Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihana mies 5-kymppiselle naiselle?

Vierailija
24.03.2018 |

Onko toivotonta edes haaveilla enää? Minulle kelpaisi ihan tavallinen mutta tervepäinen mies ikähaarukassa 45-55v. Nettikö ainut vaihtoehto, jos ei harrasta mitään missä tapaisi ihmisiä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa.

Mutta vain mukavat miehet, jolla on elämässään tilaa lämminsydämiselle naiselle, joka haluaa kumppanin ja rakkautta.

Mukava mies on paradoksi. Useimmat naiset kuitenkin haluavat miehen jolla on luonnetta.

Mukavalla miehellä ei mielestäsi voi olla luonnetta? Mistä tämmöinen ajatus?

AVmiesviha 101

t. ohis

Ennemminkin näyttäisi olevan miesvihajankkaajan omaa provoa taas. 

Vierailija
42/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä, paitsi että täytyy mennä kohta päästämään kissa sisälle ja hakea saunapuut.

No niin, nyt kissa on sisässä ja sauna lämpiää. Olen hetken käytettävissä.

M

No ootkohan edes sama mies? :)  Mä haluaisin miehen, joka olis käytettävissä muutenkin kuin vain hetken. Oon kissaihminen myöskin. ap.

En voi tietenkään todistaa mutta olen. Sattumus että tulin juuri kun olit laittanut edellisen viestin oli hauska.

Olen käynyt täällä joskus keskustelua tuosta muutenkinkuinvainhetken aiheesta, kuulun siihen ryhmään jota tahtoisi kyllä oikean parisuhteen mutta koska kuitenkin molemmilla on varmasti ollut jo pitkään oma koti ja kuviot missä tottunut elämään niin ne kuviot säilyisi jatkossakin.

En siis haaveile saman katon alle 24/7 muuttoa. Sain näistä keskusteluista sen käsitykset että samaa etsiviä naisiakin on, mutta totesin että miehenä on hankalaa ilmaista tätä esim deitti-ilmoissa antamatta sellaista käsitystä ettei a) ole tosissaan b) haluaa pitää muitakin säätöjä rinnalla.

Kiinnostaisi kuulla mielipiteesi aiheeseen.

No nyt sitten karkotin ap:n kun en osaa smalltalkkia vaan mennäkolistelin suoraan johonkin aiheeseen sen klassisen posliinikauppanorsun eleganssilla?

Normipäivä.

t. kissamies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa.

Mutta vain mukavat miehet, jolla on elämässään tilaa lämminsydämiselle naiselle, joka haluaa kumppanin ja rakkautta.

Mukava mies on paradoksi. Useimmat naiset kuitenkin haluavat miehen jolla on luonnetta.

Olen edellisen kommentin kirjoittaja. Luonne saattaa olla väärä sana. Kavereistani räväkämmillä oli enemmän naisia.

Vierailija
44/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä, paitsi että täytyy mennä kohta päästämään kissa sisälle ja hakea saunapuut.

No niin, nyt kissa on sisässä ja sauna lämpiää. Olen hetken käytettävissä.

M

No ootkohan edes sama mies? :)  Mä haluaisin miehen, joka olis käytettävissä muutenkin kuin vain hetken. Oon kissaihminen myöskin. ap.

En voi tietenkään todistaa mutta olen. Sattumus että tulin juuri kun olit laittanut edellisen viestin oli hauska.

Olen käynyt täällä joskus keskustelua tuosta muutenkinkuinvainhetken aiheesta, kuulun siihen ryhmään jota tahtoisi kyllä oikean parisuhteen mutta koska kuitenkin molemmilla on varmasti ollut jo pitkään oma koti ja kuviot missä tottunut elämään niin ne kuviot säilyisi jatkossakin.

En siis haaveile saman katon alle 24/7 muuttoa. Sain näistä keskusteluista sen käsitykset että samaa etsiviä naisiakin on, mutta totesin että miehenä on hankalaa ilmaista tätä esim deitti-ilmoissa antamatta sellaista käsitystä ettei a) ole tosissaan b) haluaa pitää muitakin säätöjä rinnalla.

Kiinnostaisi kuulla mielipiteesi aiheeseen.

No nyt sitten karkotin ap:n kun en osaa smalltalkkia vaan mennäkolistelin suoraan johonkin aiheeseen sen klassisen posliinikauppanorsun eleganssilla?

Normipäivä.

t. kissamies

Älä kissamies lannistu. Ap todennäköisesti vain aatteli että oot jättänyt ketjun ja lähti saunaan/lähikuppilaan lasilliselle/kaverille kylään/sille tuli vieraita tms. Huomenna se huomaa että olit kirjoitellut ja huhuilee perään. Käy kurkkaamassa! 

Vierailija
45/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa.

Olen edellisen kommentin kirjoittaja. Luonne saattaa olla väärä sana. Kavereistani räväkämmillä oli enemmän naisia.

No mikä määrä teille vähemmän räväkille on tarpeeksi?

Vierailija
46/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras olisi keskittyä vanhainkodeissa oleviin pappoihin.

Se 55 v. kunon mies kun tuppaa ottamaan sen 30 - 35v. naisen, jos yhtään on pelimies.

Sellaista se on, nuorempana tyttöset määrää tahdin ja vanhempana ovat sitten pihalla.

Ei 30v normaali nainen huoli yli 50v miestä. Täytyy olla joko hyvin epätoivoinen nainen tai erittäin kiinnostava mies. Suurin osa ei ole kumpaakaan.

Vierailija
47/52 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se 55 v. kunon mies kun tuppaa ottamaan sen 30 - 35v. naisen, jos yhtään on pelimies.

Sellaista se on, nuorempana tyttöset määrää tahdin ja vanhempana ovat sitten pihalla.

Ilmankos 35v miehelle ei ikäistäni seuraa löydy :/

M35

Kyllä sinulle löytyy. 35 v oli naisia jonossa. Hiot vain jutut viimeiseen asti ja anna naisen puhua itsestään.

Varmaan silloin oli kun olit 35v. Itsellä ei ainakaan ole tai mistä minä tiedän miten muilla, mutta kyllä melko hiljaista on.

M35

Harjoitus tekee mestarin. Kokeile eri taktiikoita. Esimerkiksi valitse kahdesta ystävättärestä se rumempi. Luounnetta et voi päätellä ulkonäömn perusteella. Yritä iskeä mukavanoloinen lihava. Jne.

Jep. Toi homma niin tiedetään. Ah, miten pistikään vihaksi ja kananlihalle pelkkä ajatus kokemuksista.

Onko tullut mieleen että toi näkyy läpi? Kuinka paljon ystävättereni arvostaa sinua tuon jälkeen?

T. Se rumempi N46

Vierailija
48/52 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa.

No mikä määrä teille vähemmän räväkille on tarpeeksi?[/

No nyt siis puhutaan menneisyyden jutuista. 20-37 vuotiaana 20 naista on ok. Sitten oli pitkä parisuhde. Tämä on pahasti off topic.

En voi olettaa tuollaisia lukuja enää 50 v. Niinkuin sanoin naiset on arkoja. Eli ap nyt vaatekaupan kautta maailmalle kiertoon. Kotoa ei ne mukavat miehet löydä.

Vierailija
49/52 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Kyllä sinulle löytyy. 35 v oli naisia jonossa. Hiot vain jutut viimeiseen asti ja anna naisen puhua itsestään.

Varmaan silloin oli kun olit 35v. Itsellä ei ainakaan ole tai mistä minä tiedän miten muilla, mutta kyllä melko hiljaista on.

M35

Harjoitus tekee mestarin. Kokeile eri taktiikoita. Esimerkiksi valitse kahdesta ystävättärestä se rumempi. Luounnetta et voi päätellä ulkonäömn perusteella. Yritä iskeä mukavanoloinen lihava. Jne.

Jep. Toi homma niin tiedetään. Ah, miten pistikään vihaksi ja kananlihalle pelkkä ajatus kokemuksista.

Onko tullut mieleen että toi näkyy läpi? Kuinka paljon ystävättereni arvostaa sinua tuon jälkeen?

T. Se rumempi N46

Älä valita. Vaitsin oman edesmenneen vaimoni juuri noin. Ihana ihminen.

Vierailija
50/52 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa.

No nyt siis puhutaan menneisyyden jutuista. 20-37 vuotiaana 20 naista on ok. Sitten oli pitkä parisuhde. Tämä on pahasti off topic.

En voi olettaa tuollaisia lukuja enää 50 v. Niinkuin sanoin naiset on arkoja. Eli ap nyt vaatekaupan kautta maailmalle kiertoon. Kotoa ei ne mukavat miehet löydä.

Näyttäisi olevan niin, että olipa mies räväkkä tai vähemmän räväkkä, hän hakee parisuhteissa ennen kaikkea määrää, kun taas nainen lähtökohtaisestasesti hakee laatua. Tämä kannattaa myös ap:n muistaa miestä etsiessään, jottei päädy vain numeroksi määränkartuttajan tilastoon. 

Vierailija
51/52 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa.

Näyttäisi olevan niin, että olipa mies räväkkä tai vähemmän räväkkä, hän hakee parisuhteissa ennen kaikkea määrää, kun taas nainen lähtökohtaisestasesti hakee laatua. Tämä kannattaa myös ap:n muistaa miestä etsiessään, jottei päädy vain numeroksi määränkartuttajan tilastoon. 

Mielesäni ei ole suurikaan synti apn tsekata useampi ihana mies ennen kuin ryhtyy siihen laadukkaaseen parisuhteeseen, jossa pysyy.

Vierailija
52/52 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Aivan niin. Viisikymppiset miehet nauraa räkäisesti selkäsi takana. Työpaikoilla ja politiikassa ovat solidaarisia toisille miehille, naisten suhteen eivät. Älä siis syytä naisia epäonnestasi, vaan muita miehiä.

En syyttänyt ketään tilanteestani

M35

Et tietenkään. Olet liian nössö sellaiseen.

Itsessähän se vika täytyy olla turha kai siitä on muita syyttää vai mitä?

M35

Mukavaa, että jaksat vastailla asiallisesti näille ilkeilijöille. Pidä toi! :)

(Olet kyllä piristävä tuttavuus tällä palstalla, jossa mieskirjoittelijat ovat järkiään tolloja naisvihaajia, jotka haukkuvat kaikki normaalit miehet täältä pakoon.)

Kiitos paljon :)

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän