Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta

Vierailija
24.03.2018 |

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta en ole silti löytänyt naista itselleni. Olen akateemisesti koulutettu, olen laajentanut kaveripiiriäni, kokeillut neittideittejä, pukeudun siististi ja käyn säännöllisesti parturissa, parta (jos on) hoidettu eli olen nostanut tasoani. Olen kohtelias naisille enkä jankkaa tai stalkkaa.

Mites nyt suu pannaan? Pitäisikö muuttua supersankariksi vai millä naisten kiinnostuksen saa. En ole nirso, mutta naiset eivät osoita minuun mitään mielenkiintoa. Ainoastaan huokailevat kalsarimallin näköisten saavuttamattomien miesten perään.

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta en ole silti löytänyt naista itselleni. Olen akateemisesti koulutettu, olen laajentanut kaveripiiriäni, kokeillut neittideittejä, pukeudun siististi ja käyn säännöllisesti parturissa, parta (jos on) hoidettu eli olen nostanut tasoani. Olen kohtelias naisille enkä jankkaa tai stalkkaa.

Mites nyt suu pannaan? Pitäisikö muuttua supersankariksi vai millä naisten kiinnostuksen saa. En ole nirso, mutta naiset eivät osoita minuun mitään mielenkiintoa. Ainoastaan huokailevat kalsarimallin näköisten saavuttamattomien miesten perään.

Vika on naisissa ei sinussa. Täälläkin naiset änkyttävät katkeruudesta ja naisvihasta vaikka tekstissäsi eikä sinussa ole mitään siihen viittavaa. Ja rumat naiset luulevat olevansa tavallisia.

Luepa uusiksi.

"Huokailevati kalsarimallin näköisten saavuttamattomien miesten perään".

AP ei nyt ole vielä kenellekään kelvannut. Tästä voisi päätellä että hän ei ole oikein löytänyt kohderyhmäänsä, mutta sen sijaan hän päättelee että kaikki naiset haluavat hänen sijaansa jotain sellaista jota eivät voi saada, vaikka heidän tulisi haluta häntä.

Luulo siitä että on oikeutettu naiseen on naisvihaa.

Kukaan ihminen ei ole oikeutettu kehenkään toiseen ihmiseen suhdemielessä, silloin tällöin vain sattuu niin että oikeassa kohdassa elämäänsä olevat ihmiset tapaavat ja tykästyvät toisiinsa _molemminpuolisesti_

Onko se sitten miesvihaa että miesten pitää pakosti osallistua yhteiskunnan pyörittämiseen?

Eiköhän tässä nyt ole kyse siitä, että naiset ovat nirsoja ja nykyinen tilanne yhteiskunnassa mahdollistaa supernirsouden ja sellaisten valintojen tekemisen jotka eivät useissa maailmankolkissa olisi yksinkertaisesti mahdollisia.

ohis

Miehetkö eivät itse ole osa yhteiskuntaa, vai mitä mahdat ajaa takaa tällä lausahduksellasi?

Entä naisten supernirsous: Mikä on ehdotuksesi? Pitääkö naisten alkaa pariutua (tai ilmeisesti vielä raadollisemmin, paritella) kenen hyvänsä miehen kanssa, joka häntä tahtoo? Eikö naisella saa mielestäsi olla vapautta valita itse? Kuka määrää, kenelle nainen kuuluu, jos tahtojia on useampia? Tällainenko on se yhteiskunta, jonka pyörittäminen miehille sopisi?

Ei meikäläisellä ole tuohon valmista vastausta. Mutta jo pelkästään pakollinen varusmiespalvelus ilman että naisilla on mitään vastaavaa palvelusta on epäreilu. Nykyään suurin osa naisista ei edes synnytä lapsia nuorena tai jopa ollenkaan joten sekin perustelu on menneen maailman ajoilta. Samaten erilaiset erilaiset tulonsiirrot mahdollistavat sen, että nainen voi elellä tyytyväisenä sinkkuna ja samalla poimia rusinat pullasta sosiaalisen elämän osalta. Miehillä ei biologiasta johtuen ole samanlaista mahdollisuutta ellei ole voittanut geenilotossa.

En minä halua naisia pakottaa mihinkään, mutta jotain pitäisi tehdä jotta naiset alkaisivat ajattelemaan realistisemmin pariutumisesta ja yhteiskunnallisista asioista.

Asepalveluksesta olen kanssasi samaa mieltä. Mitä asialle voisi tehdä - muuta kuin valittaa somessa? Kuka poliitikko kannattaa tasa-arvoa tässä asiassa? Oletko äänestänyt häntä? Mitä muuta voisi tehdä?

Mitä tulonsiirtoja tarkoitat? Minä en tiedä yhtään tulonsiirtoa, joka kohdentuisi vain toiseen sukupuoleen. Tiedätkö sinä? Samalla lailla mies voi ymmärtääkseni elellä sinkkuna, sitä ei kai mikään estä? Vai onko kyse siitä, että naiset pitäisi taloudellisilla pakotteilla ohjata pariutumaan ihan vain jonkun kanssa, jos haluaa pysyä hengissä?

Tuota rusinoiden poimimista pullasta sosiaalisen elämän osalta en ymmärrä. Mitä tällä tarkoitat? Mikä olisi se realistinen tapa ajatella  pariutumisesta, mitä ajat takaa?

Varusmiespalveluksen osalta naiset voivat tulla miesten tueksi julkiseen keskusteluun samalla tavalla kuin naiset ovat pyytäneet miehiä tukemaan omia metoo -kampanjoitaan. Ottaa yhteyttä kansanedustajiinsa. Itse olen mm. äänestänyt puoluetta jonka pj on käynyt sivarin, jotta ymmärrystä asialle löytyisi.

Yleensä en kannata pakkoa missään asiassa, mutta mielestäni jonkinlainen vanhapiikavero olisi syytä palauttaa muodossa tai toisessa. Nainen voi sitten valita, että maksaako mahdollisuudesta nirsoilla vai harkitseeko kumppaneita avoimemmin mielin.

Miten toteutetaan vero joka koskee vain naisia? Millaisia parisuhteita syntyisi pakon edessä? Pääseekö siitä eroon kun kerran avioituu vaikka ottaisi eron?

Kuvittelisin itse avioituneeni miespuolisen kaverini kanssa valeliittoon ilman seksiä ja lapsia sitten.

Jos eroaa niin vero luonnollisesti palautuisi. Lähi- tai yksinhuoltajiksi jääneet voisi verosta vapauttaa ainakin määräajaksi.

Vaikutus parin etsintä entisestään kun ihmiset eläisivät valeliitoissa eivätkä uskalla erota sanktion takia. Lapsia ei luonnollisesti tehdä koska seksiä ei ole.

Selitä vielä miten tuo tulisi siis toimimaan?

Vierailija
162/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala näitä poikamiesten haaveita. Että jos nainen ei minua huoli vapaaehtoisesti niin pannaan sitten vaikka verottaja pakottamaan. Uskomatonta settiä. :D

Kummallinen fantasia tosiaan. Ei ne sitä pillua saisi niissä pakkoliitoissa mistä tässä kuitenkin on oikeasti kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä surullista, että tässäkin keskustelussa naiset lähinnä keskittyvät keksimään tekosyitä sille, miksi eivät (muka) löydä puolisoa sen sijaan, että sanoisivat ymmärrän nyt miehiä paremmin ja teen aktiivisesti oman osani jotta löydän realistiset vaatimukset täyttävän puolison.

Vierailija
164/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä surullista, että tässäkin keskustelussa naiset lähinnä keskittyvät keksimään tekosyitä sille, miksi eivät (muka) löydä puolisoa sen sijaan, että sanoisivat ymmärrän nyt miehiä paremmin ja teen aktiivisesti oman osani jotta löydän realistiset vaatimukset täyttävän puolison.

Voi poika kulta kun sinä olet ihan väärällä foorumilla tuon toiveesi kanssa. Tämä on Vauva-lehden palsta ja täällä on äitejä. Heillä on jo miehet, eli turha tänne on tulla sitä naista vonkaamaan. (Joo on toki muitakin kuin mammoja, mutta enemmistö meistä lienee kuitenkin perheellisiä. Ne pariutumishaluiset sinkut on jossain ihan muualla kuin av:lla.)

Vierailija
165/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta? Kysele ja ole utelias. Naiset tykkää rennosta tyypeistä. Ota renttu-moodi kehiin. Suosio on taattu!!

Vierailija
166/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo äiti-ihmiset joita täällä on ovat keskimäärin sekä naimisissa että äitejä, jopa äitihullu. Ei täällä nuorille pillun perässä oleville pojille ole  mitään, miten ihmeessä ne ei ole huomanneet?

Vai onko ne ulit niin surkeita, ettei niitä kaivata edes paikkoihin joissa olisi niitä nuoria naisia.

Vierailija
167/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä tekosyy tässä keskustelussa ovat olleet? Miksi luulet että naiset jotka haluavat puolison eivät aktiivisesti tee jotain asian eteen?

Vierailija
168/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri naisten kiinnostuksen saa eri tavalla. Minun kiinnostukseni saisit olemalla lyhyt ja parrakas lapsirakas nörtti, joka tykkää suomirokista, huvipuistoista ja Bojack Horseman- sekä Breaking Bad -tv-sarjoista. Yleispäteviä neuvoja on oikeastaan vain kaksi: 1. Ota selvää, mistä asioista elämässä itse tykkäät, ja yritä löytää joku, joka tykkää samoista asioista, ja 2. pidä huolta hygieniasta.

Älä etsi naista, etsi ihmistä.

Vierailija
169/176 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri naisten kiinnostuksen saa eri tavalla. Minun kiinnostukseni saisit olemalla lyhyt ja parrakas lapsirakas nörtti, joka tykkää suomirokista, huvipuistoista ja Bojack Horseman- sekä Breaking Bad -tv-sarjoista. Yleispäteviä neuvoja on oikeastaan vain kaksi: 1. Ota selvää, mistä asioista elämässä itse tykkäät, ja yritä löytää joku, joka tykkää samoista asioista, ja 2. pidä huolta hygieniasta.

Älä etsi naista, etsi ihmistä.

Just näin!

Vierailija
170/176 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä ei ole yhtään omaa persoonallisuutta (on vain kalpea massakopio), se ei kiinnosta yhtään. Tai ehkä samanlaista ulkoa ohjautuvaa epävarmaa ihmistä.

Vierailija
171/176 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisellä ei ole yhtään omaa persoonallisuutta (on vain kalpea massakopio), se ei kiinnosta yhtään. Tai ehkä samanlaista ulkoa ohjautuvaa epävarmaa ihmistä.

Suurin osa naisista onkin todella persoonallisia ja yksilöllisiä...(sarkasmi)

Vierailija
172/176 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ne on nää kaksoisstandardit. Miehen pitää olla jollain yleispätevällä mittarilla persoonallinen ja fiksu, mutta kaikki naiset on oletusarvoisesti näitä molempia vaikka arki koostuu työssä käymisestä ja koiran lenkittämisestä.

Vierailija
173/176 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voi varmaan yhteenvetona todeta ettei kannata kuunnella mitä naiset sanovat itsensä kehittämisestä vaan tarkkailla millaisia miehiä he valinnoillaan suosivat.

Vierailija
174/176 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän voi varmaan yhteenvetona todeta ettei kannata kuunnella mitä naiset sanovat itsensä kehittämisestä vaan tarkkailla millaisia miehiä he valinnoillaan suosivat.

Millaisia nämä valinnat ovat? Onko olemassa jonku tietty ihmistyyppi joka vain on parisuhteessa vai onko niissä paljon erilaisia ihmisiä.

Vierailija
175/176 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta saattaa huokua se että tarvit muilta jotain, pälyilet ympärillesi etsien "pelastajaa".

Mutta koetapa vain olla tyytyväisen oloinen, kylläinen tiikeri, sen näköinen ettet tarvitse muilta mitään, niin se herättää kiinnostusta.

Vierailija
176/176 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ne on nää kaksoisstandardit. Miehen pitää olla jollain yleispätevällä mittarilla persoonallinen ja fiksu, mutta kaikki naiset on oletusarvoisesti näitä molempia vaikka arki koostuu työssä käymisestä ja koiran lenkittämisestä.

No siis oon mä itekin lyhyt lapsirakas nörtti, joka tykkää suomirokista, huvipuistoista ja mainitsemistani tv-sarjoista, eli ihan vastaava määrä persoonallisuutta löytyy kuin mitä etsin (tai siis en etsi enää, koska löysin jo).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi