Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä pyörryin perhelounaan päätteeksi ja mies syyttää että olen dramaattinen

Vierailija
29.12.2024 |

Oltiin miehen perheen luona välipäivinä syömässä. Olin sanonut etukäteen että vähän jännittää kun en ole tavannut hänen perhettään aiemmin (suhde on alle vuoden mittainen mutta vakava). Kaikki meni kuitenkin hyvin ja tulin erittäin hyvin toimeen etenkin hänen äitinsä ja siskonsa kanssa, ja meillä oli mukavaa. Asun vielä väliaikaisesti eri kaupungissa ja olin jo miehen luo saapuessa sanonut miten aikainen aamuherätys ja pitkä matka väsyttivät, mutta en ollut edes itse huomannut miten paljon se oli totta ennen kuin join lasin viiniä lounaalla ja olo alkoi pyörryttää. Kun noustiin pöydästä ja käveltiin miehen äidin autolle, maisema vaan sumentui. Sitten olinkin asfaltilla.

Ei siinä kuinkaan käynyt, talvivaatteet suojeli pahemmilta naarmuilta enkä päätäkään lyönyt. Autossa kyseltiin silti vointia, mutta mies oli IHAN hiljaa ja katsoi ulos vastakkaisesta ikkunasta koko matkan ajan.

Kun tultiin miehen luo hän alkoi heti vihjailla että naisilla on tapana keksiä kaikenlaista saadakseen huomiota. Sitten lopulta kysyi ihan suoraan mistä olen temppuni keksinyt. Ei minkäänlaista huolta voinnista tai mistään, oli vain ärsyyntynyt siitä että minun kanssani on aina jotai draamaa. Olen aika tasainen, nyt jo yli 35v naisihminen mutta olen saanut tämän suhteen aikana syytöksiä dramaattisuudesta enemmän kuin koko elämän aikana. Tällaista draamaa on miehen mielestä mm. se jos otan esille minkään asian mikä painaa, ihan sama kuinka rakentavasti tai varovasti, tai se jos kysyn jotain asiaa kahdesti kun en ekalla kerralla kuullut.

Nyt tämänkertainen 'draama' päättyi siihen kun mies tiuski että "sun kanssa on aina tällaista sirkusta!" ja lähti ulos nostelemaan painoja.

Puran tätä täällä kun mulle ei ole puhuttu juurikaan pariin päivään, vaikka normaalisti miestä ei saa hiljaiseksi millään. Punttaa vaan tuolla pihalla kun minä kökötän yksin mökissä.

En tiedä yhtään miten laukaista tilanne. Miten voi olla vihainen asiasta jolle en voinut mitään?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.

Vierailija
2/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaali mies. 

Nosta kytkintä lomien jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja painosi? 

Vierailija
4/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä hermoheikko, ei kuulosta lupaavalta. Alle vuosi suhdetta ja nyt jo noin sekaisin. 

Vierailija
5/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä hermoheikko, ei kuulosta lupaavalta. Alle vuosi suhdetta ja nyt jo noin sekaisin. 

Mies siis,  ei ap.  Ap:lle suosittelisin käymään lääkärissä pyörtymisen vuoksi, sekin vähän kummallista, mistä lienee johtunut? 

Vierailija
6/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahenee vaan, lähde vetään.

Vierailija
7/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa liehuu nyt sellainen määrä punaisia lippuja, että parempi pistää välit kokonaan poikki. Ei tuollainen käytös ole millään tavalla normaalia, että jos joku oikeasti pyörtyy, että kuvitellaan sen olevan jotain huomionhakua, ei ihminen normaalisti niin vaan pyörry. Ja jos tuo sun syyttely dramaattisuudesta ei ollut ensimmäinen kerta, ei se siitä parane, te ette sovi toisillenne, se on selkeää. Hän ei koskaan tule ymmärtämään sitä miksi otat esille jotain mieltäsi painavia asioita, hänen luonteensa ei taivu siihen koskaan.

Ei se ole tervettä että rakkaalleen pitää sanoa asioita tietyllä tavalla ja varovasti ettei suutu. Kyllä normaalia keskustelua pitää pystyä käymään ilman että pitää pelätä ties mitä.

Vierailija
8/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joop, tuollainen mies varmaan omaa sellaisen eksyttäjä-geeninkin, mistä palstalla puhutaan. Arvosta itseäsi ja jätä tuollainen kamaluus, ennen kuin hän vie sinulta enempää aikaa elämässäsi. Kuulostaa aivan kamalalta! Jos joku kehtaisi väittää minun KEKSINEEN pyörtymisen, olisin kyllä aivan ihmeissäni, ja en kyllä kuunteli moista loanheittoa hetkeäkään.

Vierailija
9/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purit sitten niin pitkästi etten jaksanut edes lukea loppuun.

Vierailija
10/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kävelitte miehen äidin autolle?

Vierailija
11/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko raskaana?

Vierailija
12/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin tiedät mitä tehdä, ap.

Vierailija
13/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purit sitten niin pitkästi etten jaksanut edes lukea loppuun.

Sama. Kunnolla draamaa tännekkin. 

Vierailija
14/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit feikannut pyörtymisen, en näe mitään muuta järkevää ratkaisua kuin eron. 

Ota nyt edes tauko siitä tuollaisen reaktion jälkeen. Pitääkö sun sietää tuollaista törkeää kohtelua?  

Vierailija
15/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ennen muussa tilanteessa menettänyt tajuntaasi? Entä verenpaineesi, onko sulla fitnessranneke? Mies kuulostaa hyvin epäempaattiselta; miettisin vakavasti kannattaako ystävyyttä jatkaa. 

Vierailija
16/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulostanut uskottavalta. 

Vierailija
17/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies olisi huolissaan miksi pyörryit. 

Vierailija
18/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että oletkohan liian lihava niin pitäisikö mennä lääkäriin kinuamaan ozempic-reseptiä? 

Vierailija
19/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ja julma kaveri.

Vierailija
20/121 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulostanut uskottavalta. 

Mä taas uskon hyvinkin että tuollaisia miesperseitä on olemassa jotka ei välitä kumppanistaan tuon taivaallista.