Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin onneton naistarjonta

Vierailija
25.03.2018 |

Latasin pitkästä aikaa tuon sovelluksen, ja täytyy kyllä sanoa että naistarjonta on luokattoman huonoa...On Rumaa, lihavaa, tyhmää, yyhoota, ylifiltteröityjä kuvia, duckface-pissiksiä kilojen meikkikerroksineen, puolinistiä

Ja näiden kaikkien yhdistelmiä. Yritä tässä nyt sitten löytää kumppania tuolta.

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on setämies joka etsii max 20v fitness-misua. Onnea vaan.

Vierailija
22/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut tinderiä, mutta ajatus tuntuu aika luotaantyöntävältä. En mä osaisi jonkun kuvan ja tekstikuvauksen perusteella sanoa, kiinnostaako ihminen vai ei. Se, mikä ihmisessä viehättää, on persoonallisuus, henkilökohtainen karisma. Ei se taida tulla kovin hyvin läpi valokuvissa tai viestittelyssä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24-36v ikähaarukka 32-vuotiaalla miehellä on jotenkin väärin?

-Oikea AP-

Vierailija
24/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet... Kuvassa on 70v ja iäksi on silti laitettu 47v. Ja tekstissä lukee "nuorekas" :D

Oikeestiko ne luulee, että tuo menee läpi??

Tai sit kuvana on joku selvästi 20v sitten otettu kuva. Huoh!

Vierailija
25/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs ikäistä etsit sieltä ja mistä päin?

Ikähaarukka on 24-36

AP

Oletko itse plus 40v?

Olen varttuneempi herra, kyllä

AP

Selitys löytyi. Tasokkaat nuoret naiset etsii ikäistään seuraa, ei mitään setämiehiä. Sinä voit saada ylimeikatun pissiksen, yh:n tai puolinistin jos tarvitsevat sinulta jotain...eli rahaa. 

Onko luetun ymmärtämisessä vikaa? viesti 8 on feikki.

Olen edelleenkin 32-vuotias

-Oikea AP-

Ja luonteeltasi pissipää.

Juupa juu, ei taida sinulle löytyä sopivaa naista mistään. Tai ei ainakaan kotimaista. Varaa siis lomamatka tuonne hieman kauemmaksi ja yritä sieltä. Yritä olla pari viikkoa siellä sellainen aika kiva ja normaali, niin saat ihanan naisen varmasti.

Vierailija
26/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24-36v ikähaarukka 32-vuotiaalla miehellä on jotenkin väärin?

-Oikea AP-

Valehtelet ikäsi. Oikeasti olet 47v ja se näkyy kuvastasi vaikka itse et sitä huomaa.

Vierailija
27/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan harrastanut tinderiä, mutta ajatus tuntuu aika luotaantyöntävältä. En mä osaisi jonkun kuvan ja tekstikuvauksen perusteella sanoa, kiinnostaako ihminen vai ei. Se, mikä ihmisessä viehättää, on persoonallisuus, henkilökohtainen karisma. Ei se taida tulla kovin hyvin läpi valokuvissa tai viestittelyssä. 

Jep, Tinder ei yksinkertaisesti toimi. Se yrittää ohittaa kaikkein tärkeimmän vaiheen kumppanin löytymisessä ja kiinnostuksen syntymisessä: satunnaisen tapaamisen ilman taka-ajatuksia.

Tinder ohjaa huomion ylipäätään ihan väärille urille ja saastuttaa lopulta koko ajatusmaailman. Täytyy olla todella yksinkertainen ihminen jos Tinderistä löytää seuraa.

Vierailija
28/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs ikäistä etsit sieltä ja mistä päin?

Ikähaarukka on 24-36

AP

Oletko itse plus 40v?

Olen varttuneempi herra, kyllä

AP

Kannattaa pistää se oma ikähaarukka. Itse 24 v ikäraja on 28 ja sitä ylöspäin miehet on sika vanhoja.

Täällä joku elämäänsä kyllästynyt AV-mamma ilmeisesti veti herneet nenään aloituksestani, ja feikkasi minua. Olen 32-vuotias.

-Oikea AP-

Nooh, vähän hassuttelin vaan

AP

Vierailija
29/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo myönnetään, olen 48-vuotias herrasmies. Mutta ajattelin että auttaa jos vähennän iästäni pari vuotta, mitä pahaa siinä on? t. Oikea AP

Vierailija
30/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% miehistä tinderissä on kammottavia. Järkytyin miten paljon rumia miehiä suomalaisissa löytyy! Ikä 33-40v.

Vierailija
31/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Tinder ei yksinkertaisesti toimi. Se yrittää ohittaa kaikkein tärkeimmän vaiheen kumppanin löytymisessä ja kiinnostuksen syntymisessä: satunnaisen tapaamisen ilman taka-ajatuksia.

Tinder ohjaa huomion ylipäätään ihan väärille urille ja saastuttaa lopulta koko ajatusmaailman. Täytyy olla todella yksinkertainen ihminen jos Tinderistä löytää seuraa.

No en mä nyt sanoisi niinkään, että pitää olla yksinkertainen ihminen. Kaksi ystävääni ovat löytäneet ihanat kumppanit Tinderistä. Mutta ei se mielestäni ole kovin hedelmällinen alusta arvioida sitä, onko toinen kiinnostava. Kun toisesta saa vain tietynlaista tietoa, sitä on helppo arvioida hyvin pinnallisten kriteerien mukaan, aivan kuin aloittaja on tässä tehnyt. Oikeasti hän ei tiedä, millaisia ihmisiä ne profiilin takana olevat naiset ovat. 

Vierailija
32/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo myönnetään, olen 48-vuotias herrasmies. Mutta ajattelin että auttaa jos vähennän iästäni pari vuotta, mitä pahaa siinä on? t. Oikea AP

Olen pakotettu valehtelemaan ikäni koska naiset eivät halua kilttiä hopeakettua

AP

Vierailija
33/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaketuille naisia! Nyt heti!! 

Vierailija
34/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmat on feikkejä!! Minä olen aito AP. En vaan syty ikäisistäni naisista...ei kai minua siitä voi syyttää. On luonnollista että mies syttyy nuorista naisista ja sellainen pitäisi siksi löytyä kaikille Hopeaketuille.

AP

Vierailija
35/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä palstalla juuri jokin aika sitten selitetty, että Tinderistä etsitään vain seksiseuraa ja on tyhmä, jos muuta havittelee sieltä? Luulisi onnettomankin tarjonnan kelpaavan pimeässä peiton alla yhdeksi yöksi.

Vierailija
36/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hae oman ikäistä seuraa? Onko itelläs lapsia ja minkä ikäinen olet?

Vierailija
37/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä palstalla juuri jokin aika sitten selitetty, että Tinderistä etsitään vain seksiseuraa ja on tyhmä, jos muuta havittelee sieltä? Luulisi onnettomankin tarjonnan kelpaavan pimeässä peiton alla yhdeksi yöksi.

Kuka haluaa harrastaa seksiä pimeässä peiton alla?

Vierailija
38/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihme kirjoitti:

Olen 48 v ja 5 lasta 5 eri naisen kanssa. Haluan max 20v naisen joka on neitsyt.

Vierailija
39/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihme kirjoitti:

Minähän haen oman ikäistä seuraa. Olen 32-vuotias, ja ei ole lapsia.

-Oikea AP-

Vierailija
40/137 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sillä tinderillä on algoritmi joka valitsee sulle sopivaa seuraa. Se pisteyttää ihmiset suosittuuden perusteella ja sitten näyttää jokaiselle profiileja, jotka ovat suunnilleen omaa tasoa.

Että jos on luokaton tarjonta, se kertoo mitä tinder sinusta ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi