Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihana mies 5-kymppiselle naiselle?

Vierailija
24.03.2018 |

Onko toivotonta edes haaveilla enää? Minulle kelpaisi ihan tavallinen mutta tervepäinen mies ikähaarukassa 45-55v. Nettikö ainut vaihtoehto, jos ei harrasta mitään missä tapaisi ihmisiä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä, paitsi että täytyy mennä kohta päästämään kissa sisälle ja hakea saunapuut.

Vierailija
2/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä löytyisi, mutta olen 56..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kuljen paljon jalkapallokentillä, kaukaloiden reunalla ja vastaavissa. Usko pois siellä on melkoisesti vapaita miehiä. Ja ravitoloissa jossa on elävää musiikkia. Vanhana ei juuri jaksa kaljotella joten löydätminut ravintolan puolelta.

Vierailija
4/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olisi keskittyä vanhainkodeissa oleviin pappoihin.

Se 55 v. kunon mies kun tuppaa ottamaan sen 30 - 35v. naisen, jos yhtään on pelimies.

Sellaista se on, nuorempana tyttöset määrää tahdin ja vanhempana ovat sitten pihalla.

Vierailija
5/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 55 v. kunon mies kun tuppaa ottamaan sen 30 - 35v. naisen, jos yhtään on pelimies.

Sellaista se on, nuorempana tyttöset määrää tahdin ja vanhempana ovat sitten pihalla.

Ei välttämättä. Nuoret naiset ovat vain aktiivisempia flirttaamaan. Aika vaikeaa arvata 50 v naisesta että hän on kiinnostunut.

Vierailija
6/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Nuoret naiset ovat vain aktiivisempia flirttaamaan. Aika vaikeaa arvata 50 v naisesta että hän on kiinnostunut.

Voivat yrittää flirttailla, mutta se vanhempikin pelimies kääntää selkänsä ja nauraa sisäänpäin.

Miksi ottaa mummon kun hän voi ottaa nuoremmankin naisen?

Vierailija
7/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se mies pakko yrittää löytää? Hyvät on varattuja, ota joku vanha pappa joka voi suakin pitää nuorena.

Vierailija
8/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että nauran. Saatan näyttää hämmentyneeltä, kun flirtit joskus kohdistuu asioihin joita en ole. Jos joku esimerkikisi olenko joku johtaja.

Vierailija
9/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvät eivät ole varattuja. Leskimiehiä tulee tasaseen tahtiin.

Vierailija
10/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa.

Mutta vain mukavat miehet, jolla on elämässään tilaa lämminsydämiselle naiselle, joka haluaa kumppanin ja rakkautta.

Vierailija
11/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v mies ei etsi ikäistään naista. Vaikka ikää olisi 55v ja näyttää siltä, niin 30v.kin naienen on muka vanha. Voit löytää miehen 68+ sarjasta.

Vierailija
12/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos 35v miehelle ei ikäistäni seuraa löydy :/

M35

Vierailija
13/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on tullut iskemään noin 35 v naiset. Mutta ei koskaan 50 v. He vain olettavat että minä teen kaiken työn. Ei se riitä että on ilman sormusta ja juttelee tiiviisti ystävättäriensä kanssa. Miistä minä tiedän on siellä ukko kotona. Porukka elää paljon avoliitossa.

Vierailija
14/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Kyllä sinulle löytyy. 35 v oli naisia jonossa. Hiot vain jutut viimeiseen asti ja anna naisen puhua itsestään.

Vierailija
15/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Kyllä sinulle löytyy. 35 v oli naisia jonossa. Hiot vain jutut viimeiseen asti ja anna naisen puhua itsestään.

Varmaan silloin oli kun olit 35v. Itsellä ei ainakaan ole tai mistä minä tiedän miten muilla, mutta kyllä melko hiljaista on.

M35

Vierailija
16/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa.

Mutta vain mukavat miehet, jolla on elämässään tilaa lämminsydämiselle naiselle, joka haluaa kumppanin ja rakkautta.

Mukava mies on paradoksi. Useimmat naiset kuitenkin haluavat miehen jolla on luonnetta.

Vierailija
17/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on tullut iskemään noin 35 v naiset. Mutta ei koskaan 50 v. He vain olettavat että minä teen kaiken työn. Ei se riitä että on ilman sormusta ja juttelee tiiviisti ystävättäriensä kanssa. Miistä minä tiedän on siellä ukko kotona. Porukka elää paljon avoliitossa.

Huomannut saman. Kesälläkin, jos sattuu poikkeamaan terassilla, niin yllättävän usein tullaan kysymään, voiko istua seuraan. Kymmenen vuotta taaksepäin se ei ihan näin itsestäänselvää ollut.

Vierailija
18/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Varmaan silloin oli kun olit 35v. Itsellä ei ainakaan ole tai mistä minä tiedän miten muilla, mutta kyllä melko hiljaista on.

M35

Harjoitus tekee mestarin. Kokeile eri taktiikoita. Esimerkiksi valitse kahdesta ystävättärestä se rumempi. Luounnetta et voi päätellä ulkonäömn perusteella. Yritä iskeä mukavanoloinen lihava. Jne.

Vierailija
19/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana = ihan tavallinen mies, pikkasen ristiriitaa aloituksessa. :D

Vierailija
20/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkään 35v nainen ei mene kyllä lähde iskemään 50v miestä, jollei sitten todellakaan ole mitään saumaa nuorempiin. Kyllä on taas viidenkympinkriisi tehny tepposen hiipuvalle miehisyydelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi