Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muotivillitys jota inhoat/et ymmärrä!

Vierailija
26.03.2018 |

Saa avautua vapaasti! Kyseessä etenkin tämän hetken muoti-ilmiöt, mutta voi jakaa kuluneidenkin vuosien ilmiöitä.

Kommentit (459)

Vierailija
201/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua kuka haluaa Kardashianien perseen. Sehän on ihan kamala sellupallo. Ymmärrän sellaiset treenatut fitnessperseet, mutta ne kardashianien persukset on vaan kaikin tavoin kamalia.

Kardashiaanit ovat ottaneet kirurgilla vyötäröltä, mahasta ja käsivarsistaan rasvaa ja siirtäneet ne hanuriin. Lopputuloksena vauvan vaippapyllyn näköinen takamus :D

Vierailija
202/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revityt farkut ovat hassunnäköiset keski-ikäisellä.

Revityt farkut ovat hassunnäköiset KAIKILLA muilla paitsi juuri kaatuneella henkilöllä, tappelussa olleella jolla vaatteet rikki tai kodittomalla henkilöllä joka kaivanut roskiksesta toisen risaiset farkut päällensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäänsiniset piilolinssit... En ole onneksi ihan hirveästi Suomessa nähnyt, briteissä ja jenkeissäkin toivottavasti menossa jo ohi. En pystynyt yhden ruskeasilmäisen amerikkalaisen youtubettajan niitä videoita katsomaan, jossa hänellä oli vaaleat piilolinssit. Näytti niin sieluttomalta.

Inhoan nykyistä paitamuotia vaateliikkeissä: joustamattomasta kankaasta suoranmallisia ja leveitä paitoja, inhobonus-pisteitä jos helmassa/rinnuksessa/hihoissa röyhelöä. Tämä yhdistettynä leveisiin nilkkapituisiin housuihin.....hyi. :( Ei myöskään sovi monellekaan vartalotyypille, eikä näytä hyvältä niilläkään, joille sopii.

USA:ssa ja Briteissä vaalennetaan ruskeita silmiä laserilla eli niistä poistetaan pigmentit ja jäljelle jää allaoleva sininen tai vihreä pigmentti. Koska heistä on jotenkin rikkaamman ja hienomman näköistä omistaa vaaleat silmät eli kertoo siitä että henkilö häpeää omistavansa alkukantaisen väriset eli ruskeat silmät.

Toivottavasti nämä silmien laservärikäsittelyt eivät tule Suomeen asti.

Vierailija
204/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kauhea asuste on se "hippi"pipo joka just ja just pysyy päässä kun sivuilta käännetty niin ylös kuin mahdollista. Huulitäytteet on myös mielestäni aivan kamalia.

Huulitäytteitäkin on erilaisia, eli aina kun huulet erottuu kummallisina, muhkuraisina, vääntyneinä naamasta niin siitä tietää että on käyty jossain halpispaikassa jossa suht kokematon laittaja ja huulten sisällä saattaa jopa olla jotkut feikit halpisaineet Kiinasta, jotka saattaa sisältää jopa liimaa!

Minä tunnen kolme aikuista yli 35v naista joilla huulitäytteet, eikä heistä näe kauas että on täytetty vaan luonnolliset siistit lopputulokset eikä mitään sivuilta ylöspäin vääntyneitä ankkahuulia tai pullasorsamaisia todellakaan. Yksi heistä korjautti huulten epäsymmetriaa, ja hyvä tuli. Kävivät asiallisella, kokeneella laittajalla.

Minulla on huulitäytteet eikä lähimmät ystävänikään ole tajunneet että minulla on! :D Huulipunan levittäminen on helpompaa koska huulet tuntuvat kosteammilta, ja huulipuna pysyy puolet kauemmin eikä kuivu huuliin koska nämä kosteuttaa samalla. Oikeastaan nämä eivät ole varsinaiset volyymitäytteet vaan sellaista litkumpaa koostumusta, kuin pistelisi silkkitippoja huuliin. Pelastivat minun talveni eikä huulet rohtuneet.

terv. 39v nainen

Vierailija
205/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-silkkiaamutakit puseroina tai takkeina

-raidalliset pyjamat housuasuina ( tulee näistä sitä keskitysleirivaikutelmaakin, puistattavaa)

Oho! Olitko keskitysleirillä? Millaista siellä oli?

Vierailija
206/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua kuka haluaa Kardashianien perseen. Sehän on ihan kamala sellupallo. Ymmärrän sellaiset treenatut fitnessperseet, mutta ne kardashianien persukset on vaan kaikin tavoin kamalia.

Useimmiten niitä halajavat vain ghettotytöt joiden mielestä mitä isompi perse sitä seksikkäämpi on. Joku mies saattaa jopa tykätäkkin ilmeisesti.

Vierailija
207/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaikilla on ihan samanlainen meikki ja hiukset

Vierailija
208/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteet, kaameaa kun ylähuulesta heti huomaa jos sitä on täytetty. Miksi siihen suun keskelle jää kolo ja näyttää siltä että huulia ei meinaa saada yhteen enää normaalisti?

Vierailija
209/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selfiet.

Otan kuvan upeasta maisemasta, mutta menen itse seisomaan maiseman eteen.

Otan kuvan söpöstä eläimestä, mutta koska tungen itseni kuvaan myös, eläimestä näkyy vain puolet minun takaani.

Otan kuvan itsestäni, kun olen lähdössä juhliin.

Otan kuvan itsestäni, kun olen lenkillä.

Otan kuvan itsestäni, kun olen lasten kanssa rannalla.

Otan kuvan itsestäni, kun olen vessassa.

Ja luonnollisestikin, julkaisen nämä kaikki somessa!

Kaikkein käsittämättömimpiä ovat instatilit, joissa saattaa olla satoja tai jopa tuhansia julkaisuja, ja kun kuvia selaa alaspäin, vähintään 90% on selfieitä... Miksi ihmeessä?!

Kuvittele, että joku olisi 80-90-luvun taitteessa ottanut kuvan itsestään joka toinen päivä ja esitellyt sitä vaikka koulussa luokkakavereille tai töissä työkavereille. Tyyppiä olisi pidetty täysin kajahtaneena ja hirveän itserakkaana. Tuollainen itsensä esittely ja huomionhaku olisi ollut nolouden huipentuma. Nykyisin ihmiset sitten ottavat niitä kuvia sellaisissa asennoissa, jotka korostavat tissejä tai takapuolta ja tyrkkäävät ne nettiin koko maailman pällisteltäviksi. Ja tämä on ihan normaalia. Ei voi käsittää...

Vierailija
210/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologialla on oireyhtymät muodissa.

Vierailija
211/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubaihin matkustaminen.

Tämä! Feikki kylä aavikolle pystytettynä. En ymmärrä ketä kiinnostaa. Olen töiden takia joutunut sinne 2 kertaa, mutta vapaaehtoisesti en mene. Täysin typerä lomakohde, jonne wannabebrassailijat tunkevat, vaikka siellä ei ole mitään omaperäistä. En myöskaan halua tukea aasiasta roudattua orjatyövoimaa. Arabithan eivät töitä tee, jos vaan talous ok kunnossa.

Vierailija
212/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet topit/napapaidat niin että vatsa jää hieman näkyviin ja päälle vedetään farkut ylös asti.. ei toimi varsinkaan lihavilla ihmisillä.

Ylisuuret t-paidat naisilla yhdistettynä legginseihin..siis joku yöasu(ko)?

Instakuvat luokkaa no..herutus..pelkkää herutusta ja pyllistelyä

Vierailija
213/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hipstermuoti. Ne pohkeesta tiukat ylilyhyet housut näyttävät ihan sirkuspelletouhulta.

- kardashianmuoti ja niiden tyhjäpääbimbojen palvominen (mikä yhteensattuma, että Paris Hilton on Kimin bestiksiä)

- saliselfiet peilin kautta otettuna perse ulos työnnettynä

- reality TV -ohjelmat. KAIKKI ne ohjelmat ovat tyhjäpäille suunnattua PASKAA.

- "R&B" musiikki. Eikö se koneilla tehty nenään honottava tyhjäpäisiä sanoituksia (tyyliin "I was like yeah, he was like yeah, we were like yeah" ) viljelevä poppimuoti a la Rihanna koskaan lopu?

- suomalaisten miesten eli joka toisen kouvolalaisen miehen ja joka neljännen helsinkiläisen "rokkimuoti": pitkä sotkuinen parta, pitkät ohuet hiukset, maastohousut/mustat sukkahousumaiset strechit, leijonakoru ja Metallica T- paita. Ouch!

Vierailija
214/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Drag queen -meikki arkena. Eli kaiken peittävä pohja, vahvat korostukset ja varjostukset, voimakas silmämeikki, tekoripset, vahva huulimeikki ja huulten ylirajaus. Näyttää todella tymäkältä erityisesti nuorilla, joilla olisi luonnollinen kaunis iho ihan omasta takaa.

Mistä tiedät että heillä on kaunis iho jos drag queen -meikki peittää kaiken alleen?

Vierailija
215/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vartalonmyötäiset tiukat vaatteet joidenkanssa ei pysty edes kyykkäämään. Mahdollisimman paljastavat vaatteet, se että luullaan kaikilla olevan samanmuotoinen kroppa. Itse pieni rintaisena turhauttaa isokauluksiset vaatteet kun näyttävät liikaa ja alle hankala keksiä vaatteita kun kuvat näkyy päälypaidan läpi. Myöskin se että yritetään saada kaikki ihmiset kantamaan laukkua. Selkävaivaiselle se ei sovi .

jos pienirintaisena isokauluksiset vaatteet näyttävät liikaa niin isorintaiset kärsii siitä paljastavuudesta aika paljon enemmän :D

Vierailija
216/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ärsyttää eniten ne jotka on olevinaan muiden yläpuolella kun eivät haksahda näihin muotivillityksiin.

Siunaillaan muiden vaatteita ja mollataan samalla myös omia: minä oon vaan tämmönen..

Onko se pukeutuminen niin pelottavaa suomalaisille??!

Vierailija
217/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen fitnessi, missä puputetaan riisikakkusia ja munanvalkuaisia ja vaihtoehtoisesti joko nylkytetään viiden sentin liikevaralla jalkaprässipainoja ("tein enkat wuhuu") tai heilutellaan puolen kilon kahvakuulaa tärkeen näköisenä. 

Vierailija
218/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ärsyttää eniten ne jotka on olevinaan muiden yläpuolella kun eivät haksahda näihin muotivillityksiin.

Siunaillaan muiden vaatteita ja mollataan samalla myös omia: minä oon vaan tämmönen..

Onko se pukeutuminen niin pelottavaa suomalaisille??!

Eihän täällä olla olevinaan muiden yläpuolella vaan listataan muotivillityksiä, joita ei henkilökohtaisesti ymmärrä.

Vierailija
219/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selfiet.

Otan kuvan upeasta maisemasta, mutta menen itse seisomaan maiseman eteen.

Otan kuvan söpöstä eläimestä, mutta koska tungen itseni kuvaan myös, eläimestä näkyy vain puolet minun takaani.

Otan kuvan itsestäni, kun olen lähdössä juhliin.

Otan kuvan itsestäni, kun olen lenkillä.

Otan kuvan itsestäni, kun olen lasten kanssa rannalla.

Otan kuvan itsestäni, kun olen vessassa.

Ja luonnollisestikin, julkaisen nämä kaikki somessa!

Kaikkein käsittämättömimpiä ovat instatilit, joissa saattaa olla satoja tai jopa tuhansia julkaisuja, ja kun kuvia selaa alaspäin, vähintään 90% on selfieitä... Miksi ihmeessä?!

Kuvittele, että joku olisi 80-90-luvun taitteessa ottanut kuvan itsestään joka toinen päivä ja esitellyt sitä vaikka koulussa luokkakavereille tai töissä työkavereille. Tyyppiä olisi pidetty täysin kajahtaneena ja hirveän itserakkaana. Tuollainen itsensä esittely ja huomionhaku olisi ollut nolouden huipentuma. Nykyisin ihmiset sitten ottavat niitä kuvia sellaisissa asennoissa, jotka korostavat tissejä tai takapuolta ja tyrkkäävät ne nettiin koko maailman pällisteltäviksi. Ja tämä on ihan normaalia. Ei voi käsittää...

ymmärräksä kuinka iso ero siinä vaivautumisen määrässä 80-90-lukujen kuvien ottamisen ja 2010-luvun kuvien ottamisen/näyttämisen välillä on...?

Vierailija
220/459 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki volyymiripset aiheuttaa minussa puistatusta. Usein ne ovat todella tönkön näköiset ja huomaa helposti, että kyseessä on volyymit. Ripsienpidennykset on vähän luonnollisemmat monesti mutta yleensäkin nämä ripsiin laitettavat lisäkkeet ei sovi oikein kellekään, saa silmät näyttämään todella pieniltä. 

Toinen asia jonka voisi myös laskea tähän on luonnollisuuden puute. Tuntuu että etenkin nykyään yritetään peittää kaikki se luonnollisuus, laitetaan pakkelikerrosta, geelikynsiä, laihistellaan ettei näy sitä vatsaa jota ei silti viitsi treenata pois, notkotaan selkää vaikkei ole notkoselkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän