Luetellaan wt lomakohteita!
Mä alotan.
Mun mielestä kotimaisiin kylpylöihin meno on aika wt touhua
Kommentit (56)
Risteilyt ruotsiin tai viroon, bulgaria, turkki
Kanariansaaret, Turkki (poislukien Istanbul)
Brasilia, Bahrain, Bermuda ja Bhutan.
Vierailija kirjoitti:
Kanariansaaret, Turkki (poislukien Istanbul)
Ja Bulgaria unohtui.
Dubai, maailman tunnetuin ja kyseenalaisin kohde, eli sivistymättömien WT-kohde. Paikka kuhisee prostituutiota ym.
Toisaalta siellä kai viihtyy nykyään vain venäläisturistit keinotekoisen blingin keskellä?
Vierailija kirjoitti:
Bali ja Sri Lanka.
Nämä pahimpia. Juntit "chillaa" ja käyttää huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa, Ranska, Espanja, Italia
Sukumme myi pois Etelä-Ranskan talon kesällä 2013, koska meno alkoi käydä liian levottomaksi siellä.
Kanaria, thaimaa, turkki, kreikka. Täyttä peruspaskaa. Miksi mennä paikkoihin jotka ovat muutenkin täynnä wt suomalaisia?
Ihan älytöntä leimata kokonaisia valtioita. Esim. Sunny Beach, Veliko Tarnovo ja Sofia ovat ihan erilaisia kohteita samassa maassa.
Kompakysymys! Valkoinen roskaväki ei matkusta. Mutta saipahan ap Vauva-palstan valkoisen roskaväen vastaamaan ja luettelemiaan kohteita, jonne he eivät ole matkustaneet eivätkä matkusta.
Ei mikään, koska todellinen WT ei koskaan matkusta mihinkään eikä ole välttämättä edes käynyt kotikaupunkinsa ulkopuolella.
Gold club kirjoitti:
Kompakysymys! Valkoinen roskaväki ei matkusta. Mutta saipahan ap Vauva-palstan valkoisen roskaväen vastaamaan ja luettelemiaan kohteita, jonne he eivät ole matkustaneet eivätkä matkusta.
Huomaa ettet tiedä mistään mitään. Esimerkiksi Balilla ja Sri Lankassa on aivan helvetisti wt-porukkaa röhnöttämässä riippumatoissa ja ryystämässä jotakin "erikoiskaljaa". Paikalliset myy näille tarkoituksella vielä heikkolaatuisia huumeita, joita wt-porukka sitten polttelee innoissaan, vaikka niissä on pelloilta kaavittua rotan paskaa sisällä.
Olen nähnyt sen meiningin ja tiedän totuuden. WT on siellä.
Ympäristötietoinen matkustaa juuri esim.Kanarialle.
Thaimaa, Ranska, Espanja, Italia