Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihana mies 5-kymppiselle naiselle?

Vierailija
24.03.2018 |

Onko toivotonta edes haaveilla enää? Minulle kelpaisi ihan tavallinen mutta tervepäinen mies ikähaarukassa 45-55v. Nettikö ainut vaihtoehto, jos ei harrasta mitään missä tapaisi ihmisiä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuita pilvin pimein

Vierailija
22/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa.

Mutta vain mukavat miehet, jolla on elämässään tilaa lämminsydämiselle naiselle, joka haluaa kumppanin ja rakkautta.

Mukava mies on paradoksi. Useimmat naiset kuitenkin haluavat miehen jolla on luonnetta.

Luonnetta saa tarvittaessa viinasta. Ei ole koskaan ollut naisista puute, vaikka olenkin nössykkä pohjimmiltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihania miehiä käy gallerioissa, mutta minä luulen että ne laskee taulujen hintoja enemmän kuin kokee suuria elämyksiä.

Teatterista miestä on vaikea iskeä, siellähän tuijotetaan pimeässä näyttämöä.

Vierailija
24/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkään 35v nainen ei mene kyllä lähde iskemään 50v miestä, jollei sitten todellakaan ole mitään saumaa nuorempiin. Kyllä on taas viidenkympinkriisi tehny tepposen hiipuvalle miehisyydelle.

No eihän ne tosissaan ole. Kunhan kiusaavat. En ole hölmö.

Vierailija
25/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Gambiasta itsellesi kunnon mies.

Vierailija
26/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae Gambiasta itsellesi kunnon mies.

Tai Mosambikista kuten persut.

Vierailija
27/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei viiskymppisiä miehiä kiinnosta samanikäiset naiset, ihan saa rauhassa olla vaikka kuinka hymyilis ja silmiin killittelis :) 60+ miehet kyllä iskee silmää ja naurattaa neitoja.

Vierailija
28/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mitä pellejä taas vastailemassa... Älä usko noita juntteja jotka väittävät, että sun pitäisi huolia joku 70v pappa. AP, olen omin silmin nähnyt miten kaksi n. 50v eronnutta ihmistä ovat löytäneet uudet, ihanat elämänkumppanit SAMASTA IKÄLUOKASTA. Älä lannistu <3

Vierailija
29/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei viiskymppisiä miehiä kiinnosta samanikäiset naiset, ihan saa rauhassa olla vaikka kuinka hymyilis ja silmiin killittelis :) 60+ miehet kyllä iskee silmää ja naurattaa neitoja.

Minä nauratan kaikenikäisiä, jos vaan sattuu olemaan sopiva tilanne. Mutta kuule kaikki naiset hymyilee. Sinun pitää itse myö rohjeta tehdä jotain. Flirtin perusteet löytyvät youtubesta: HOTAPE. Jos joku kirjaimista puuttuu, ei tule vastakaikua.

Vierailija
30/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti kyllä ihanalta se eka vastaus, jossa mies päästi kissan sisälle ja haki saunapuita:) Just semmosta haluaisinkin:) Mut sehän lähti heti lipettiin....ap.

Vierailija
31/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä, paitsi että täytyy mennä kohta päästämään kissa sisälle ja hakea saunapuut.

No niin, nyt kissa on sisässä ja sauna lämpiää. Olen hetken käytettävissä.

M

Vierailija
32/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä, paitsi että täytyy mennä kohta päästämään kissa sisälle ja hakea saunapuut.

M

No ootkohan edes sama mies? :)  Mä haluaisin miehen, joka olis käytettävissä muutenkin kuin vain hetken. Oon kissaihminen myöskin. ap.

Vierailija
33/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras olisi keskittyä vanhainkodeissa oleviin pappoihin.

Se 55 v. kunon mies kun tuppaa ottamaan sen 30 - 35v. naisen, jos yhtään on pelimies.

Sellaista se on, nuorempana tyttöset määrää tahdin ja vanhempana ovat sitten pihalla.

Ilmankos 35v miehelle ei ikäistäni seuraa löydy :/

M35

Aivan niin. Viisikymppiset miehet nauraa räkäisesti selkäsi takana. Työpaikoilla ja politiikassa ovat solidaarisia toisille miehille, naisten suhteen eivät. Älä siis syytä naisia epäonnestasi, vaan muita miehiä.

Vierailija
34/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se 55 v. kunon mies kun tuppaa ottamaan sen 30 - 35v. naisen, jos yhtään on pelimies.

Sellaista se on, nuorempana tyttöset määrää tahdin ja vanhempana ovat sitten pihalla.

M35

Aivan niin. Viisikymppiset miehet nauraa räkäisesti selkäsi takana. Työpaikoilla ja politiikassa ovat solidaarisia toisille miehille, naisten suhteen eivät. Älä siis syytä naisia epäonnestasi, vaan muita miehiä.

En syyttänyt ketään tilanteestani

M35

Vierailija
35/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

No ootkohan edes sama mies? :)  Mä haluaisin miehen, joka olis käytettävissä muutenkin kuin vain hetken. Oon kissaihminen myöskin. ap.

En voi tietenkään todistaa mutta olen. Sattumus että tulin juuri kun olit laittanut edellisen viestin oli hauska.

Olen käynyt täällä joskus keskustelua tuosta muutenkinkuinvainhetken aiheesta, kuulun siihen ryhmään jota tahtoisi kyllä oikean parisuhteen mutta koska kuitenkin molemmilla on varmasti ollut jo pitkään oma koti ja kuviot missä tottunut elämään niin ne kuviot säilyisi jatkossakin.

En siis haaveile saman katon alle 24/7 muuttoa. Sain näistä keskusteluista sen käsitykset että samaa etsiviä naisiakin on, mutta totesin että miehenä on hankalaa ilmaista tätä esim deitti-ilmoissa antamatta sellaista käsitystä ettei a) ole tosissaan b) haluaa pitää muitakin säätöjä rinnalla.

Kiinnostaisi kuulla mielipiteesi aiheeseen.

Vierailija
36/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

Et tietenkään. Olet liian nössö sellaiseen.

Vierailija
37/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

Itsessähän se vika täytyy olla turha kai siitä on muita syyttää vai mitä?

M35

Vierailija
38/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa.

Mutta vain mukavat miehet, jolla on elämässään tilaa lämminsydämiselle naiselle, joka haluaa kumppanin ja rakkautta.

Mukava mies on paradoksi. Useimmat naiset kuitenkin haluavat miehen jolla on luonnetta.

Mukavalla miehellä ei mielestäsi voi olla luonnetta? Mistä tämmöinen ajatus?

Vierailija
39/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa.

Mukavalla miehellä ei mielestäsi voi olla luonnetta? Mistä tämmöinen ajatus?

AVmiesviha 101

t. ohis

Vierailija
40/52 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

Itsessähän se vika täytyy olla turha kai siitä on muita syyttää vai mitä?

M35

Mukavaa, että jaksat vastailla asiallisesti näille ilkeilijöille. Pidä toi! :)

(Olet kyllä piristävä tuttavuus tällä palstalla, jossa mieskirjoittelijat ovat järkiään tolloja naisvihaajia, jotka haukkuvat kaikki normaalit miehet täältä pakoon.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi