Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tullut raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä??

Vierailija
15.07.2008 |

Tai no on varmasti.. mutta onko täällä ketään? Kuinkahan todennäköistä se on?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskeytetty yhdyntähän ei ole mikään ehkäisykeino, joten eiköhän se todennäköistä ole, että raskaaksi voi tulla...

Vierailija
2/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pienentää todennäköisyyttä. Meillä esikoinen sai alkunsa noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen oli toiminut täydellisesti 8 vuotta, jonka aikana kaksi raskautta. Mutta sitten ei jostain syystä enää toiminutkaan. Ja tietoinen riski kyllä otettiin silti.

Vierailija
4/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutipoissa ei ole siittiöitä. Tätä on tutkittu.

Vierailija
5/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kaksi kertaa :) Sitä ennen oli toiminut täydellisesti 8 vuotta, jonka aikana kaksi raskautta. Mutta sitten ei jostain syystä enää toiminutkaan. Ja tietoinen riski kyllä otettiin silti.

Meillä nyt 14 vuotta on luotettu, että keskeytetty toimii ja on siis toiminut. Kaksi lasta on saatu toiveen mukaisesti.

Vierailija
6/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pieni tyttönen tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin on toiminut vuosia. Lapsia on tullut, kun on menty loppuun asti. Uskon myös, että touhutipoista ei voi raskaaksi tulla.

Vierailija
8/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista, että moni on tullut raskaaksi touhotipoista ja tutkittu on, ettei ole mahdollista??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehet ei täysin hallitse keskeyttämistä, ottavat vehkeen kun osa syöksystä mennyt jo.

Touhutippojen volyymi ei riitä raskautumiseen.

Vierailija
10/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan keskeytetty, kerran sitten kävi vahinko ja ensi kuussa on toinen ultra:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi sitä jotain muutakin ehkäisyä nykypäivänä löytyvän, olisi paljon hauskempaakin touhuta.

Vierailija
12/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin käytän kondomia ja tekisin homman loppuun asti kuin että ottaisin pippelin pois. Vaimo kyllä äkkiä osaa kädellään hoitaa aktin loppuun asti mutta mieluummin teen sen siellä "sisällä". Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lestadiolaisia. Meillä on väliaikaisesti ollut nyt tämä keino käytössä(yksi kierto). Minulle ei oikein sovi mikään ehkäisy, sitä tässä nyt mietitään.. Ja kondomikin tuntuu huonolta(tai ei tunnu niin hyvältä).

Vierailija
14/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tykätä muista ehkäisyistä. En halua hormoniehkäisyä enkä sisääni mitään vieraita vekottimia. Kondomin kanssa on tyhmää räpeltää. Meistä touhuaminen on ihan hauskaa, vaikka keskeytetäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on pois sisältäni. Silti minulla on semmoinen tunne, että olen raskaana. Mutta ei siis ole mahdollista??

Vierailija
16/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuloksena kaksoset

Vierailija
17/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman siittiöitä ei voi tulla raskaaksi.

Vierailija
18/18 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys on paljon pienempi kuin keskeyttämättömästä. Ehkä kymmenenosa. Ja keskimäärin tarkoituksellinen lapsenteko vie 3-6 kk, joten todennäköisyys, että yhdestä keskeytetystä kerrasta olet raskautunut on prosentin parin luokkaa.

Mutta olen kyllä tullut raskaaksi muutamasta pettingin lopuksi tehdystä työnnöstä, joten kaikki on mahdollista.