Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä pelkää vaihdevuosia

Vierailija
26.03.2018 |

Loppujen lopuksi ainakin mulla olo helpottui, kun alkoi vaihdevuodet. Pelkäsin etukäteen, koska yleensä kuulee, että ne ovat yhtä helvettiä. Itse olen tasaisempi, ei itketä ym.

En tiedä, olenko poikkeus. En ole ulkoisesti lihonnut tai ei ole luut ainakaan vielä murtuneet.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että joku lihonnut pilasi ketjun, mutta onko teillä, joilla pahat vaihdevuosioireet, ollut myös pahoja pms oireita vai toisin päin? Mietin vaan, että korreloiko ne jotenkin keskenään? Itsellä kovat pms oireet ja elättelen toiveita, että vaihdevuosissa ne jäisi pois ja olo päinvastoin helpottuu.

Vierailija
42/46 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että joku lihonnut pilasi ketjun, mutta onko teillä, joilla pahat vaihdevuosioireet, ollut myös pahoja pms oireita vai toisin päin? Mietin vaan, että korreloiko ne jotenkin keskenään? Itsellä kovat pms oireet ja elättelen toiveita, että vaihdevuosissa ne jäisi pois ja olo päinvastoin helpottuu.

Mulla oli aina kauheet kuukautiskivut koko iän. Mieliala heitteli myös paljon ja pms-oireitakin oli. Nyt on helpottanut, kun ei enää ole kuukautisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää myös, eikä vaan PMS-oireiden yhteidestä, vaan myös menkkaoireiden.

Vierailija
44/46 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää myös, eikä vaan PMS-oireiden yhteidestä, vaan myös menkkaoireiden.

Mulla oli aina pahat pms- ja menkkaoireet ja nyt vaihdevuosien alku näyttää pahalta.

Vierailija
45/46 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole enää verenvuodatus-menkkoja, jolloin olin todella kipeänä. Nyt sitten ovat kuivat limakalvot silmistä alakertaan. Mielialoissa ei ole minkäänlaista eroa.

Vierailija
46/46 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli aina tosi rankkaa ja vatsakin meni täysin sekaisin, siis suolisto. Kivut olivat helvetilliset, enkä jaksanut tehdä mitään. Nyt on helpottanut..... En enää haluaisi palata entiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi