Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta

Vierailija
24.03.2018 |

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta en ole silti löytänyt naista itselleni. Olen akateemisesti koulutettu, olen laajentanut kaveripiiriäni, kokeillut neittideittejä, pukeudun siististi ja käyn säännöllisesti parturissa, parta (jos on) hoidettu eli olen nostanut tasoani. Olen kohtelias naisille enkä jankkaa tai stalkkaa.

Mites nyt suu pannaan? Pitäisikö muuttua supersankariksi vai millä naisten kiinnostuksen saa. En ole nirso, mutta naiset eivät osoita minuun mitään mielenkiintoa. Ainoastaan huokailevat kalsarimallin näköisten saavuttamattomien miesten perään.

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne lapset hoitaa? Kai ne asuvat ex:llä? Ovatko hyvin kasvatettuja?

Vierailija
62/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa sinussa on kun vaimo jätti?

Vaimo oli työtä vieroksuva ja hänen toimeentulostrategiansa oli lasten tekeminen noin 3 vuoden välein. Tosin ennen eroa ei olisi halunnut sitäkään vaan tykkäsi maata kotona. En jaksanut katsella sitä enää...ja sanoin että tulee ero tai menee töihin. Hän valitsi eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo oli työtä vieroksuva ja hänen toimeentulostrategiansa oli lasten tekeminen noin 3 vuoden välein. Tosin ennen eroa ei olisi halunnut sitäkään vaan tykkäsi maata kotona. En jaksanut katsella sitä enää...ja sanoin että tulee ero tai menee töihin. Hän valitsi eron.

Lasten hoito on työtä. Ei kotona makaamista. Tyhmä ja saita olet. Treffirintamalla ei jatkoon.

Vierailija
64/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne lapset hoitaa? Kai ne asuvat ex:llä? Ovatko hyvin kasvatettuja?

Asuvat eksällä johtuen eron aikaisista järjestelyistä. Rakastan lapsiani ja tapaan heitä säännöllisesti. Saavat vierailla luonani aina kun haluavat kunhan ei ole työesteitä tai etukäteen sovittuja menoja.

Vierailija
65/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten hoito on työtä. Ei kotona makaamista. Tyhmä ja saita olet. Treffirintamalla ei jatkoon.

Tämä. Haluan älykkään ja varakkaan miehen.

Vierailija
66/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsinko jo, että lapset olivat päivähoidossa nuorinta lukuun ottamatta?

Vierailija
67/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mahiksia akateemiseen mieheen. Olen vain pienipalkkainen duunari.

Vierailija
68/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mahiksia akateemiseen mieheen. Olen vain pienipalkkainen duunari.

Naisen koulutustaso ei ole ongelma, kunhan hän käy säännöllisesti töissä ja on valmis kokeilemaan uusia asioita.

Vierailija
69/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua äitipuoleksi uli uli miehen lapsille. Näkyvissä vain ongelmia ja saituutta. Kirjoituksesi ketjussa vain vahvistavat mielikuvaani sinusta. Olen pahoillani.

Vierailija
70/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan akateeminen olet?

Vierailija
71/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa elämän koulu mieheltä.

Vierailija
72/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekniikan alan. Tosin löytyy myös poikkitieteellisiä opintoja.

Vierailija
73/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta en ole silti löytänyt naista itselleni. Olen akateemisesti koulutettu, olen laajentanut kaveripiiriäni, kokeillut neittideittejä, pukeudun siististi ja käyn säännöllisesti parturissa, parta (jos on) hoidettu eli olen nostanut tasoani. Olen kohtelias naisille enkä jankkaa tai stalkkaa.

Mites nyt suu pannaan? Pitäisikö muuttua supersankariksi vai millä naisten kiinnostuksen saa. En ole nirso, mutta naiset eivät osoita minuun mitään mielenkiintoa. Ainoastaan huokailevat kalsarimallin näköisten saavuttamattomien miesten perään.

Avaas vähän tätä. Mitä ovat nämä kalsarimallit, joista palstan miehet kirjoittelevat alvariinsa kovin kaihoisan kateellisina, ja mitä ovat nämä tilanteet, joissa naiset noiden perään huokailevat? On niin mun elämälle vierasta settiä että pistää kyllä pyörittelemään silmiä...

Vierailija
74/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vika ole naisissa vaan itsessäsi. Ihan turha alkaa syyttämään vastakkaista sukupuolta, jos ei kelpaa. Jokainen kun valitsee sellaisen puolison kun itse parhaaksi katsovat.

Ei minullakaan ole eron jälkeen tässä pariin vuoteen ollut oikeastaan minkäänlaista säpinää. Kannattaa lopettaa se väkisellä etsiminen, jos ei löydy niin ei löydy.

Ei se toisaalta tarte kuin sen yhden kohdalle sattua.

M35

Minun mielestäni asenteesi on melko masentava. Miksi ajattelet että itsessäsi tai minussa on jotain vikaa? Eivät naisetkaan mitään yli-ihmisiä ole. Heillä on vaan nyky-yhteiskunnassa niin hyvät oltavat, että on varaa nirsoilla.

Mutta en tosiaan aio antaa naisten määritellä elämääni. Mulla on uusia kavereita ja työt sujuu. Mutta naisten on ihan turha kutsua minua mukaan mihinkään yhteiskunnallisiin talkoisiin jos en kerta kelpaa puolisoksikaan.

Sitä kun on katsos vaikea muuttaa muita, mutta omalle käytökselle voi tehdä paljonkin. Turha sinulla on naisia yrittää muuttaa.

M35

Vierailija
75/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaudu ensin vihan ja katkeruuden tunteista ex:ää kohtaan. Kukaan uusi kumppaniehdokas ei jaksa loputonta tilitystä. Koeta puhua ex:stä kunnioittavasti.

Vierailija
76/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaas vähän tätä. Mitä ovat nämä kalsarimallit, joista palstan miehet kirjoittelevat alvariinsa kovin kaihoisan kateellisina, ja mitä ovat nämä tilanteet, joissa naiset noiden perään huokailevat? On niin mun elämälle vierasta settiä että pistää kyllä pyörittelemään silmiä...

Ne ovat niitä komeita miehiä, joita naiset lähestyvät baareissa ja Tinderissä. Ja joilla on valinnanvaraa yllinkyllin.

Vierailija
77/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vika ole naisissa vaan itsessäsi. Ihan turha alkaa syyttämään vastakkaista sukupuolta, jos ei kelpaa. Jokainen kun valitsee sellaisen puolison kun itse parhaaksi katsovat.

Ei minullakaan ole eron jälkeen tässä pariin vuoteen ollut oikeastaan minkäänlaista säpinää. Kannattaa lopettaa se väkisellä etsiminen, jos ei löydy niin ei löydy.

Ei se toisaalta tarte kuin sen yhden kohdalle sattua.

M35

Minun mielestäni asenteesi on melko masentava. Miksi ajattelet että itsessäsi tai minussa on jotain vikaa? Eivät naisetkaan mitään yli-ihmisiä ole. Heillä on vaan nyky-yhteiskunnassa niin hyvät oltavat, että on varaa nirsoilla.

Mutta en tosiaan aio antaa naisten määritellä elämääni. Mulla on uusia kavereita ja työt sujuu. Mutta naisten on ihan turha kutsua minua mukaan mihinkään yhteiskunnallisiin talkoisiin jos en kerta kelpaa puolisoksikaan.

Et aio antaa naisten määritellä elämääsi, vaikka olet tehnyt kaikkesi naisen saamiseksi. Siis kaiken ulkoisen. Sisäinen ajatusmaailmasi ei ole tainnut saada juurikaan trimmausta, ja sehän tässä on kaiken aikaa ollut se luotaan työntävä elementti, mutta tätä ilmeisesti et halua kuulla tai nähdä.

Mistä yhteiskunnallisista talkoista puhut, joihin naiset sinua ovat mukaan kutsuneet?

Vierailija
78/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaudu ensin vihan ja katkeruuden tunteista ex:ää kohtaan. Kukaan uusi kumppaniehdokas ei jaksa loputonta tilitystä. Koeta puhua ex:stä kunnioittavasti.

Oot oikeasti sitä mieltä, että ap:n eksän kaltainen nainen ansaitsee kunnioitusta? Haloo?!

Vierailija
79/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on DI. Olen kotirouva. Meillä tämä kuvio toimii erinomaisesti, molemmat ovat tyytyväisiä.

Vierailija
80/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on DI. Olen kotirouva. Meillä tämä kuvio toimii erinomaisesti, molemmat ovat tyytyväisiä.

Se toimii jos molemmilla on yhteinen realistinen näkemys saavutettavasta elintasosta tuollaisessa järjestelyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme