Muotivillitys jota inhoat/et ymmärrä!
Saa avautua vapaasti! Kyseessä etenkin tämän hetken muoti-ilmiöt, mutta voi jakaa kuluneidenkin vuosien ilmiöitä.
Kommentit (459)
Käveääessä älypuhelimen tuijottaminen. Se näyttää vain niin idiootilta. Tosin sillä selviää kenelle ei kannata puhua ollenkaan.
Lähes jokainen uusi ohjelma on kilpailuohjelma. Yleensä vielä niin että julkkikset kisaavat keskenään. Mutta pääasiassa viihdeohjelmat on siis kilpailuja; kilpaillaan viikon uutisista, kuka tietää kansan mielipiteet lähimmäs, urheilujutuista, nettivideoista ja viimeisimpänä se kolmen julkkiksen kilpailuohjelma missä ne menee ympäri palloa.
Sit taviksille on taas onnenpyörää, napakymppiä, kymppitonnia, haluatko miljonääriksi, Temptation island, se poikamies-ohjelma, bachelor? ,selviytyjät jne.
Ei käsikirjoitettua viihdettä jossa olisi oikeita näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Paljasnilkkamuoti meni jo, suomalaiset taas vuoden pari kaikesta jäljessä niin että nolottaa!
Nyt TÄMÄ on muualla maailmassa muotia, tiedoksi vaan! Näyttävät sukat laitetaan korkkareidenkin kanssa!
https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=940x10000:forma…
Täähän on jo vanha juttu, kohta tuokin on ohi.
Mun mielestä kauhea asuste on se "hippi"pipo joka just ja just pysyy päässä kun sivuilta käännetty niin ylös kuin mahdollista. Huulitäytteet on myös mielestäni aivan kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljasnilkkamuoti meni jo, suomalaiset taas vuoden pari kaikesta jäljessä niin että nolottaa!
Nyt TÄMÄ on muualla maailmassa muotia, tiedoksi vaan! Näyttävät sukat laitetaan korkkareidenkin kanssa!
Täähän on jo vanha juttu, kohta tuokin on ohi.
Ei ole sukat ohi, vastahan Euroopan markkinoille on tullut kaikennäköistä sukkaa kevään 2018 mallistojen myötä. Pariisin, Milanon ja Lontoon 2018-näytöksissä nuo olivat vielä vahvasti esillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kauhea asuste on se "hippi"pipo joka just ja just pysyy päässä kun sivuilta käännetty niin ylös kuin mahdollista. Huulitäytteet on myös mielestäni aivan kamalia.
Huulitäytteitäkin on erilaisia, eli aina kun huulet erottuu kummallisina, muhkuraisina, vääntyneinä naamasta niin siitä tietää että on käyty jossain halpispaikassa jossa suht kokematon laittaja ja huulten sisällä saattaa jopa olla jotkut feikit halpisaineet Kiinasta, jotka saattaa sisältää jopa liimaa!
Minä tunnen kolme aikuista yli 35v naista joilla huulitäytteet, eikä heistä näe kauas että on täytetty vaan luonnolliset siistit lopputulokset eikä mitään sivuilta ylöspäin vääntyneitä ankkahuulia tai pullasorsamaisia todellakaan. Yksi heistä korjautti huulten epäsymmetriaa, ja hyvä tuli. Kävivät asiallisella, kokeneella laittajalla.
Merkkivaatteita joissa lukee isolla esim nike tai adidas tai vastaava. En haluaisi maksaa maltaita siitä että olen jonkun yrityksen kävelevä mainostaulu.
Vierailija kirjoitti:
Kardashian/latina-look (mustaksi värjätty tukka, paksut tummat meikit; överiripset, tummat kulmat jne.) Vanhentavan ja tunkkaisen näköistä varsinkin nuorilla naisilla.
just näin! ei tule pohjoismaalaisesta latinaa vaikka kuin värjäis. näyttää raskaalta ja tunkkaselta ja tekis mieli pestä pois ne yli omien kulmien tatuoidut instakulmat, joita joillan julkisuudessakin pyörivillä näkee..
ohut liruletti mustaksi värjättynä ei-ei-ei...
- honottava puhetyyli
- imbesillien ihannointi
- kulmakarvojen tuunaus
- rumat puolimetriset kamelitekoripset
- kaljuksi ajeltu miehen pää
- pujoparta ja partaletit
- ylisuuret tatuoinnit
- selfiet ja belfiet ja niihin liittyvä oman itsen ihannointi
- yli-imelä toisten selfie-belfieiden kehuminen somessa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sukat ohi, vastahan Euroopan markkinoille on tullut kaikennäköistä sukkaa kevään 2018 mallistojen myötä. Pariisin, Milanon ja Lontoon 2018-näytöksissä nuo olivat vielä vahvasti esillä.
Tuliskohan sieltä takaisin jenkkisukat ja vaikka säärystimetkin?
Minusta joitain vuosia sitten teinit piti paljon villasukkia talvella ihan jopa farkkujen päälle vedettynä. Sekin oli naurettavan näköistä kun jalassa oli silti kesäkengät.
-silkkiaamutakit puseroina tai takkeina
-raidalliset pyjamat housuasuina ( tulee näistä sitä keskitysleirivaikutelmaakin, puistattavaa)
Selfiet.
Otan kuvan upeasta maisemasta, mutta menen itse seisomaan maiseman eteen.
Otan kuvan söpöstä eläimestä, mutta koska tungen itseni kuvaan myös, eläimestä näkyy vain puolet minun takaani.
Otan kuvan itsestäni, kun olen lähdössä juhliin.
Otan kuvan itsestäni, kun olen lenkillä.
Otan kuvan itsestäni, kun olen lasten kanssa rannalla.
Otan kuvan itsestäni, kun olen vessassa.
Ja luonnollisestikin, julkaisen nämä kaikki somessa!
Kaikkein käsittämättömimpiä ovat instatilit, joissa saattaa olla satoja tai jopa tuhansia julkaisuja, ja kun kuvia selaa alaspäin, vähintään 90% on selfieitä... Miksi ihmeessä?!
Vierailija kirjoitti:
Selfiet.
Otan kuvan upeasta maisemasta, mutta menen itse seisomaan maiseman eteen.
Otan kuvan söpöstä eläimestä, mutta koska tungen itseni kuvaan myös, eläimestä näkyy vain puolet minun takaani.
Otan kuvan itsestäni, kun olen lähdössä juhliin.
Otan kuvan itsestäni, kun olen lenkillä.
Otan kuvan itsestäni, kun olen lasten kanssa rannalla.
Otan kuvan itsestäni, kun olen vessassa.
Ja luonnollisestikin, julkaisen nämä kaikki somessa!
Kaikkein käsittämättömimpiä ovat instatilit, joissa saattaa olla satoja tai jopa tuhansia julkaisuja, ja kun kuvia selaa alaspäin, vähintään 90% on selfieitä... Miksi ihmeessä?!
Ihan vain yksinkertaisesti siitä että ovat niin huomionkipeitä. Huomionhakuisuuteen on niin helppoa saada tyydytystä sosiaalimediasta. Erityisesti teinityttöjen huono itsetunto ja typeryys on näissä esillä vahavasti.
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että leggareista ja urheilukalsareista on tullut käypää pukeutumista melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen. En ymmärrä sitä, että nuoret naiset kuljettavat juomapulloja mukanaan mihin tahansa. Miksi sitä vesiryyppyä pitää ottaa koko ajan? En ymmärrä muodikaan övereitä tekoripsiä.
Ai pelkästään nuoret naiset? Kyllä täällä näkyy ihan kaiken ikäiset ihmiset molemmista sukupuolista noita vesipulloja mukanaan kuljettavan. Mielestäni ihan hyvä, että kuljetetaan noita pulloja mukana, sillä suurin osa ihmisistä ei edelleenkään juo tarpeeksi vettä. Itse joudun juomaan enemmän vettä terveyssyistä lääkärin määräyksestä, joten itsekin kuljetan vesipulloa mukanani. En näen siinä mitään pahaa tai omituista.
Vierailija kirjoitti:
https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=940x10000:forma… .
Sandaaleissa ei saa käyttää sukkia, ei ainakaan valkoisia urheilusukkia mutta korkkareissa ovat sitten muotia :D Joo, typerän näköistä minustakin, toivottavasti lyhyt muoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että leggareista ja urheilukalsareista on tullut käypää pukeutumista melkein tilanteeseen kuin tilanteeseen. En ymmärrä sitä, että nuoret naiset kuljettavat juomapulloja mukanaan mihin tahansa. Miksi sitä vesiryyppyä pitää ottaa koko ajan? En ymmärrä muodikaan övereitä tekoripsiä.
En ole kovin nuori, mutta mulla on aina vettä mukana ihan siitä syystä, että se auttaa janoon, ja mulla alkaa päätä särkeä, jos en juo riittävästi. Ei tekis muillekaan huonoa ryypätä vettä säännöllisesti. Itse en ymmärrä sitä, miten jotkut voi olla tuntikausia juomatta vettä, pelkkää kahvia vaan ryystetään. Eikö siinä kuivu suu ja muutenkin tule huono olo?
Vettä siinä kahvissakin on. Kofeiinin diureettinen vaikutus on hyvin mitätön, ja vaikuttaa vain joillakin henkilöillä ja suurina pitoisuuksina.
Onko sallitumpaa juoda työpäivän aikana neljä kuppia kahvia kuin hörpiskellä puolen litran vesipullo? Sama nestemäärä tulee juotua?
Ero on siinä, että jotkut hörppivät sitä vettä viiden minuutin välein, kahvia taas taukojen aikana.
Mitä sitten? Mikä ihme siinä ärsyttää? -ohis-
Caprit ja paljaat nilkat ja puoli pohjettakin paljaana keski-ikäisillä haahkoilla ihanassa Suomen kesässä, kun mittari näyttää juhannuksena samaa kuin joulunakin. Sitten nämä tällaiset arvostelevat täällä nuorisoa paljaista nilkoista, naurattaa lukea näitä. Voin kyllä lohduttaa teitä: ei tarvitse olla huolissaan, paljaat nilkat eivät aiheuta mitään vanhuuden vaivoja. Mikään muukaan nuorisomuoti ei ole koskaan aiheuttanut. Ne ovat vain kateellisten keksimiä urbaanilegendoja.