Minulla on kova päänsärky, mutta silti olen aukonut ovea virpojille ja kuunnellut kärsivällisesti loitsunnat, on ne niin suloisia <3
Paras oli " Virpon varpon, iskä auta" .D Isänsä kanssa olleelta Darth Vaderilta.
Niin kohteliaitakin, lähes kaikki ovat kysyneet heti alkuun saako virpoa. Yhtään teiniä ei ole vielä tullut pelkien paljaiden oksien kanssa . Kun kärvistelee sohvalla aurinkolasit päässä ja yritää löytää asennon, jossa pää ei hajoa, nostaa mielialaa vähän söpöt noidat ja muut möröt sekä pikku käsien huolella koristelemat vitsat.
Kommentit (11)
Minulla on krapula, ja harmittaa, ettei yksikään virpoja ole tullut piristämään päivää. :(
No voi hitsinvitsinvimpulat kun oot ihana ihminen. Oi että kun ihana kuulla näin positiivista juttua av:llä kiitos kun olet noin esimerkillinen. Mestari. Hitsinvitsinvimpulat. Viipulavaapulapoks.
Ole hyvä olet ansainnut kirkkaimman kruunun! Kiitos että jaoit tämän urateon kanssamme, kiitos vielä kerran puspus.
Voi siis pääsiäisenä pukeutuu darth vaderiks ja pyytää iskältä apua oi siis Mä en kestä!
"Pikkukäsien huolella koristelemat vitsat"
Hyi hitto miten imelää :'DD
Voiko joku oikeasti olla näin teennäinen?
Tällainen pakkopositiivisuus menee jo imelyyden puolelle..sori. Nyt saan varmaan alapeukkuja koska en mene mukaan teennäiseen ihkutukseen ja lässytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Paras oli " Virpon varpon, iskä auta" .D Isänsä kanssa olleelta Darth Vaderilta.
Niin kohteliaitakin, lähes kaikki ovat kysyneet heti alkuun saako virpoa. Yhtään teiniä ei ole vielä tullut pelkien paljaiden oksien kanssa . Kun kärvistelee sohvalla aurinkolasit päässä ja yritää löytää asennon, jossa pää ei hajoa, nostaa mielialaa vähän söpöt noidat ja muut möröt sekä pikku käsien huolella koristelemat vitsat.
Joskus 1980-luvulla tyhmät lastentarhaopettajat sekoittivat tahallaan itäisen ja läntisen pääsiäisperinteen.
Virpojat tuovat hyvää normaalissa asuissaan, joten noita-akka virpojat hyvästi!
Iskä auta. Toi täti on ihan pimahtanut. Tai ehkä se vaan näyttelee...hrr!
Meillä ei ole käynyt yhtään virpojia. No, kohta tulee 2v lapsenlapsi oksansa kanssa:)