Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty tuntemaan itseäni seksikkääksi kotona enkä mieheni läsnäollessa

Vierailija
26.03.2018 |

Kodin ulkopuolella ja joskus kotonakin kun mies ei ole läsnä, pystyn.

Onko kellään samaa ongelmaa? Tämä on johtanut tietenkin siihen että seksi on loppunut.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitäisi yleensä tuntea oloaan seksikkääksi?

Vierailija
2/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en ainakaan halua seksiä jos en tunne oloani seksikkääksi. Ja jos en tunne oloani seksikkääksi, en myöskään hyväksi enkä itsevarmaksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pysty?

Onko mies sanonut rumasti?

Vierailija
4/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus tuntenut?

Vierailija
5/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pysty?

Onko mies sanonut rumasti?

On ja siitä se voi johtuakin ainakin osaksi, etten ole päässyt siitä yli. Mutta olen itsekin sanonut rumasti joten ei ole reilua syyttää yksin miestä rumasti sanomisista.

Toisaalta olen melkein aina tuntenut oloni epävarmaksi miehen seurassa. Toisaalta jos en tuntisi, en ehkä itse olisi miehestä kiinnostunut.

Ap

Vierailija
6/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tunne silloin kun kotoilen tukka sotkussa ja pieruverkkarit jalassa. Mutta jos on siistit vaatteet ja naamakin kuosissa niin joo. Laittaudutko kotona?

Vierailija
7/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotko tavallaan että mies saisi olosi tuntumaan seksikkäältä mutta oikeasti jos mies toimii jollain tapaa (koskee, sanoo jotain vihjailevaa) niin oletkin vähän torjuva?

Vierailija
8/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tunne silloin kun kotoilen tukka sotkussa ja pieruverkkarit jalassa. Mutta jos on siistit vaatteet ja naamakin kuosissa niin joo. Laittaudutko kotona?

No enpä yleensä tosiaan. Voihan sekin vaikuttaa asiaan. Toisaalta enpä tunne itseäni seksikkääksi miehen seurassa silloinkaan kun emme ole kotona ja olen laittautunut. Ap

Vierailija
9/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, aivan kamalaa! Kyllä se itsensä seksikkääksi tunteminen on todellakin yksi elämän tärkeimpiä asioita. Heti hengittämisen jälkeen seuraavana. Voi sinua raukkaparkaa, miten voit edes elää moisen ongelman kanssa? Siis todella kauheata!

Vierailija
10/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotko tavallaan että mies saisi olosi tuntumaan seksikkäältä mutta oikeasti jos mies toimii jollain tapaa (koskee, sanoo jotain vihjailevaa) niin oletkin vähän torjuva?

Näin se varmaan menee. Suhde on ajautunut pahaan umpikujaan. Miehelläkin on ollut haluttomuutta ja se on ehkä suurin tekijä siinä miksen pysty pitämään itseäni haluttavana miehen seurassa. Ap

Vierailija
11/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en ainakaan halua seksiä jos en tunne oloani seksikkääksi. Ja jos en tunne oloani seksikkääksi, en myöskään hyväksi enkä itsevarmaksi. Ap

No, mies varmaan näkee sut seksikkäänä vaikka itse et näkisikään, älä ylianalysoi

Vierailija
12/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta enpä tunne itseäni seksikkääksi miehen seurassa silloinkaan kun emme ole kotona ja olen laittautunut. Ap

...eli sillä ei ole merkitystä miltä näytät, vaan kenen seurassa olet tai et ole.

Tekeekö miehesi aloitteita, vilkuileeko sinua kiinnostuneena jos laittaudut?

Jos ei, tai ainakin sinusta tuntuu ettei enää niin paljoa kuin ennen, niin tämä vie sinulta seksikkäänäolofiilikset?

Vierailija
13/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on ollut todella vähän viimeisen vuoden sisällä, nytkin viimeksi tammikuussa eikä se oikein ole tuntunut kummastakaan hyvältä, on niin paljon stressiä ja ongelmia ollut. Nyt tilanne vaikuttaisi olevan mahdollisesti paranemassa koska keskusteluyhteys on parantunut mutta tosiaan en pysty tuntemaan itseäni seksuaaliseksi miehen kanssa. Tilanne kun on ajautunut siihen että kumpikin masturboi tarpeensa yksin. Ap

Vierailija
14/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi oiva hetki unohtaa lähetyssaarnaajanormit ja koettaa etsiä aivosopukoista jotain uusia, kenties yllättäviäkin virikkeitä millä ensin kiusoittelet omaa mielikuvitustasi, aluksi omissa oloissasi, sitten miehen läsnä ehkä tämän tietämättä, sitten vaikkapa "jäät kiinni" jostain itseäsi kiehtovasta joka takuulla kiihottaa myös miestä.

Tämä sillä oletuksella että sinulla on ylipäätään kiinnostusta yrittää tehdä asialle jotain.

Vierailija
15/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi kun oikeasti uskalsin sanoa miltä minusta tuntuu. Enkä nyt tarkoita tällä mitään teknistä suoritusta, vaan epävarmuutta, pelkoja jne. Ehkä teistä kumpikin pelkää ja olettaa kaikenlaista.

Vierailija
16/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies vähän "naisellinen" sisäisesti?  Mulla käynyt silloin noin eli miehen seurassa tulee vaivaantunut olo. :(

Vierailija
17/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi oiva hetki unohtaa lähetyssaarnaajanormit ja koettaa etsiä aivosopukoista jotain uusia, kenties yllättäviäkin virikkeitä millä ensin kiusoittelet omaa mielikuvitustasi, aluksi omissa oloissasi, sitten miehen läsnä ehkä tämän tietämättä, sitten vaikkapa "jäät kiinni" jostain itseäsi kiehtovasta joka takuulla kiihottaa myös miestä.

Tämä sillä oletuksella että sinulla on ylipäätään kiinnostusta yrittää tehdä asialle jotain.

Ymmärsit väärin, en ole ollenkaan haluton, en vain pysty tuntemaan olevani seksikäs ja seksuaalinen miehen seurassa. Menen lukkoon ja kuoreeni. Miehellä samaa, koska olen painostanut häntä - ja hän sitten haukkunut.

Eikä muuten mikään ”takuulla” kiihota miestä. Paska neuvo siis.

Ap

Vierailija
18/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit väärin, en ole ollenkaan haluton, en vain pysty tuntemaan olevani seksikäs ja seksuaalinen miehen seurassa. Menen lukkoon ja kuoreeni. Miehellä samaa, koska olen painostanut häntä - ja hän sitten haukkunut.

Eikä muuten mikään ”takuulla” kiihota miestä. Paska neuvo siis.

Ap

Jokaisella miehellä on jotain mikä takuulla kiihottaa häntä. Se ettet sinä tiedä mikä takuulla kiihottaa miestäsi ei tarkoita etteikö joku häntä takuulla kiihottaisi.

Ja se että löytäisi jotain uutta auttaa siihen ettei mene lukkoon koska se on totuttua vahvempaa.

Mutta märehdi ihmeessä tilanteessasi yrittämättä mitään uutta, kyllä se siitä...

Vierailija
19/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet valinnut kumppanin jonka kanssa eivät kemiat pelaa?

Toisekseen teillä on molemmilla puutteelliset parisuhdetaidot, koska hyvän keskustelun sijasta puhutte toisistanne rumasti. Tai sitten teidän välillä ei vaan ole rakkautta ja arvostusta eli ei pelaa henkinenkään puoli.

Vierailija
20/23 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet valinnut kumppanin jonka kanssa eivät kemiat pelaa?

Toisekseen teillä on molemmilla puutteelliset parisuhdetaidot, koska hyvän keskustelun sijasta puhutte toisistanne rumasti. Tai sitten teidän välillä ei vaan ole rakkautta ja arvostusta eli ei pelaa henkinenkään puoli.

Kemiat ovat kyllä pelanneet hyvin kun elämässä ei ole ollut isompaa stressiä, jota kumpikaan meistä ei ole osannut tai jaksanut käsitellä rakentavasti. Emme tietenkään ole koskaan jatkuvasti rumasti puhuneet, mutta vanhoista sanomisista on vaikea päästä kokonaan yli.

Teen nyt ainakin sen muutoksen että alan panostaa ulkonäkööni ja vaatteisiini enemmän myös kotona ainakin useimmiten, koska en pääse siitä mihinkään että tyytyväisyys ulkonäkööni on todella tärkeää itsetunnolleni, joka ei tietenkään saisi olla miehen antamasta palautettaesta tai antamattomuudesta riippuvainen. Ja yritän myös käyttäytyä mukavasti ja rennosti, sillä mies on osaltaan selittänyt haluttomuutensa johtuvan siitä että olen selvästi tyytymätön ja negatiivinen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan