Tinderin onneton naistarjonta
Latasin pitkästä aikaa tuon sovelluksen, ja täytyy kyllä sanoa että naistarjonta on luokattoman huonoa...On Rumaa, lihavaa, tyhmää, yyhoota, ylifiltteröityjä kuvia, duckface-pissiksiä kilojen meikkikerroksineen, puolinistiä
Ja näiden kaikkien yhdistelmiä. Yritä tässä nyt sitten löytää kumppania tuolta.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Internetin takia naisilla on nykyään liian suuret luulot itsestään...Ei tarvitse olla kuin peruspulliainen ja tehdä nettideitti-ilmoitus, niin johan sähköposti alkaa täyttyä sadoista kiimaisien miehien viesteistä.
Internet mahdollistaa tämän kohtaamisen suuren miesjoukon kanssa.
Ai nykyään? Tein ensimmäisen nettideittiprofiilini vuonna 1995. Minusta nykyään-sana tarkoittaa max kymmentä viimeistä vuotta, yleensä vielä lyhyempää aikaa.
Mitä tulee suuriin luuloihin, niin te miehethän voitte lakkauttaa ne luulot vaikka heti olemalla lähettämättä niitä kiimaisia viestejä. Ei se meidän naisten syy ole, että niitä tulvii. Äläkä please jaksa sitä jonkun keksimää mantraa että kun naiset saavat korkeatasoisia miehiä seksiin niin he eivät tajua omaan tasoaan parisuhdemielessä. Se on niin elämästä vieraantunutta huuhaata, että sitä voi toistella vain ihminen, joka ei saa netin kautta sen paremmin seksiä kuin suhteita, vaan kaikki käsitykset ovat pelkkää muilta opittua jankutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90% miehistä tinderissä on kammottavia. Järkytyin miten paljon rumia miehiä suomalaisissa löytyy! Ikä 33-40v.
Jotenkin kuulostaa epäuskottavalta, että kaikki rumimmat miehet ovat ulkonäkökeskeisessä sovelluksessa. Töissä tulee päivittäin vastaan paljon tuon ikäisiä miehiä eivätkä ole mitenkään kammottavia
Minä uskon häntä. Se johtuu valokuvista. Miehet näyttävät järjestään paljon vähemmän viehättäviltä deittisovellusten valokuvissa kuin livenä. Niitä pitää oikein opetella lukemaan analyyttisesti jotta voi edes kohtalaisesti arvailla voisiko tyyppi olla sopivissa olosuhteissa riittävän kivannäköinen jotta siihen voisi ihastua. Sellainen intuitiivinen ensivaikutelman kuunteleminen mitä normaalisti ihminen toisten ulkoisen viehättävyyden arviointiin käyttäisi ei toimi ollenkaan, tai tuottaa todella vääristyneitä tuloksia.
Totta. Tapasin eilen miehen, joka näytti ihan hirveältä kuvassa. Kirjoitus oli niin sytyttävä, että pyysin treffeille. Livenä oli komea, mutta myös niin mukava. Tapaamme uudelleen.
Ehkä kuva oli tarkoituksella hirveä ja toimi suodattimena
Kyllä se vaan on tosiasia että suomessa ei naisetkaan kovin hehkuvia ole. Sellaisia mummon näköisiä jo parikymppisenä suuri osa. Kummallinen pullistuva otsa ja pieni naama ja harvoja haituvia ohimoilla ja ne hehtaarilasit. Siihen kun lisätään vielä "loistava" luonne joka räkyttää jokaisesta asiasta ja yrittää jyrätä aina miehen yli niin on kyllä aivan sopivaa materiaalia menemään naimisiin sen sotkuisen ja sivistymättömän putkiapina-raipen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei laadukkaat naiset käytä mitään Tinderiä :D
Määrittele laadukas nainen ja kerron sulle tutustani joka vastaa kuvaa ja käyttää tinderiä.
En ole lainattu, mutta pakko vastata tähän: Vähintään maisteritason tutkinto oikeista tieteistä, tulee taloudellisesti toimeen, ei lapsia, hyvä yleissivistys myös oman alan ulkopuolelta, hyväsydäminen ja ahkera. Tärppäsikö?
Olen kuvaukseesi sopiva nainen ja löysin Tinderistä puolessa vuodessa elämäni miehen.
En jäänyt tuijottelemaan kuvia, vaan luin profiilitekstit huolellisesti. Oman tekstini olin myös laatinut ajatuksella. Kävin kiehtovia keskusteluja monien ihanien ja fiksujen miesten kanssa, ja lähes kaikki treffit, joille lähdin, olivat mukavia. Sitten tapasin nykyisen mieheni, enkä enää taakseni katsellut.
Se on ihan itsestäsi kiinni, miten mitäkin sovellusta käytät. Voit mennä massan mukana tai sitten tehdä kuten itse tahdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joki sanoa poistuuko sieltä profiili jos sitä vaan ei käytä?
Ei poistu...siellä on erikseen asetus profiilin poistolle
Joskus kun yritin poistaa herjasi erroria ja kyllästyin ja poistin vain sovelluksen. Siellä te miehet nyt saatte naamaani ihailla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on tosiasia että suomessa ei naisetkaan kovin hehkuvia ole. Sellaisia mummon näköisiä jo parikymppisenä suuri osa. Kummallinen pullistuva otsa ja pieni naama ja harvoja haituvia ohimoilla ja ne hehtaarilasit. Siihen kun lisätään vielä "loistava" luonne joka räkyttää jokaisesta asiasta ja yrittää jyrätä aina miehen yli niin on kyllä aivan sopivaa materiaalia menemään naimisiin sen sotkuisen ja sivistymättömän putkiapina-raipen kanssa.
Eikö siis ole ihan hyvä, jos naiset etsivät pitkiä, tummia kalsarimalleja puolisoiksi, niin heidän tyttäristään tulee kauniimpia?
Olen tinderissä ja mikään noista ei osu :)
On siellä paljon kauniitakin naisia, enkä puhu nyt mistään instatyrkyistä. Profiiliteksteihin voisivat naisetkin panostaa vähän enemmän, jos vakavampaa on hakemassa. Tyhjä profiili antaa vähän sellaisen kuvan ettei olla kovin vakavalla mielellä liikkeellä.
Täytyy tunnustaa, että olen vain katsastanut tarjonnan feikkiprofiililla. Swaippaamalla lähes kaikki vasemmalle tuntuu nousevan helmet pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla suomalaisilla ihmisillä on suomalaiset vanhemmat el ollaan sitten rumia sekä miehet että naiset. Millainen on pullistuva otsa? Hehtaarilasit eivät ole olleet vähään aikaan muotia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäistä etsit sieltä ja mistä päin?
Ikähaarukka on 24-36
AP
Oletko itse plus 40v?
Olen varttuneempi herra, kyllä
AP
Selitys löytyi. Tasokkaat nuoret naiset etsii ikäistään seuraa, ei mitään setämiehiä. Sinä voit saada ylimeikatun pissiksen, yh:n tai puolinistin jos tarvitsevat sinulta jotain...eli rahaa.
*Onko luetun ymmärtämisessä vikaa?* viesti 8 on feikki.
Olen edelleenkin 32-vuotias
-Oikea AP-
Hieno asenne erkki. Luuletko, että joku 20-vuotias instamisu lähtee tuollaisen setämiehen matkaan muutenkaan?
Mä olen joskus huvikseni selannut 25-35-vuotiaita naisia, ja näyttävät kyllä olevan ihan tavallisia tapauksia. Tietty jos itse on miesmallikomistus, niin sitten voi tavisnainenkin sattua silmään, mutta koska olet Tinderissä, niin et ole komea 😅
En nyt ihan ymmärrä miten 20-vuotias instamisu voisi lähteä matkaani, jos olen rajannut ehdokkaat 24-vuotiaista ylöspäin...Voisitko hieman avata tuota?
Enkä muutenkaan syty "instamisuista" vaikka vanhempia olisivatkin, koska kärsivät usein tuosta duckface/prinsessa/5kilonpakkeli -syndroomasta.
-Oikea AP-
Vaadin näihin tällaisiin aloituksiin aina kuvan ap:sta, ennenkuin suostun käymään keskustelua aiheesta. Kun toisten ulkonäköä lähtee arvostelemaan, niin kyllä pitää olla sen verran selkärankaa, että antaa myös oman pärstänsä muiden arvioitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Mistähän se johtuu, että naiset alkaa kyllästyä Tinderiin: kokemuksesta kuultua: luusereita, ikäänsä, painoaan ja pituuttaan tietämättömiä, ripustautuvia, psykoja, huijareita, seksiriippuvaisia, juntteja, tyhmiä, työttömiä, rallifaneja, haaremista haaveilevia ja rumia miehia löytyy. Minkä sinä haluat?
Tällaiset miehet etsivät "tasokasta seuraa"
Voin sanoa, että kun jossain treffisovelluksessa alkaa miehet olemaan pääasiassa rumia surkimuksia jotka hakee naisia kuin karkkikaupassa tai lihatiskiltä niin ensiksi häipyvät ne kauneimmat naiset. He saavat eniten sitä kuraa kun suurin osa miehistä laittaa heille viestiä. Jonkun aikaa voi sietää mutta sitten tajuaa lähteä hakemaan muualta live elämästä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei laadukkaat naiset käytä mitään Tinderiä :D
Määrittele laadukas nainen ja kerron sulle tutustani joka vastaa kuvaa ja käyttää tinderiä.
En ole lainattu, mutta pakko vastata tähän: Vähintään maisteritason tutkinto oikeista tieteistä, tulee taloudellisesti toimeen, ei lapsia, hyvä yleissivistys myös oman alan ulkopuolelta, hyväsydäminen ja ahkera. Tärppäsikö?
Kyllä. Toi täsmää itse asiassa melkein kokonaiseen yhteen sektoriin tuttavapiiristäni, niihin jotka tunnen koulun kautta. Useimmat nekin heistä jotka eivät ole sinkkuja ovat käyttäneet tinderiä aiemmin. Muutama opiskeluajoista asti samassa suhteessa ollut ei ole koskaan kokeillut. Hyväsydämisyys ja hyvä yleissivistys tietenkin ovat sen verran subjektiivisia, että niihin on kelpuutettava näin arvioitaessa kelpuutettava joku kohtuullinen minimi.
Et kyllä tee itsellesi palveluksia etsimällä tuon kaltaista naista. Nimenomaan "oikeisiin tieteisiin" rajaaminen haittaa mahdollisuuksiasi kahdellakin erillisellä tavalla. Etenkin yleissivistysvaatimuksen kanssa muodostaa hankalan kokonaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Internetin takia naisilla on nykyään liian suuret luulot itsestään...Ei tarvitse olla kuin peruspulliainen ja tehdä nettideitti-ilmoitus, niin johan sähköposti alkaa täyttyä sadoista kiimaisien miehien viesteistä.
Internet mahdollistaa tämän kohtaamisen suuren miesjoukon kanssa.
Tuoko on sinusta hyvä asia, jos nainen etsii itselleen seurustelusuhdetta?
Sama juttu kuin käytettyjen autojen kaupassa. Hyvät menevät nopeasti uusille ottajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies käyttäjistä siellä vasta onkin pulaa: kaljut, ylipainoiset, vinot hampaat, elämän kova koulun käyneet, limaiset ulkomaalaiset sekä muuten friikin näköiset tyypit.
Terveisin N 28-36.
Sinä kuulostaa rasisti. Miksi ulkkis olla limainen sinun mieli??!
Puhun siitä mihin olen törmännyt. Ei vaivauduta opettelemaan suomea, ensimmäisen sanan jälkeen tulee "mina rakasta sinua", laittavat 100 viestiä senkin jälkeen kun sanoo: kiitos ei
Rumalle miehelle tintti voi olla huono seuranhakupaikka. Luonnossa pitkä, lämminääninen, miellyttäväkäytöksinen ja tyylikäs herrasmies vaan näyttää kuvassa rumalta ja uurteiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ite varmaanki tosi upee ja komee ja vaikka mitä?
Miten AP:n komeus tai upeus liittyy tinderin onnettomaan naistarjontaan?
Siten että parin ekan päivän jälkeen Tinder tarjoaa sinulle tasoistasi seuraa, ja muutama rumempi/kauniimpi sinne sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ite varmaanki tosi upee ja komee ja vaikka mitä?
Miten AP:n komeus tai upeus liittyy tinderin onnettomaan naistarjontaan?
Siten että parin ekan päivän jälkeen Tinder tarjoaa sinulle tasoistasi seuraa, ja muutama rumempi/kauniimpi sinne sekaan.
Ei se tinderalgoritmi mitään kauneutta arvioi😄
Totta. Tapasin eilen miehen, joka näytti ihan hirveältä kuvassa. Kirjoitus oli niin sytyttävä, että pyysin treffeille. Livenä oli komea, mutta myös niin mukava. Tapaamme uudelleen.