Luetellaan wt lomakohteita!
Mä alotan.
Mun mielestä kotimaisiin kylpylöihin meno on aika wt touhua
Kommentit (56)
Dubai, Thaimaa, Kroatia. Mutta etenkin Dubai. Täysin keinotekoinen, öljyrahoilla pumpattu epäekologinen tekomaaailma.
Viro, Turkki, Thaimaa, Kanariansaaret ja Tuurin kyläkauppa.
Vierailija kirjoitti:
Kanariansaaret. Se on kuin menisi lämpimälle ruotsinristeilylomalle. Eikä tarvitse kieliä osata tai vaivautua näkemään paikallisia tai mitään kulttuurinähtävyyksiä. Rannalle-Baariin-Hotelliin, ja taas seuraavana päivänä sama juttu.
Ihan sama meno joka paikassa, missä on lämpöä ja aurinkoa.
Kanariansaaret ei todellakaan ole ainoa tällainen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että Dubaita kommentoivat eivät ole koskaan siellä käyneet. Mikä on kyllä aika wt:tä, julistaa täällä ennakkoluuloisia (ja usein paikkaansa pitämättömiä) kommentteja.
Minulle riittää parin kaverin kertomukset sieltä, olivat muutaman kuukauden pituisilla työkomennuksilla. Joten minulla ei ole tarvetta mennä katsomaan sitä ihmisoikeussortoa, turistiteennäisyyttä ja korruptoituneisuutta paikan päälle.
Niinkuin noissa olisi jotain vikaa? Dubai on niitä harvoja arabimestoja joihin länkkärit menee isoina massoina töihin eikä niin päin että sieltä tullaan tänne kelan palvelujen perässä. Ja sekös sosialistia syljettää!
Kaikki missä joku toinen suomalainen on joskus käynyt
Eikö kukaan ole maininnut Fuengirolaa??!?
Kreeta ja Kypros. Antalya. Sunny Beach. Playa de Ingles. Tallinna. Patong. Malaga. Huhhuh ei varmaan kannata matkustaa enää etten tule tuomituksi.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa, Ranska, Espanja, Italia
Vain yksi oikein! Thaimaa ja varsinkin Phuket todella on mitä suurimmassa määrin wt-sakin suosiossa. Nuo muut sitä vastoin painivat aivan eri sarjassa.
Chigago Iida on pyhätunturilla eli se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanaria, thaimaa, turkki, kreikka. Täyttä peruspaskaa. Miksi mennä paikkoihin jotka ovat muutenkin täynnä wt suomalaisia?
Kreikan saaret alkaa olla täynnä kiinalaisturisteja. Ne vasta WTitä ovatkin!! Piereskelevät ja röyhtäilevät avoimesti, etuilevat jonoissa, tönivät kameroillaan.
Mutta eivät ole valkoihoisia joten heistä ei voi käyttää wt nimitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bali ja Sri Lanka.
Nämä pahimpia. Juntit "chillaa" ja käyttää huumeita.
Oletko koskaan käynyt kys paikoissa? Bali kuuluu Indonesiaan, jossa huumeista seuraa kuolemanrangaistus. Siellä ei todellakaan ”chillailla” ja vedetä kamaa. Kaunis luontokohde, pieni osa turistihelvettiä.
Monessa maassa on sekä wt porukkaa kiinnostavia kohteita (halpa viina, huumeet, prostituutio...) että luonto - ja kulttuurikohteita. Tyyliin Alankomaissa voi harrastaa monenlaisia juttuja.
Gold club kirjoitti:
Kompakysymys! Valkoinen roskaväki ei matkusta. Mutta saipahan ap Vauva-palstan valkoisen roskaväen vastaamaan ja luettelemiaan kohteita, jonne he eivät ole matkustaneet eivätkä matkusta.
Voi kyllä he matkustavat! Olen omin silmin todistanut! Mene sinäkin katsomaan jos et usko! Varaa joltain tunnetulta matkanjärjestäjältä pakettimatka Thaimaan Phuketiin, Bulgarian Sunny beachille tai Kultahietikolle tai Turkin Alanyaan niin saat täyttä dokumenttia koko rahan edestä!
Minulle riittää parin kaverin kertomukset sieltä, olivat muutaman kuukauden pituisilla työkomennuksilla. Joten minulla ei ole tarvetta mennä katsomaan sitä ihmisoikeussortoa, turistiteennäisyyttä ja korruptoituneisuutta paikan päälle.