Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin onneton naistarjonta

Vierailija
25.03.2018 |

Latasin pitkästä aikaa tuon sovelluksen, ja täytyy kyllä sanoa että naistarjonta on luokattoman huonoa...On Rumaa, lihavaa, tyhmää, yyhoota, ylifiltteröityjä kuvia, duckface-pissiksiä kilojen meikkikerroksineen, puolinistiä

Ja näiden kaikkien yhdistelmiä. Yritä tässä nyt sitten löytää kumppania tuolta.

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ite varmaanki tosi upee ja komee ja vaikka mitä?

Miten AP:n komeus tai upeus liittyy tinderin onnettomaan naistarjontaan?

Siten että parin ekan päivän jälkeen Tinder tarjoaa sinulle tasoistasi seuraa, ja muutama rumempi/kauniimpi sinne sekaan.

Ei se tinderalgoritmi mitään kauneutta arvioi😄

Arvioi se välillisesti sitäkin. Toisten vuorovaikutuksia kanssasi, ne kertovat tinderissä erittäin paljon ulkonäöstä.

Vierailija
82/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ite varmaanki tosi upee ja komee ja vaikka mitä?

Miten AP:n komeus tai upeus liittyy tinderin onnettomaan naistarjontaan?

Siten että parin ekan päivän jälkeen Tinder tarjoaa sinulle tasoistasi seuraa, ja muutama rumempi/kauniimpi sinne sekaan.

Ei se tinderalgoritmi mitään kauneutta arvioi😄

Eihän sen kauneutta tarvitse suoraan arvioida mitatakseen kauneutta/haluttavuutta, kun ihmiset tekevät sen päätöksillään.

-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei laadukkaat naiset käytä mitään Tinderiä :D

Määrittele laadukas nainen ja kerron sulle tutustani joka vastaa kuvaa ja käyttää tinderiä.

En ole lainattu, mutta pakko vastata tähän: Vähintään maisteritason tutkinto oikeista tieteistä, tulee taloudellisesti toimeen, ei lapsia, hyvä yleissivistys myös oman alan ulkopuolelta, hyväsydäminen ja ahkera. Tärppäsikö?

Vaatimus "oikeiden tietiden" tutkinnosta rajaa paljon naisia pois, koska suurin osa luonnontieteistä ei ole naisvaltaisia ja useimmilla tekniikan aloilla miehet ovat suuri enemmistö. Kauppa- ja oikeustieteet eivät ole kovia luonnontieteitä eli eivät ilmeisesti täytä vaatimusta. Lääkärit pariutuvat enimmäkseen toistensa kanssa. Sosiaali-, kasvatus- ja kieltieteistä sekä psykologiasta löytyy sivistyneitä ja kauniita naisia, mutta tutkinto varmaan väärä.

Vierailija
84/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Mistähän se johtuu, että naiset alkaa kyllästyä Tinderiin: kokemuksesta kuultua: luusereita, ikäänsä, painoaan ja pituuttaan tietämättömiä, ripustautuvia, psykoja, huijareita, seksiriippuvaisia, juntteja, tyhmiä, työttömiä, rallifaneja, haaremista haaveilevia ja rumia miehia löytyy. Minkä sinä haluat?

Tällaiset miehet etsivät "tasokasta seuraa"

Matchasin Tinderistä vuosi sitten erään miehen, joka paljastui patologiseksi valehtelijaksi, narsistiksi ja alkoholistiksi. Joi salaa, valehteli saavutuksistaan ja kerran viinakrampin saadessaan joutui kahdeksi viikoksi sairaalaan.

Red flageja oli suhteen alussa pitkin matkaa, mutta ohitin ne ruusunpunaiset lasit päässäni kun oli. Tyhmää, tiedän. Mutta mies oli hyvä puhumaan ja manipuloimaan.

Harjoitti henkistä väkivaltaa ja minussa oli aina vika; oli riidanaihe mikä tahansa. Saattoi kilahtaa siitä, että kirjoitin jonkun lauseen silleen, että olin unohtanut hymiön laittaa lauseen perään hymiön. Heikkouksiani (joista hänelle "syvällisissä" keskusteluissa kävimme

luottamuksellisesti läpi) käytti itseäni vastaan riidoissa ja oli myös todella tunnekylmä ja kostonhimoinen.

Luulin, että muuttuisi (joo joo naurettavaa, tiedän) ajan mittaan mutta uskalsin vihdoin jättää hänet. Käy nyt kuulemma kuntoutuksessa ja on pysynyt pari kuukautta erossa viinasta. Mainostaa kaikille, että on entinen alkoholisti. Hyvä hänelle mutta toivon, ettei kukaan nainen erehdy haksahtamaan häneen niinkuin itselleni kävi.

Tässä kerään itseäni kasaan ja toivon vielä jonain päivänä löytäväni hyvän tyypin, joka kohtelee minua hyvin, arvostaa ja kunnioittaa. Eli siis ihan perusjuttuja.

Vierailija
85/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään käytettyä naista eli joka harrastanut seksiä muiden kanssa ennen minua. Sen näkee naamasta että ei ole neitsyt ja siitä että on lapsia/yh. t. Oikea AP

Vierailija
86/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kuin käytettyjen autojen kaupassa. Hyvät menevät nopeasti uusille ottajille.

Aivan, eli "hyvä" tarkoittaa ettei ole liian nirso?

Nimittäin tinderin miesanti on mitä on...

Vierailija
87/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder passport kâyttöön vaan. Suomalaiset miehet ovat keskivertoa parempia ja naiset keskivertoa huonompia joten hyvät on apajat jos siirtyy ulkomaille.

Itseasiassa just toisinpäin:D

Perustelut?

Kyllä se on niin että suomessa miehet ovat top 10 pisimpien maitten joukossa. Se 178 cm vastaakin sitten 185cm monisssa muissa maissa. Naisille taas pituus on miinus. Suomalaiset naiset ovst myös kaukana nykyisestä naisihanteesta joka näyttää olevan lattari - ne kun nykyisin melkein kaikki missikisat voittavat. Suomessakin lattarinäköiset chafak ja belõrf ovat kokoajan esillä.

Myös sekin että saan todella paljon ja välillä ihan kauniita mätchejä ulkomailla kertaa paljon. Sellaisia 20v instapimu kaunottaria olen myös saanut montaa. Suomessa en koskaan.

Vierailija
88/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder passport kâyttöön vaan. Suomalaiset miehet ovat keskivertoa parempia ja naiset keskivertoa huonompia joten hyvät on apajat jos siirtyy ulkomaille.

Perustelut?

Kyllä se on niin että suomessa miehet ovat top 10 pisimpien maitten joukossa. Se 178 cm vastaakin sitten 185cm monisssa muissa maissa. Naisille taas pituus on miinus. Suomalaiset naiset ovst myös kaukana nykyisestä naisihanteesta joka näyttää olevan lattari - ne kun nykyisin melkein kaikki missikisat voittavat. Suomessakin lattarinäköiset chafak ja belõrf ovat kokoajan esillä.

Myös sekin että saan todella paljon ja välillä ihan kauniita mätchejä ulkomailla kertaa paljon. Sellaisia 20v instapimu kaunottaria olen myös saanut montaa. Suomessa en koskaan.

No ihan olen jokaisen ulkomaalaisen Suomessa käyneen tuttavan suusta saman kuullut; hämmästyneitä miten suuri ero suomalaisissa miehissä ja naisissa on ulkonäöllisesti, naisten eduksi. Tämä on tunnettu fakta Suomesta ulkomailla. Ja sen huomaa kun laittaa itse Tinderin päälle ulkomailla; matchejä ropisee miehistä joita täällä on 1 sadassa.

Vierailija
89/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei laadukkaat naiset käytä mitään Tinderiä :D

Määrittele laadukas nainen ja kerron sulle tutustani joka vastaa kuvaa ja käyttää tinderiä.

En ole lainattu, mutta pakko vastata tähän: Vähintään maisteritason tutkinto oikeista tieteistä, tulee taloudellisesti toimeen, ei lapsia, hyvä yleissivistys myös oman alan ulkopuolelta, hyväsydäminen ja ahkera. Tärppäsikö?

Vaatimus "oikeiden tietiden" tutkinnosta rajaa paljon naisia pois, koska suurin osa luonnontieteistä ei ole naisvaltaisia ja useimmilla tekniikan aloilla miehet ovat suuri enemmistö. Kauppa- ja oikeustieteet eivät ole kovia luonnontieteitä eli eivät ilmeisesti täytä vaatimusta. Lääkärit pariutuvat enimmäkseen toistensa kanssa. Sosiaali-, kasvatus- ja kieltieteistä sekä psykologiasta löytyy sivistyneitä ja kauniita naisia, mutta tutkinto varmaan väärä.

Saati että tyyppi vielä halusi naisen jolla on hyvä yleissivistys samalla kun paljasti oman yleissivistyksensä laadun puhumalla "oikeista tieteistä".

Vierailija
90/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelut?

No ihan olen jokaisen ulkomaalaisen Suomessa käyneen tuttavan suusta saman kuullut; hämmästyneitä miten suuri ero suomalaisissa miehissä ja naisissa on ulkonäöllisesti, naisten eduksi. Tämä on tunnettu fakta Suomesta ulkomailla. Ja sen huomaa kun laittaa itse Tinderin päälle ulkomailla; matchejä ropisee miehistä joita täällä on 1 sadassa.

Ero johtuu siitä, että naiset ehostavat itseään meikeille, värjäävät hiuksiaan jne. Miehet taas ovat luonnollisia ulkonäöltään.

Vierailija
91/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä aikuisia naisia, jotka lähtevät mukaan tuollaiseen "kumpi sukupuoli on rumempi" -lällätykseen. Jos kerran suomalaisten isien tyttäristä tulee rumia, niin suomalaisten naisten kannattaa hakea tyttärilleen paremmat geenit pitkiltä ja komeilta ulkomaalaismiehiltä, niin yksinkertaista se on. Ja juu, miesten kannattaa tehdä samoin. Kaikki voittavat, kun aikuiset ihmiset lakkaavat lällättämästä netissä ja lähtevät etsimään niitä kauniita/komeita puolisoja.

Vierailija
92/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään käytettyä naista eli joka harrastanut seksiä muiden kanssa ennen minua. Sen näkee naamasta että ei ole neitsyt ja siitä että on lapsia/yh. t. Oikea AP

Synnyitkö nelikymppisenä, vai miksi et hankkinut naista silloin kun ikäisesi naiset olivat tuollaisia "käyttämättömiä"? Ihmettelen kyllä kovasti, mistä tynnyristä nämä setämiehet putkahtelevat, jotka ihan aidosti halveksivat sitä, että  oman ikäiset ovat eläneet ennen häntä. 

Vierailija
93/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelut?

Ero johtuu siitä, että naiset ehostavat itseään meikeille, värjäävät hiuksiaan jne. Miehet taas ovat luonnollisia ulkonäöltään.

Tässä on hyvä esimerkki siitä, kuinka paljon meikeillä saa parannettua ulkonäköä:

https://www.idealista.fi/miikkulaisen/wp-content/uploads/sites/13/2017/…

Ilman meikkiä: 

Vierailija
94/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelut?

Tässä on hyvä esimerkki siitä, kuinka paljon meikeillä saa parannettua ulkonäköä:

Ilman meikkiä: 

Ja tuostakin meikatusta kuvasta miehet sanovat, että "ihanan luonnollinen". Huomaavat korkeintaan huulipunan. 

Vierailija
95/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole missään kielletty etteikö miehet saisi käyttää meikkiä

Vierailija
96/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelut?

Vähän samanlaisia ihmettelyjä olen saanut ulkomailla kun olen näyttänyt kuvia suomalaisista naisista. Ihmettelyjä siitä miten se voi olla joku missi, eikö suomesta löydy kauniita naisia jne. Tietty paikasta riippuu. Paikoissa missä naiset eivät ole niin hyvännäköisiä näyttävät suominaisetkin kelpaavan.

Mistä nuo sun ulkomaalaiset kaverit olivat ja olivatko miehiä vai naisia?

Vierailija
97/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset naiset olivat ihan pohjanoteeraus tossa beautifulpeople webbisivulla joihin pääsevät vain kauniit ihmiset liittymään. kolmen huonoimman maan joukossa olivat.

suomalaiset miehet taas eivät olleet top eivätkä bottom listassa. ruotsi ja norja muistaakseni olivat.

kannattaisi olla ihan hiljaa vaan suomalaisten miesten haukkumisista kun noilla eväillä meette.

Vierailija
98/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihme kirjoitti:

Miksi et hae oman ikäistä seuraa? Onko itelläs lapsia ja minkä ikäinen olet?

Olen 48 v ja 5 lasta 5 eri naisen kanssa. Haluan max 20v naisen joka on neitsyt.

ootko irakilainen vai turkkilainen?

Vierailija
99/137 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä oon naisia selannu ni 9/10 on hyvännäkösiä. Miehistä 1/100 on hyvännäköinen. N29

Vierailija
100/137 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkiä: 

https://www.idealista.fi/miikkulaisen/wp-content/uploads/sites/13/2017/…] Ja tuostakin meikatusta kuvasta miehet sanovat, että "ihanan luonnollinen". Huomaavat korkeintaan huulipunan. [/quote]

Toi on muuten just noin! Mullakin on aina sellanen puolen tunnin pakkelointi, (sen päälle hiusten laitto) ja mikäs sen hienompaa (oikeasti! :)   ), että miehet sanovat, että "ihana, että olet noin luonnonkaunis etkä meikkaa". Jeppajepjep :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi