Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on kova päänsärky, mutta silti olen aukonut ovea virpojille ja kuunnellut kärsivällisesti loitsunnat, on ne niin suloisia <3

Vierailija
25.03.2018 |

Paras oli " Virpon varpon, iskä auta" .D Isänsä kanssa olleelta Darth Vaderilta.
Niin kohteliaitakin, lähes kaikki ovat kysyneet heti alkuun saako virpoa. Yhtään teiniä ei ole vielä tullut pelkien paljaiden oksien kanssa . Kun kärvistelee sohvalla aurinkolasit päässä ja yritää löytää asennon, jossa pää ei hajoa, nostaa mielialaa vähän söpöt noidat ja muut möröt sekä pikku käsien huolella koristelemat vitsat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole käynyt yhtään virpojia. No, kohta tulee 2v lapsenlapsi oksansa kanssa:)

Vierailija
2/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on krapula, ja harmittaa, ettei yksikään virpoja ole tullut piristämään päivää. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitsinvitsinvimpulat kun oot ihana ihminen. Oi että kun ihana kuulla näin positiivista juttua av:llä kiitos kun olet noin esimerkillinen. Mestari. Hitsinvitsinvimpulat. Viipulavaapulapoks.

Vierailija
4/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä olet ansainnut kirkkaimman kruunun! Kiitos että jaoit tämän urateon kanssamme, kiitos vielä kerran puspus.

Vierailija
5/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siis pääsiäisenä pukeutuu darth vaderiks ja pyytää iskältä apua oi siis Mä en kestä!

Vierailija
6/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pikkukäsien huolella koristelemat vitsat"

Hyi hitto miten imelää :'DD

Vierailija
7/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku oikeasti olla näin teennäinen?

Vierailija
8/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässynlässyn.

Vierailija
9/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen pakkopositiivisuus menee jo imelyyden puolelle..sori. Nyt saan varmaan alapeukkuja koska en mene mukaan teennäiseen ihkutukseen ja lässytykseen.

Vierailija
10/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras oli " Virpon varpon, iskä auta" .D Isänsä kanssa olleelta Darth Vaderilta.

Niin kohteliaitakin, lähes kaikki ovat kysyneet heti alkuun saako virpoa. Yhtään teiniä ei ole vielä tullut pelkien paljaiden oksien kanssa . Kun kärvistelee sohvalla aurinkolasit päässä ja yritää löytää asennon, jossa pää ei hajoa, nostaa mielialaa vähän söpöt noidat ja muut möröt sekä pikku käsien huolella koristelemat vitsat.

Joskus 1980-luvulla tyhmät lastentarhaopettajat sekoittivat tahallaan itäisen ja läntisen pääsiäisperinteen.

Virpojat tuovat hyvää normaalissa asuissaan, joten noita-akka virpojat hyvästi!

Vierailija
11/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä auta. Toi täti on ihan pimahtanut. Tai ehkä se vaan näyttelee...hrr!