija
64/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi poikakullat, tiedättekö et tällaisen kropan eteen tehdään töitä? Se sali on oikeasti tärkeämpi kuin te, ellette itse treenaa samaa tahtia ja tule samalle salille. Saattehan te siellä mamman kellarissa haaveilla, mut sen paketin pitää olla kunnossa myös siinä suunassa että edes vilkaisen. Ihan rehellisesti, mä huolin vain sen komeimman, treenatuimman ja rikkaimman miehen itselleni halukkaiden joukosta. Ja otinkin sen.  Lisäksi jos kuulisin yhdenkään teidän ulisevan betan puhuvan rumasti naisista jotka on vaikka pyöreämpiä, niin nolaisin teidät aivan täysin siinä paikassa.  N26 172/68, rasvaprosentti 11% kisakaudella, normaalisti 15-17%

Tiedän. Ja tiedän myös ettei sillä ole väliä vaikka olen kovakuntoisempi kun sinä, vaikka treenaan enemmän. Sinä mainitsit kaksi asiaa, jotka oikeasti ratkaisee. Ilman niitä ei kasipäkillä tee paljoakaan. Siis jos on mies.

Mutta naiselle se riittää todella pitkälle. Kroppa kuntoon ja pakkelit naamaan, hillitty, lempeä käytös, naura miehen vitseille. Avot, ysin nainen on siinä. On se niin helppoa olla nainen.

Vierailija
65/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos akan luonne on perseestä, ei siihen auta edes hyvä perse. Tämän viisauden teille tarjoilee aviomieheni, jolta luin otsikon.

Vierailija
66/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän pitää lukea tällaisia keskusteluja, joista tulee entistä pahempi mieli. T. nainen

Kommentoijilla varmasti tämä tavoitteena. Purkavat vaan omaa pahaa oloaan täällä.

Kyllä ne puhuvat ihan rehellisesti ja totta, se on vaan plussaa että loukkaa naisia. Eivätkä ole kaikki samat pari kommentoijaa, eivätkä teeskenteleviä naisia (vaikka varmaan pari naista ja tuplaa mahtuu noin isoon joukkoon).

Tällaisia todella monet miehet on, ja näin he suhtautuvat naisiin. Eläviä seksinukkeja joilla ikävä kyllä on oma tahto joten joka tilaisuus pitää käyttää siitä rankaisemiseksi. Ja siitä muistuttamiseksi, ettei ole riittävän laadukas seksinukke.

Se on ehkä 15% heteronaisista kun voi elämänsä aikana saada puolison joka oikeasti pitää häntä ihmisenä. Jotkut miehet kätkevät asenteensa paremmin, todella moni nainen on valmis menemään hyvin pitkälle voidakseen olla hyväksymättä karua todellisuutta ja valehtelee itselleen miehen puolesta. Moni nainen vihaa itseään ja hyväksyy siksi miehenkin vihan.

Tervetuloa ulien kerhoon, vaikka olet nainen. Me kokoonnutaan sunnuntaisin. Krapula ei ole pakollinen, tosin parempi jos ainakin feikkaat semmoisen ekalla kerralla.

Vierailija
67/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos akan luonne on perseestä, ei siihen auta edes hyvä perse. Tämän viisauden teille tarjoilee aviomieheni, jolta luin otsikon.

Sama pätee toisinpäinkin, jos perse on perseestä, ei sitä mikään luonne pelasta.

Hyvällä ahterilla saa paljon anteeksi. Niin saa hyvällä luonteellakin.

Mutta ylipaino estää kaiken, silloin millään muulla ei ole mitään väliä.

Vierailija
68/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi olla molempia? En halua valita.

Vierailija
69/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa / ulkonäkö on alussa erityisen tärkeä. Miehet lähestyvät ja tekevät aloitteita kun näkevät silmää miellyttävän naisen, se on se aivan ensimmäinen asia jonka he naisessa huomaavat. Sitten jos suhteesta tulee vakavampi niin vaaditaan hyvää luonnetta.

Vierailija
70/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa / ulkonäkö on alussa erityisen tärkeä. Miehet lähestyvät ja tekevät aloitteita kun näkevät silmää miellyttävän naisen, se on se aivan ensimmäinen asia jonka he naisessa huomaavat. Sitten jos suhteesta tulee vakavampi niin vaaditaan hyvää luonnetta.

Tässä taas hyvä esimerkki siitä kuinka suuri osa "mies"-vastaajista onkin naisia.

Vierailija
71/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas hyvä esimerkki siitä kuinka suuri osa "mies"-vastaajista onkin naisia.

Niinpä. Jos miettii omalla kohdalla, niin ehkä 10% lähestymisistä on ollut tuollaisia ja niissäkin silmää miellyttävä tekijä on ollut esim. hyvän bändin bändipaita naisella

Vierailija
72/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalle teistä nyt ei ole paljon valinnanvaraa, ellette itse satu näyttämään vaikkapa Brad Pittilta. Vituttaako, ulisijat? :) Normaalit miehet ovat kotosalla vaimojensa/tyttöystäviensä kanssa aikaa viettäen, eivätkä piipitä jossain netin keskustelufoorumilla. Miksi? Siksi koska heillä on tervettä järkeä päässä, ja hyvä itsetunto. Eivät perusta valintojaan muiden ihmisten mielipiteille, ja eivätkä ole pinnallisia ääliöitä. Jos tämä on teidän mielestänne rakentavaa ajanvietettä, niin jatkakaa toki. Teitä ihan oikeasti säälitään, miettikääpä sitä. 

Vierailija
73/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalle teistä nyt ei ole paljon valinnanvaraa, ellette itse satu näyttämään vaikkapa Brad Pittilta. Vituttaako, ulisijat? :) Normaalit miehet ovat kotosalla vaimojensa/tyttöystäviensä kanssa aikaa viettäen, eivätkä piipitä jossain netin keskustelufoorumilla. Miksi? Siksi koska heillä on tervettä järkeä päässä, ja hyvä itsetunto. Eivät perusta valintojaan muiden ihmisten mielipiteille, ja eivätkä ole pinnallisia ääliöitä. Jos tämä on teidän mielestänne rakentavaa ajanvietettä, niin jatkakaa toki. Teitä ihan oikeasti säälitään, miettikääpä sitä. 

Vituttaa. Tai no, melankolia ehkä kuvaavampi. Sellainen fiilis, että elämä on. Minkäs sille voi.

Minä nimenomaan en perusta valintojani muiden ihmisten mielipiteille. Jos perustaisin, olisin suhteessa tälläkin hetkellä. Tuo oli aika outo heitto.

Vierailija
74/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kasvot unohtuivat?

Älä muuta viserrä!

Samalla laillahan miehet ajattelevat meistä naisista. Hoikilla päivilläni en olisi kelvannut kuin känniseksiin, kuinka masentavaa ja alentavaa. Olen nyt lihava, mutta loppuipahan se ärsyttävä vonkaaminen. En todellakaan suostu mihinkään yhdenillan juttuihin, suhdetta haen ja jos en sitä saa, mieluummin vaikka kuolen yksin. Nyt kun laihdutan, niin teen sen tasan itseni takia, en yhdenkään kaksilahkeisen. Moni heistä kun kuvittelee olevansa jokin Jumalan lahja naisille, vaikka naama muistuttaisi varhaisperunaa ja kropan muoto olisi mallia plussapallo. 

Vierailija
75/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että valtaosa miehistä arvostaa naisessa eniten ulkonäköä. No nyt ei todellakaan tarvitse enää kummastella omaa yksinäisyyttäni ja miehettömyyttäni, olen yksinkertaisesti liian epäviehättävä ollakseni haluttava vastakkaiselle sukupuolelle. Edessä tulee olemaan todella yksinäinen elämä, sen voin sanoa. Aika masentavaa, jos tätä lähtee ihan kunnolla miettimään.

Eikä tarvitse ihmetellä myöskään avioerojen suurta määrää kun vaan kroppa ja kauneus ratkaisee 😂 sitten 5 vuoden naimissaolon ja 3 lapsen jälkeen alkaa miettiä et helkkari kun toi eukko on Hel_etin rasittava ja kamala luonteeltaan. Ilkeä ja manipuloiva viettelevä pettäjä joka käy myös vieraissa. Mutta eipä haittaa kun sillä on hyvä kroppa ja kaunis ulkonäkö 😂😂😂 ja miehetkö fiksuja?

Vierailija
76/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa. Tai no, melankolia ehkä kuvaavampi. Sellainen fiilis, että elämä on. Minkäs sille voi.

Minä nimenomaan en perusta valintojani muiden ihmisten mielipiteille. Jos perustaisin, olisin suhteessa tälläkin hetkellä. Tuo oli aika outo heitto.

Jos oikeasti tekisit asian eteen jotain, et olisi tällä palstalla asiasta mankumassa näiden uli-miesten kuoroon liittyen. Normaalit ihmiset tapaavat pareja sosiaalisissa ympyröissä ja vaikka heillä sellaista ei olisikaan, menevät ulos ja käyvät ihmisten ilmoilla. Ei kukaan tule kotoa hakemaan, näin se vain on. Ei minuakaan kotoa tulla noutamaan, vaikka nainen olekin. Minun ulkonäölläni joudun itse olemaan miesten suhteen aktiivinen, ja varautumaan mahdollisiin pettymyksiin. Ei elämä ole helppoa meillekään, vaikka miehet niin kuvittelevatkin. 

Vierailija
77/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia tarvitaan kun haetaan naista seurustelusuhteeseen.

Luonne on tärkeämpi mutta ulkonäkö tulee ekana.

Ulkonäkö on ikäänkuin karsinta josta pitää päästä jatkoon. Luonne määrittelee kuitenkin sen haluaako naisen kanssa suhteeseen.

Vierailija
78/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hankala kysymys. Mielipiteeni vaihtelee. Molempi parempi.

Vierailija
79/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on välttämättömät jos puhutaan parisuhteesta. Pelkkä pano niin hyvä kroppa riittää

Vierailija
80/94 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi elää parisuhteessa naisen kanssa jonka luonne ei sovi yhteen omani kanssa. Parisuhteessa pitää olla kyse yhteensopivuudesta ja tasa-arvoisuudesta ja keskinäisestä arvostuksesta ja siinä luonne on ehdoton karsiva tekijä. Fyysinen puoli taas on paljon joustavampi. "Ihannenaiseni" on aika sporttinen mutta kun muistelen naisia joihin olen aidosti ihastunut tai rakastunut, on kyse ollut aina tapauksista joiden pääkoppa on kiehtonut ja kehoja on näillä naisilla ollut melkeinpä laidasta laitaan.

On helppo kiihottua upeasta kropasta mutta se on enemmän hetken himoa. Tai no, siinäkin on rajansa. Jos nainen esiintyy epämiellyttävällä tavalla, kroppaakin alkaa katsoa samoin silmin: "joo on sillä kiva uskomattoman kauniit kasvot / kiva peppu / kivat rinnat / tms., mutta kun se on tuommoinen p-ka-aivo, niin eipä tee mieli".