Tinderin onneton naistarjonta
Latasin pitkästä aikaa tuon sovelluksen, ja täytyy kyllä sanoa että naistarjonta on luokattoman huonoa...On Rumaa, lihavaa, tyhmää, yyhoota, ylifiltteröityjä kuvia, duckface-pissiksiä kilojen meikkikerroksineen, puolinistiä
Ja näiden kaikkien yhdistelmiä. Yritä tässä nyt sitten löytää kumppania tuolta.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Osaako joki sanoa poistuuko sieltä profiili jos sitä vaan ei käytä?
Ei poistu...siellä on erikseen asetus profiilin poistolle
Vain parhaat miehet saavat laatuseuraa.
Hyvät ja realistisesti liikkeellä olevat miehet ja naiset viedään aika nopeasti nettideiteillä. Aktivoin juuri kolme vuotta vanhan profiilin (olin laittanut sen sinne liian nopeasti eron jälkeen). Siellä ovat edelleen ne Pekka 55 v. -tyypit, jotka etsivät 30-45 -vuotiaita hoikkia naisia, joilla on pitkät hiukset. Hyvä, että ovat rehellisiä ja varmaan jonain vuonna sitten tärppääkin, vaikka tarjonta saattaa olla hiukan harvalukuisia.
Miksihän mun tinderissä oli vain paljon kauniita naisia? 🤔
M35
Pk-seudulla on montamonta tuhatta tuon ikäistä sinkkua. Apeellä ei vaan käy flaxi. Peiliin katsomisen paikka.
No ei laadukkaat naiset käytä mitään Tinderiä :D
Olen vähän ylipainoinen, harrastan vain pleikkaa, on vähän näppyjä ja hampaat kaipais oikomista. Mutta jos hyvä nainen löytyy niin ryhdistäydyn. Mut vaan rumat klikkaa. Huono sovellus.
T. Oikea Ap
Vierailija kirjoitti:
Määrittele laadukas nainen ja kerron sulle tutustani joka vastaa kuvaa ja käyttää tinderiä.
Tinder tarjoaa sulle tasoisiasi ehdokkaita... Alussa oli minullakin valikoima huonompi, parantunut mitä enemmän käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäistä etsit sieltä ja mistä päin?
Ikähaarukka on 24-36
AP
Oletko itse plus 40v?
Olen varttuneempi herra, kyllä
AP
Selitys löytyi. Tasokkaat nuoret naiset etsii ikäistään seuraa, ei mitään setämiehiä. Sinä voit saada ylimeikatun pissiksen, yh:n tai puolinistin jos tarvitsevat sinulta jotain...eli rahaa.
*Onko luetun ymmärtämisessä vikaa?* viesti 8 on feikki.
Olen edelleenkin 32-vuotias
-Oikea AP-
Hieno asenne erkki. Luuletko, että joku 20-vuotias instamisu lähtee tuollaisen setämiehen matkaan muutenkaan?
Mä olen joskus huvikseni selannut 25-35-vuotiaita naisia, ja näyttävät kyllä olevan ihan tavallisia tapauksia. Tietty jos itse on miesmallikomistus, niin sitten voi tavisnainenkin sattua silmään, mutta koska olet Tinderissä, niin et ole komea 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei poistu...siellä on erikseen asetus profiilin poistolle
Profiili menee kahden viikon käyttämättömyyden jälkeen hyllylle, eli ko. "korttia" ei näytetä selaaville ihmisille. Oman profiilinsa voi myös laittaa piiloon.
Internetin takia naisilla on nykyään liian suuret luulot itsestään...Ei tarvitse olla kuin peruspulliainen ja tehdä nettideitti-ilmoitus, niin johan sähköposti alkaa täyttyä sadoista kiimaisien miehien viesteistä.
Internet mahdollistaa tämän kohtaamisen suuren miesjoukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
90% miehistä tinderissä on kammottavia. Järkytyin miten paljon rumia miehiä suomalaisissa löytyy! Ikä 33-40v.
Jotenkin kuulostaa epäuskottavalta, että kaikki rumimmat miehet ovat ulkonäkökeskeisessä sovelluksessa. Töissä tulee päivittäin vastaan paljon tuon ikäisiä miehiä eivätkä ole mitenkään kammottavia
Vierailija kirjoitti:
Internetin takia naisilla on nykyään liian suuret luulot itsestään...Ei tarvitse olla kuin peruspulliainen ja tehdä nettideitti-ilmoitus, niin johan sähköposti alkaa täyttyä sadoista kiimaisien miehien viesteistä.
Internet mahdollistaa tämän kohtaamisen suuren miesjoukon kanssa.
Vähän väärältä suunnalta etsit syitä. Luulot itsestäni eivät ole yhtään sen korkeammalla kuin ilman internettiäkään, itse asiassa todennäköisesti vihaan vartaloani aika paljon enemmän kun elämässäni on yksi iso torvi enemmän joka minua koko ajan yllyttää ja aivopesee sitä vihaamaan. Vielä sellainen jonka käyttö tuppaa vähentämään niitä normaaleja ja positiivisia sosiaalisia vuorovaikutuksia.
Se, minkä takia mulle eivät internetin valtavat miesjoukot kelpaa johtuu ihan siitä että heidän käytöksensä on täällä läpinäkyvämpää ja olen nuoresta asti oppinut pitkälki juuri internetin kautta todella kriittiseksi miesten juttujen kuuntelijaksi. Jos mies on huono kumppani, seksisti tai muuten vaan kauhea ihminen, nuorella naisella on paljon enemmän ymmärrystä tunnistaa hänet jo varhain.
Miksei mulla tule kuin liiankin kauniita naisia vastaan :( Missä ne tavikset ja rumat on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90% miehistä tinderissä on kammottavia. Järkytyin miten paljon rumia miehiä suomalaisissa löytyy! Ikä 33-40v.
Jotenkin kuulostaa epäuskottavalta, että kaikki rumimmat miehet ovat ulkonäkökeskeisessä sovelluksessa. Töissä tulee päivittäin vastaan paljon tuon ikäisiä miehiä eivätkä ole mitenkään kammottavia
Minä uskon häntä. Se johtuu valokuvista. Miehet näyttävät järjestään paljon vähemmän viehättäviltä deittisovellusten valokuvissa kuin livenä. Niitä pitää oikein opetella lukemaan analyyttisesti jotta voi edes kohtalaisesti arvailla voisiko tyyppi olla sopivissa olosuhteissa riittävän kivannäköinen jotta siihen voisi ihastua. Sellainen intuitiivinen ensivaikutelman kuunteleminen mitä normaalisti ihminen toisten ulkoisen viehättävyyden arviointiin käyttäisi ei toimi ollenkaan, tai tuottaa todella vääristyneitä tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Latasin pitkästä aikaa tuon sovelluksen, ja täytyy kyllä sanoa että naistarjonta on luokattoman huonoa...On Rumaa, lihavaa, tyhmää, yyhoota, ylifiltteröityjä kuvia, duckface-pissiksiä kilojen meikkikerroksineen, puolinistiä
Ja näiden kaikkien yhdistelmiä. Yritä tässä nyt sitten löytää kumppania tuolta.
Ikävää. Eli mikä mielestäsi on nyt se ongelma? Se, että lihavat duckfacetkin käyttävät Tinderiä vai se, että Suomessa ei ole kauniita naisia? Miten ongelman voisi mielestäsi ratkaista?
Ei kai nyt panosovelluksella mitään parisuhdetta löydykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele laadukas nainen ja kerron sulle tutustani joka vastaa kuvaa ja käyttää tinderiä.
En ole lainattu, mutta pakko vastata tähän: Vähintään maisteritason tutkinto oikeista tieteistä, tulee taloudellisesti toimeen, ei lapsia, hyvä yleissivistys myös oman alan ulkopuolelta, hyväsydäminen ja ahkera. Tärppäsikö?