Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

7 v näkee näkyjä?):

Vierailija
25.03.2018 |

7v tyttöni on aina ollut hyvin herkkä.Nukahtaminen usein vaikeaa,makaa silmät auki sängyssä ja miettii tai odottaa asioita (ihan kivoja asioita).On nähnyt jo pitkään eri värisiä läiskiä,mielestään muistuttavat kukkia tms.,näkyvät päivisin.On ainakin 2 kertaa nähnyt myös tyypin,ihmisen ääriviivat tai läpinäkyvän ihmisen,toisen yöllä ja toisen päivällä,ei vaikuttanut erityisen pelästyneeltä.Eilen kuulema kotonamme oli jotain moleki-tyyppejä,joita nähnyt päiväkodissakin kerran.Kertonut myös mielikuvituskaverista pienempänä.Olen tosi huolissani,onko tytöllä skitsofrenia tai dissosiaatiohäiriö tms?Onko kellään kokemuksia tai tietoa vastaavasta?😢

Huolestunut mammailija

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain näkee vai myös puhuu niitten tyyppien kanssa?

Mun pojalla "kiiltävät lelut" tarkoittivat epilepsiaa.

Vierailija
2/7 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö lapsi, mitä eroa on mielikuvitushahmoilla ja todellisen maailman asioilla? Asioiden kuvittelu on normaalia, mutta mielestäni tuon ikäisen lapsen pitäisi kyllä ymmärtää, että ne kuvitellut asiat eivät ole todellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ajattelee niiden todellisuudesta.Tavallaan kuitenkin näkee ne oikeasti,niin on ehkä vähän epävarma siitä.Ei tietääkseni puhu niille.Eilen sanoi että tuntuu kuin asunnossa olisi joku muukin kuin me.

Ap

Vierailija
4/7 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkähäiriöitä.

Vierailija
5/7 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sisimmästäsi tuntuu mistä kyse? Olen kuullut myös terveiden nähneen jotain. Ilmeisesti juuri unen ja valveen rajamailla?

Vierailija
6/7 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tiedä mitä ajatella.Onko kyse vaan näköhäiriöistä yhdistettynä rikkaaseen mielikuvitukseen,ns. 6.aistista vai harhoista.

Ap

Vierailija
7/7 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenenkään lapsilla tällasta?Tai ees tutuilla?

Ap