Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta
Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta en ole silti löytänyt naista itselleni. Olen akateemisesti koulutettu, olen laajentanut kaveripiiriäni, kokeillut neittideittejä, pukeudun siististi ja käyn säännöllisesti parturissa, parta (jos on) hoidettu eli olen nostanut tasoani. Olen kohtelias naisille enkä jankkaa tai stalkkaa.
Mites nyt suu pannaan? Pitäisikö muuttua supersankariksi vai millä naisten kiinnostuksen saa. En ole nirso, mutta naiset eivät osoita minuun mitään mielenkiintoa. Ainoastaan huokailevat kalsarimallin näköisten saavuttamattomien miesten perään.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala näitä poikamiesten haaveita. Että jos nainen ei minua huoli vapaaehtoisesti niin pannaan sitten vaikka verottaja pakottamaan. Uskomatonta settiä. :D
Kummallinen fantasia tosiaan. Ei ne sitä pillua saisi niissä pakkoliitoissa mistä tässä kuitenkin on oikeasti kyse.
Sinänsä surullista, että tässäkin keskustelussa naiset lähinnä keskittyvät keksimään tekosyitä sille, miksi eivät (muka) löydä puolisoa sen sijaan, että sanoisivat ymmärrän nyt miehiä paremmin ja teen aktiivisesti oman osani jotta löydän realistiset vaatimukset täyttävän puolison.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä surullista, että tässäkin keskustelussa naiset lähinnä keskittyvät keksimään tekosyitä sille, miksi eivät (muka) löydä puolisoa sen sijaan, että sanoisivat ymmärrän nyt miehiä paremmin ja teen aktiivisesti oman osani jotta löydän realistiset vaatimukset täyttävän puolison.
Voi poika kulta kun sinä olet ihan väärällä foorumilla tuon toiveesi kanssa. Tämä on Vauva-lehden palsta ja täällä on äitejä. Heillä on jo miehet, eli turha tänne on tulla sitä naista vonkaamaan. (Joo on toki muitakin kuin mammoja, mutta enemmistö meistä lienee kuitenkin perheellisiä. Ne pariutumishaluiset sinkut on jossain ihan muualla kuin av:lla.)
Oletko kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta? Kysele ja ole utelias. Naiset tykkää rennosta tyypeistä. Ota renttu-moodi kehiin. Suosio on taattu!!
Joo äiti-ihmiset joita täällä on ovat keskimäärin sekä naimisissa että äitejä, jopa äitihullu. Ei täällä nuorille pillun perässä oleville pojille ole mitään, miten ihmeessä ne ei ole huomanneet?
Vai onko ne ulit niin surkeita, ettei niitä kaivata edes paikkoihin joissa olisi niitä nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä tekosyy tässä keskustelussa ovat olleet? Miksi luulet että naiset jotka haluavat puolison eivät aktiivisesti tee jotain asian eteen?
Eri naisten kiinnostuksen saa eri tavalla. Minun kiinnostukseni saisit olemalla lyhyt ja parrakas lapsirakas nörtti, joka tykkää suomirokista, huvipuistoista ja Bojack Horseman- sekä Breaking Bad -tv-sarjoista. Yleispäteviä neuvoja on oikeastaan vain kaksi: 1. Ota selvää, mistä asioista elämässä itse tykkäät, ja yritä löytää joku, joka tykkää samoista asioista, ja 2. pidä huolta hygieniasta.
Älä etsi naista, etsi ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Eri naisten kiinnostuksen saa eri tavalla. Minun kiinnostukseni saisit olemalla lyhyt ja parrakas lapsirakas nörtti, joka tykkää suomirokista, huvipuistoista ja Bojack Horseman- sekä Breaking Bad -tv-sarjoista. Yleispäteviä neuvoja on oikeastaan vain kaksi: 1. Ota selvää, mistä asioista elämässä itse tykkäät, ja yritä löytää joku, joka tykkää samoista asioista, ja 2. pidä huolta hygieniasta.
Älä etsi naista, etsi ihmistä.
Just näin!
Jos ihmisellä ei ole yhtään omaa persoonallisuutta (on vain kalpea massakopio), se ei kiinnosta yhtään. Tai ehkä samanlaista ulkoa ohjautuvaa epävarmaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä ei ole yhtään omaa persoonallisuutta (on vain kalpea massakopio), se ei kiinnosta yhtään. Tai ehkä samanlaista ulkoa ohjautuvaa epävarmaa ihmistä.
Suurin osa naisista onkin todella persoonallisia ja yksilöllisiä...(sarkasmi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ne on nää kaksoisstandardit. Miehen pitää olla jollain yleispätevällä mittarilla persoonallinen ja fiksu, mutta kaikki naiset on oletusarvoisesti näitä molempia vaikka arki koostuu työssä käymisestä ja koiran lenkittämisestä.
Tähän voi varmaan yhteenvetona todeta ettei kannata kuunnella mitä naiset sanovat itsensä kehittämisestä vaan tarkkailla millaisia miehiä he valinnoillaan suosivat.
Vierailija kirjoitti:
Tähän voi varmaan yhteenvetona todeta ettei kannata kuunnella mitä naiset sanovat itsensä kehittämisestä vaan tarkkailla millaisia miehiä he valinnoillaan suosivat.
Millaisia nämä valinnat ovat? Onko olemassa jonku tietty ihmistyyppi joka vain on parisuhteessa vai onko niissä paljon erilaisia ihmisiä.
Sinusta saattaa huokua se että tarvit muilta jotain, pälyilet ympärillesi etsien "pelastajaa".
Mutta koetapa vain olla tyytyväisen oloinen, kylläinen tiikeri, sen näköinen ettet tarvitse muilta mitään, niin se herättää kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ne on nää kaksoisstandardit. Miehen pitää olla jollain yleispätevällä mittarilla persoonallinen ja fiksu, mutta kaikki naiset on oletusarvoisesti näitä molempia vaikka arki koostuu työssä käymisestä ja koiran lenkittämisestä.
No siis oon mä itekin lyhyt lapsirakas nörtti, joka tykkää suomirokista, huvipuistoista ja mainitsemistani tv-sarjoista, eli ihan vastaava määrä persoonallisuutta löytyy kuin mitä etsin (tai siis en etsi enää, koska löysin jo).
Vaikutus parin etsintä entisestään kun ihmiset eläisivät valeliitoissa eivätkä uskalla erota sanktion takia. Lapsia ei luonnollisesti tehdä koska seksiä ei ole.
Selitä vielä miten tuo tulisi siis toimimaan?