Luetellaan wt lomakohteita!
Mä alotan.
Mun mielestä kotimaisiin kylpylöihin meno on aika wt touhua
Kommentit (56)
Lopettakaa nyt, arvoisat tyhmät, lahjattomat ja köyhät, tuon wt-termin käyttö, koska se on itsessään enempi wt kuin se mitä kuvittelette sen kulloinkin tarkoittavan.
Kanariansaaret. Se on kuin menisi lämpimälle ruotsinristeilylomalle. Eikä tarvitse kieliä osata tai vaivautua näkemään paikallisia tai mitään kulttuurinähtävyyksiä. Rannalle-Baariin-Hotelliin, ja taas seuraavana päivänä sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Dubai, maailman tunnetuin ja kyseenalaisin kohde, eli sivistymättömien WT-kohde. Paikka kuhisee prostituutiota ym.
Toisaalta siellä kai viihtyy nykyään vain venäläisturistit keinotekoisen blingin keskellä?
Onhan rikas omanarvontuinen emiraatti sietämätön kun se ei ota ohjeita länsimaiden liberaaleilta. Se tarjoaa kuitenkin kansalaisilleen mukavat elinolosuhteet. Siellä eivät länkkärit elostele vaan ovat paikallisten herrojensa palvelijoita kuten pakistanilaiset rakennustyömiehetkin.
Huomaan, että olet varsin tyhmä ihminen.
Berliiinin itäpuoli. Muuri on hävinnyt, mutta WT on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubai, maailman tunnetuin ja kyseenalaisin kohde, eli sivistymättömien WT-kohde. Paikka kuhisee prostituutiota ym.
Toisaalta siellä kai viihtyy nykyään vain venäläisturistit keinotekoisen blingin keskellä?
Onhan rikas omanarvontuinen emiraatti sietämätön kun se ei ota ohjeita länsimaiden liberaaleilta. Se tarjoaa kuitenkin kansalaisilleen mukavat elinolosuhteet. Siellä eivät länkkärit elostele vaan ovat paikallisten herrojensa palvelijoita kuten pakistanilaiset rakennustyömiehetkin.
Niin, se on mokanvärisen rikkaan hetetomiehen paratiisi. Jos siis tykkää alistaa naisia, esim. Terveethän eivät tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mä alotan.
Mun mielestä kotimaisiin kylpylöihin meno on aika wt touhua
Hienoa ja suomi nousuun ja sitä rataa. Sun mielestä varmaan kotimainen ruoka, design ymym. on wt:tä. Sääli tällaista ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on mokanvärisen rikkaan hetetomiehen paratiisi. Jos siis tykkää alistaa naisia, esim. Terveethän eivät tykkää.
Alistaa miten? Arabimaaimassa noudatetaan normaaleja perhearvoja paikallisin erityispiirtein. Jostain syystä näistä hyvinvoivista öljymaista ei tule siirtolaisvirtaa länsimaihin vaan tulijat ovat kehitysmaista joille motiiviksu riittää pienikin elintason nousu.
Vierailija kirjoitti:
Berliiinin itäpuoli. Muuri on hävinnyt, mutta WT on tullut.
Älä kuule vtuile Berliinille.
Olen varakkaasta ja sivistyneestä perheestä ja kyllä me kävimme lapsuudessani Kanarialla pariinkin kertaan :) Myös Thaimaassa, Turkissa ja mitä näitä haukuttuja nyt on. Kotimaisissa kylpylöissäkin, hui kamala. Ihan onnellinen lapsi olin ja täysjärkinen aikuinen nykyään, Lukuunottamatta AV-ketjuihin kommentointia..
Huomaa, että Dubaita kommentoivat eivät ole koskaan siellä käyneet. Mikä on kyllä aika wt:tä, julistaa täällä ennakkoluuloisia (ja usein paikkaansa pitämättömiä) kommentteja.
Suurin osa näistä jonkun matkakohteen halveksunnasta itse asiassa perustuu ennakkoluuloihin. Mutta vahvin käsitys wt-paikoista minulla on kohteista Bali ja Sunny Beach, kummassakaan en ole käynyt. Luultavasti mieleni muuttuisi, jos kävisin.
Vierailija kirjoitti:
Kanaria, thaimaa, turkki, kreikka. Täyttä peruspaskaa. Miksi mennä paikkoihin jotka ovat muutenkin täynnä wt suomalaisia?
Kreikan saaret alkaa olla täynnä kiinalaisturisteja. Ne vasta WTitä ovatkin!! Piereskelevät ja röyhtäilevät avoimesti, etuilevat jonoissa, tönivät kameroillaan.
Seuraan :)
Onko valmismatkat wt? Voi olla, ettei ole rahaa matkustaa, mutta sepä on nykyään ympäristöteko. Onko halvan viinan perässä matkustaminen wt?