Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Louhenmäki halusi korjata että lapset olleet aina turvassa hänen elokuvissa - ei kukaan ole semmoista väittänyt

Vierailija
26.03.2018 |

Louhenmäki ei ole vaarantanut lasten henkeä ja terveyttä eikä se olisi edes mahdollista koska siellä on muitakin ihmisiä mutta hän on toiminut väärin lasten kanssa oli väite jota ei ole kumottu

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Louhenmäki?

Vierailija
2/8 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne Louhenmäkeä.

Eri ihmiset sen sijaan ovat kertoneet Louhimiehen pelotelleen lapsinäyttelijöitä mm kertomalla heidän vanhempiensa kuolleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Louhenmäki?

Varmaankin Kukonhovin kaveri.

Vierailija
4/8 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Louhinaista syytettiin lasten itkettämisestä ja vaikka mistä. Silti näistä väitetyistä Louhikosken kaltoinkohteluista ei ole kukaan lapsinäyttelijä itse tai edes läheisensä olleet äänessä. Louhenperä itse taisi jossain jopa mainita saaneensa puhelun eräältä nuorelta näyttelijältä joka kertoi olevansa täysin tyytyväinen Louhisaaren työtapoihin.

Vierailija
5/8 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louhenmäki on  Sakari Mannerheimin kaveri.

Vierailija
6/8 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Louhinaista syytettiin lasten itkettämisestä ja vaikka mistä. Silti näistä väitetyistä Louhikosken kaltoinkohteluista ei ole kukaan lapsinäyttelijä itse tai edes läheisensä olleet äänessä. Louhenperä itse taisi jossain jopa mainita saaneensa puhelun eräältä nuorelta näyttelijältä joka kertoi olevansa täysin tyytyväinen Louhisaaren työtapoihin.

Louhenmäki on toisaalta itse omassa kirjassaan kertonut joskus miettineensä, jääkö lapsinäyttelijöille pahat muistot hänen elokuviensa tekemisestä

Vierailija
7/8 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten itkettämiselle/pelottelulle samoin metodein kuin mitä käytettiin aikuisiin, on useampi todistaja. Eli juurikin tätä samaa, jossa aikuisnäyttelijää on pyydetty pelottelemaan lasta yllätyksenä (Klemola) tai sitten ohjaaja itse on kertonut lapsen vanhemman kuolleen, saadakseen aikaa "aidon reaktion". Noista kuolemapuheista on Ylen mukaan useampi todistaja. Jos lapsi tosiaan on traumatisoitunut näistä, niin ymmärtää hyvin, etteivät vanhemmat halua kertoa mitään julkisuuteen. Varmaan tuntevat syyllisyyttä, että antoivat lapsen osallistua elokuvaan, jossa häntä on järkytetty.

Vierailija
8/8 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten itkettämiselle/pelottelulle samoin metodein kuin mitä käytettiin aikuisiin, on useampi todistaja. Eli juurikin tätä samaa, jossa aikuisnäyttelijää on pyydetty pelottelemaan lasta yllätyksenä (Klemola) tai sitten ohjaaja itse on kertonut lapsen vanhemman kuolleen, saadakseen aikaa "aidon reaktion". Noista kuolemapuheista on Ylen mukaan useampi todistaja. Jos lapsi tosiaan on traumatisoitunut näistä, niin ymmärtää hyvin, etteivät vanhemmat halua kertoa mitään julkisuuteen. Varmaan tuntevat syyllisyyttä, että antoivat lapsen osallistua elokuvaan, jossa häntä on järkytetty.

Niin, saman anekdootin itkevästä lapsesta on ensin kertonut yksi näyttelijä ja sitä on sen jälkeen toistanut useampi kommentaattori jotka ovat jo juorulehdissä muuttuneet "todistajiksi". Onko yksikään toimittaja vaivautunut tarkistamaan ko. lapselta tai tämän vanhemmilta mitä oikeasti tapahtui, saati pystynyt poissulkemaan mahdollisuutta, että joko lapsi tai tilanteen jälkeen itkevän lapsen nähnyt "todistaja" olisi tulkinnut jotain väärin?

Kovin vähän on varsinaisia faktoja tarjolla tässäkään paskamyrskyssä, mutta tärkeintä on että klikkejä tulee ja lehdet myy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi