Tinderin onneton naistarjonta
Latasin pitkästä aikaa tuon sovelluksen, ja täytyy kyllä sanoa että naistarjonta on luokattoman huonoa...On Rumaa, lihavaa, tyhmää, yyhoota, ylifiltteröityjä kuvia, duckface-pissiksiä kilojen meikkikerroksineen, puolinistiä
Ja näiden kaikkien yhdistelmiä. Yritä tässä nyt sitten löytää kumppania tuolta.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä aina sätitään siitä, että ikäskaala on liian lavea, niin kertokaa nyt naiset mikä se teidän feikkausskaalanne oman ikänne kanssa on? Jos olet vaikka 42 -vuotias niin minkä iän läväytät Tinderiin? Tai jos olet 35 -vuotias?
Tulee vaan mieleen, että johtuisiko miesten laittama ikäskaala ihan siitä, että alitajunta sanoo ettei tuon ikäinen nainen voi näyttää tuolta ja rukataan sitten vastaavasti ikärajan alarajaa alemmas.
Itse olen 35 ja pistän oikean ikäni, jota tosin kukaan ei usko, koska näytän kuulema 25-27-vuotiaalta. Moni kysynyt siellä miksi huijaan ikäni ylöspäin myös moni luulee minua luonnossa nuoremmaksi.
Niin varmaan...
Itseasiassa minäkin tunnen tällaisen tai parikin naista, jotka ovat 34-36-vuotiaita, elämäntavat terveellisiä eivät polta ja treenaavat säännöllisesti. Kyllä heitä voisi luulla ihan 25 hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder passport kâyttöön vaan. Suomalaiset miehet ovat keskivertoa parempia ja naiset keskivertoa huonompia joten hyvät on apajat jos siirtyy ulkomaille.
Itseasiassa just toisinpäin:D
Perustelut?
Kyllä se on niin että suomessa miehet ovat top 10 pisimpien maitten joukossa. Se 178 cm vastaakin sitten 185cm monisssa muissa maissa. Naisille taas pituus on miinus. Suomalaiset naiset ovst myös kaukana nykyisestä naisihanteesta joka näyttää olevan lattari - ne kun nykyisin melkein kaikki missikisat voittavat. Suomessakin lattarinäköiset chafak ja belõrf ovat kokoajan esillä.
Myös sekin että saan todella paljon ja välillä ihan kauniita mätchejä ulkomailla kertaa paljon. Sellaisia 20v instapimu kaunottaria olen myös saanut montaa. Suomessa en koskaan.
Mistähän olet tuon lattarin kehitellyt? Kyllä vaaleus on valttia ja varsinkin siellä lattarimaissa. Pohjoismaalaiset naiset ei saa hetken rauhaa jos sinne eksyvät.
Suomalaiset miehet eivät ole erityisen pitkiä vaan keskikastia jos koko maailman tilastoja tutkitaan. Pisimmät miehet löytyy Pohjois-Amerikasta, muista pohjoismaista ja Euroopasta yleensä esim. Hollanti ja Tanska.
Jos saat ulkomailla paljon kauniita naismatsejä niin todennäköisesti äärimmäisen laitettu ja meikattu nainen joka vielä käynyt kymmeniä kertoja kirurgisissa toimenpiteissä itseään parantelemassa. Eli lähtötaso ollut jotain aivan muuta ja ilman meikkiäkin ulkonäkö voi ollakin ikävä yllätys. Mutta jos saat kiksejä silikonista, irtoripsistä ja irtohiuksista sekä botoxhuulista niin sitten olis just sun arvoisia naisia 😂
Mä kyllä oletin että täällä haettiin oikeesti tasokkaita naisia.
Ite ihmettelen miks hyvin monella naisella on ikä väärin laitettuna ja sit toinen on, että hyvin monella on sormus nimettömässä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan harrastanut tinderiä, mutta ajatus tuntuu aika luotaantyöntävältä. En mä osaisi jonkun kuvan ja tekstikuvauksen perusteella sanoa, kiinnostaako ihminen vai ei. Se, mikä ihmisessä viehättää, on persoonallisuus, henkilökohtainen karisma. Ei se taida tulla kovin hyvin läpi valokuvissa tai viestittelyssä.
Pärstätesti pitää joka tapauksessa läpäistä ja se hoituu Tinderissä. Loppu selviää sitten treffeillä. Etuna myöskin se, että livenä et voi tietää kuka on sinkku ja kuka edes kaipaa lähestymisyrityksiä ylipäänsä, kun taas näissä palveluissa ei tarvitse sitä arvausleikkiä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan harrastanut tinderiä, mutta ajatus tuntuu aika luotaantyöntävältä. En mä osaisi jonkun kuvan ja tekstikuvauksen perusteella sanoa, kiinnostaako ihminen vai ei. Se, mikä ihmisessä viehättää, on persoonallisuus, henkilökohtainen karisma. Ei se taida tulla kovin hyvin läpi valokuvissa tai viestittelyssä.
Jep, Tinder ei yksinkertaisesti toimi. Se yrittää ohittaa kaikkein tärkeimmän vaiheen kumppanin löytymisessä ja kiinnostuksen syntymisessä: satunnaisen tapaamisen ilman taka-ajatuksia.
Tinder ohjaa huomion ylipäätään ihan väärille urille ja saastuttaa lopulta koko ajatusmaailman. Täytyy olla todella yksinkertainen ihminen jos Tinderistä löytää seuraa.
Mikä ero on siinä, näetkö ihmisen pärstän satunnaisesti kaupungilla tai satunnaisesti Tinderissä? Taidat itse olla vähän yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Internetin takia naisilla on nykyään liian suuret luulot itsestään...Ei tarvitse olla kuin peruspulliainen ja tehdä nettideitti-ilmoitus, niin johan sähköposti alkaa täyttyä sadoista kiimaisien miehien viesteistä.
Internet mahdollistaa tämän kohtaamisen suuren miesjoukon kanssa.
Ai nykyään? Tein ensimmäisen nettideittiprofiilini vuonna 1995. Minusta nykyään-sana tarkoittaa max kymmentä viimeistä vuotta, yleensä vielä lyhyempää aikaa.
Mitä tulee suuriin luuloihin, niin te miehethän voitte lakkauttaa ne luulot vaikka heti olemalla lähettämättä niitä kiimaisia viestejä. Ei se meidän naisten syy ole, että niitä tulvii. Äläkä please jaksa sitä jonkun keksimää mantraa että kun naiset saavat korkeatasoisia miehiä seksiin niin he eivät tajua omaan tasoaan parisuhdemielessä. Se on niin elämästä vieraantunutta huuhaata, että sitä voi toistella vain ihminen, joka ei saa netin kautta sen paremmin seksiä kuin suhteita, vaan kaikki käsitykset ovat pelkkää muilta opittua jankutusta.
Osoita, että se on huuhaata. Ovatko elämän realiteetit sinulle liian rankkoja sisäistettäviksi? Jatkuvastihan täälläkin ihmetellään, että miksi en kelpaa kuin seksiin. No siksi, että tasosi ei riitä niiden miesten kanssa suhteeseen. Tähtäät liian ylös ja käsityksesi vääristyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder passport kâyttöön vaan. Suomalaiset miehet ovat keskivertoa parempia ja naiset keskivertoa huonompia joten hyvät on apajat jos siirtyy ulkomaille.
Itseasiassa just toisinpäin:D
Perustelut?
Kyllä se on niin että suomessa miehet ovat top 10 pisimpien maitten joukossa. Se 178 cm vastaakin sitten 185cm monisssa muissa maissa. Naisille taas pituus on miinus. Suomalaiset naiset ovst myös kaukana nykyisestä naisihanteesta joka näyttää olevan lattari - ne kun nykyisin melkein kaikki missikisat voittavat. Suomessakin lattarinäköiset chafak ja belõrf ovat kokoajan esillä.
Myös sekin että saan todella paljon ja välillä ihan kauniita mätchejä ulkomailla kertaa paljon. Sellaisia 20v instapimu kaunottaria olen myös saanut montaa. Suomessa en koskaan.
Mistähän olet tuon lattarin kehitellyt? Kyllä vaaleus on valttia ja varsinkin siellä lattarimaissa. Pohjoismaalaiset naiset ei saa hetken rauhaa jos sinne eksyvät.
Suomalaiset miehet eivät ole erityisen pitkiä vaan keskikastia jos koko maailman tilastoja tutkitaan. Pisimmät miehet löytyy Pohjois-Amerikasta, muista pohjoismaista ja Euroopasta yleensä esim. Hollanti ja Tanska.
Jos saat ulkomailla paljon kauniita naismatsejä niin todennäköisesti äärimmäisen laitettu ja meikattu nainen joka vielä käynyt kymmeniä kertoja kirurgisissa toimenpiteissä itseään parantelemassa. Eli lähtötaso ollut jotain aivan muuta ja ilman meikkiäkin ulkonäkö voi ollakin ikävä yllätys. Mutta jos saat kiksejä silikonista, irtoripsistä ja irtohiuksista sekä botoxhuulista niin sitten olis just sun arvoisia naisia 😂
Mä kyllä oletin että täällä haettiin oikeesti tasokkaita naisia.
Niin kyllähän sen nyt täytyy olla automaattisesti naisen päästään vialla jos suomalaiselle miehelle sydäntä painaa. Ainut järkevä selitys asialle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oon naisia selannu ni 9/10 on hyvännäkösiä. Miehistä 1/100 on hyvännäköinen. N29
Lesboilta ei kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä aina sätitään siitä, että ikäskaala on liian lavea, niin kertokaa nyt naiset mikä se teidän feikkausskaalanne oman ikänne kanssa on? Jos olet vaikka 42 -vuotias niin minkä iän läväytät Tinderiin? Tai jos olet 35 -vuotias?
No minä olen 46 enkä todellakaan ala valehtelemaan ikääni. En haluaisi miehen valehtelevan, miksi siis itse tekisin niin? OK näytän nuoremmalta, noin 35-42 (muiden arvioita, ei minun) mutten silti valehtelisi. Kysymys kuuluukin: saanko yhtään matchia jos laitan oikean ikäni ja miehelle ehkä +/- 5 vuotta? Enkä todellakaan ole mikään puuma. N46.
Ihmisiin on näköjään länsimaiden aivopesu tehonut että ihmisen pitää olla kaunis että se voi saavuttaa elämäsään jotain. Pitää aina kilpailla siitä korkeammalla olevasta hedelmästä niinkuin pienet lapsoset joilla ei ole muuta käsitystä määränpäästä kuin että se on hyvänmauinen suussa vähän aikaa. Jatkakaa hyppelimistä ja kurkottamista tähtiin, tehkää vaikka yhdessä ihmistorni ja vikana nouseva saa voiton.
Naisille tuo tinder on hyvä koska ulkonäkö heille on kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiin on näköjään länsimaiden aivopesu tehonut että ihmisen pitää olla kaunis että se voi saavuttaa elämäsään jotain. Pitää aina kilpailla siitä korkeammalla olevasta hedelmästä niinkuin pienet lapsoset joilla ei ole muuta käsitystä määränpäästä kuin että se on hyvänmauinen suussa vähän aikaa. Jatkakaa hyppelimistä ja kurkottamista tähtiin, tehkää vaikka yhdessä ihmistorni ja vikana nouseva saa voiton.
Pidetäänkö kumppanin löytämistä eirtyisenä saavutuksena? Siitä tässä vain puhutaan, ei sen kummemmasta. Ja aivopesusta ei ole kyse, vaan ihan siitä luonnonlaista että viehättävämmillä piirteillä varustetulla on enemmän valinnanvaraa pariutumismielessä. Ei se ole monimutkaista.
Eikö tinder juuri tarjoa ensimmäisenä oman tasoisia käyttäjiä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tinder juuri tarjoa ensimmäisenä oman tasoisia käyttäjiä?
Jaa, taitaa kyllä tinderillä olla vaikeuksia löytää jotain kaunottaria suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäistä etsit sieltä ja mistä päin?
Ikähaarukka on 24-36
AP
Oletko itse plus 40v?
Olen varttuneempi herra, kyllä
AP
Kannattaa pistää se oma ikähaarukka. Itse 24 v ikäraja on 28 ja sitä ylöspäin miehet on sika vanhoja.
Itse 24-vuotiaana olin ihastunut 49-vuotiaaseen, mutta olinkin ikäistäni kypsempi enkä käyttänyt ilmaisuja "sikavanha". Nyt 39-vuotiaana olen löytänyt sen oikean, joka on 61.
Niin varmaan...