Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta

Vierailija
24.03.2018 |

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta en ole silti löytänyt naista itselleni. Olen akateemisesti koulutettu, olen laajentanut kaveripiiriäni, kokeillut neittideittejä, pukeudun siististi ja käyn säännöllisesti parturissa, parta (jos on) hoidettu eli olen nostanut tasoani. Olen kohtelias naisille enkä jankkaa tai stalkkaa.

Mites nyt suu pannaan? Pitäisikö muuttua supersankariksi vai millä naisten kiinnostuksen saa. En ole nirso, mutta naiset eivät osoita minuun mitään mielenkiintoa. Ainoastaan huokailevat kalsarimallin näköisten saavuttamattomien miesten perään.

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle kohderyhmälle? Milloin olet viimeksi ihastunut johonkin naiseen? Mikä hänestä teki silmissäsi ainutlaatuisen ja sellaisen, että hän sai sinut ihastumaan itseensä?

Vierailija
22/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, otan osaa tilanteeseesi mutta voisitko yrittää olla niputtamatta kaikkia naisia samaan pinkkaan?

Olen ollut ihastunut ihan kaikenkokoisiin ja -näköisiin miehiin, en haaveile luksuksesta vaan lähinnä pienestä mökistä omalla kasvimaalla ja yhteisistä illanvietoista sohvalla. En ole ikinä päässyt edes treffeille 30-vuotisen elämäni aikana ja jos erehdyn tämän tuomaan esille saan haukut valehtelemisesta, nirsoudesta, ja "naiset sitä ja tätä"-saarnan. En vihaa miehiä enkä ole katkera mutta ei tässä enää uskalla teitä lähestyä kun olette noin vihamielisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tekstistä huokuva naisviha on niin luotaansatyöntävää, että ei ihme ettei ketään kiinnosta. Itse juoksisin tämmöistä miestä kovaa karkuun ja toivon, että niin tekevät muutkin naiset. Normaaleilla miehillä ei ole tuollaisia ongelmia, joten vika on täysin ap:ssä.

En ole ap, mutta vastaavassa tilanteessa oleva akateeminen mies. Oletetaan, että oot oikeassa ja että oon naisvihamielinen. Miksi sitten naiset haluavat mut kaveriksi ja viettää kaverina aikaa? En mä ainakaan haluaisi olla missään tekemisissä miesvihaajan kanssa

Vierailija
24/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä neuvotaan aina että 'jätä se sika'.. kokeilitko sitä konstia?

Vierailija
25/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tekstistä huokuva naisviha on niin luotaansatyöntävää, että ei ihme ettei ketään kiinnosta. Itse juoksisin tämmöistä miestä kovaa karkuun ja toivon, että niin tekevät muutkin naiset. Normaaleilla miehillä ei ole tuollaisia ongelmia, joten vika on täysin ap:ssä.

Sinänsä huvittavaa, että naiset kuvittelevat tunnistavansa naisvihan miehessä tämän nähdessään tai hänen tekstejä lukiessaan. Väärin. Tiedän useita naisiin varauksellisesti suhtautuvia miehiä, jotka kohtelevat naisia silti asiallisesti ja ystävällisesti. Jos naisilta kysyttäisiin asiasta niin eivät aavistaisi mitään.

Väärin.

Narsistiset psykopaatit kyllä joskus onnistuvat salaamaan misogyniansa ja pääsevät suhteeseen, mutta ne miehet, jotka eivät ikinä löydä kumppania ovat aina jonkin asteen naisvihaajia. He eivät ehkä sitä itse tunnista, mutta se on aina suurin syy yksinäisyyteen.

No ohhoh! Eli lähes kaikki Suomen sinkkumiehet ovat naisvihaajia? Jotain rajaa näihin voimaantumisfantasioihin ja omien kykyjen yliarviointiin.

Vierailija
26/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa persoonaasi. Kävin katselemassa yksi päivä deittiprofiileja ja ihmettelin kuinka miehet eivät kerro oikein mitään itsestään. Mahdoton ottaa yhteyttä kun ei tiedä henkilöstä mitään. Tai jos olet avannut sydämesi ilmoituksessa niin sitten sopiva kumppaniehdokas ei katsele deittiprofiileja.

Ihmisiä ei saa iskeä, mutta ihmisille saa jutustella, joten jutustele ihmisten kanssa livenä ja toivottavasti joku sitä kautta kiinnostuu.

En salaile mitään ja olen valmis kertomaan avoimesti elämäntilanteestani. Viimeistään siinä vaiheessa naiset yleensä katovat kun tiedossa ei olekaan Dubain reissuja tai viikonloppureissuja huvijahdilla.

Liikutko jossain hemmoteltujn prinsessojen kanssa vai mitä? Minä en tiedä omista tutuistani yhtäkään naista joka odottaisi mieheltä Dubain reissuja tai huvijahteja.

En minäkään. Enkä sellaistakaan, joka kertoisi ei-kiinnostavalle miehelle haaveilevansa kalsarimalleista.

Vierailija
27/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa persoonaasi. Kävin katselemassa yksi päivä deittiprofiileja ja ihmettelin kuinka miehet eivät kerro oikein mitään itsestään. Mahdoton ottaa yhteyttä kun ei tiedä henkilöstä mitään. Tai jos olet avannut sydämesi ilmoituksessa niin sitten sopiva kumppaniehdokas ei katsele deittiprofiileja.

Ihmisiä ei saa iskeä, mutta ihmisille saa jutustella, joten jutustele ihmisten kanssa livenä ja toivottavasti joku sitä kautta kiinnostuu.

En salaile mitään ja olen valmis kertomaan avoimesti elämäntilanteestani. Viimeistään siinä vaiheessa naiset yleensä katovat kun tiedossa ei olekaan Dubain reissuja tai viikonloppureissuja huvijahdilla.

Ehkä  naismakusi on sitten vääränlainen.

Vierailija
28/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat katkeralta ja linkität kaikki naiset samaan nippuun. En jaksaisi itse katkeraa nillittäjää hetkeäkään. Ihme horinaa jostain dubain reissuista ja mikä se oli - että olit liian kiltti sun eksälle ja sen vuoksi nyt seuraavaa naista kohdellaan ikävämmin?

Hyvä, että oot saanut sun ulkonäköä kehitettyä, mutta jotain sun tarviis vissiin tolle sun luonteellesikin tehdä. Vapaudu ensin tuosta katkeruudesta eksää kohtaan ja ala kohtaamaan naisia yksilöinä, ehkä sitten alkaa paremmin onnistaa. Ystävällisyys, empatia, iloisuus - olisko mitään?

Vierailija
29/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä huvittavaa, että naiset kuvittelevat tunnistavansa naisvihan miehessä tämän nähdessään tai hänen tekstejä lukiessaan. Väärin. Tiedän useita naisiin varauksellisesti suhtautuvia miehiä, jotka kohtelevat naisia silti asiallisesti ja ystävällisesti. Jos naisilta kysyttäisiin asiasta niin eivät aavistaisi mitään.

Väärin.

Narsistiset psykopaatit kyllä joskus onnistuvat salaamaan misogyniansa ja pääsevät suhteeseen, mutta ne miehet, jotka eivät ikinä löydä kumppania ovat aina jonkin asteen naisvihaajia. He eivät ehkä sitä itse tunnista, mutta se on aina suurin syy yksinäisyyteen.

No ohhoh! Eli lähes kaikki Suomen sinkkumiehet ovat naisvihaajia? Jotain rajaa näihin voimaantumisfantasioihin ja omien kykyjen yliarviointiin.

Ovatko kaikki Suomen sinkut ikisinkkuja? Jos ei ikinä löydä ketään on aina taustalla ongelmia ja yksi näistä on valitettavasti aina tietynasteinen misogynia, seksismi ja naisen pitäminen miehen omaisuutena, esineenä.

Vierailija
30/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin.

Lähes kaikki Suomen sinkkumiehet ovat parisuhteiden välissä vain tilapäisesti. 

Vierailija
31/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkälaisia te tavalliset ja järkevät naiset sitten olette? Kuvailkaa itseänne? Koulutus, ulkonäkö, harrastukset, missä liikutte viihteellä jne.?

Vierailija
32/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarjoa Dubain matkaa etkä huvijahtia. OK. Mitä sinulla sitten on annettavana?

Pelkkä arjen jakaminen kuulostaa lähinnä siltä, että tarjolla on kotitöitä ja telkkaria.

Mä löysin, tai hän löysi minut, miehen joka on taloudellinen katastrofi. Ei mikään menestyjä siis, vaikka on korkeakoulututkinto ja työpaikka, mutta ei vaan osaa käyttää rahaa niin että siitä jäisi säästöön.

Onneksi minä olen se ikävämpi näissä raha-asioissa... Mutta mitä hänellä on sitten tarjota?

Jatkuvaa huomaavaisuutta. Fiksuja keskusteluja. Hän haaveilee kanssani. Hän järjestää ohjelmaa ja yllättää.

Hän antaa minun olla oma itseni. Hän nostaa meidät arjen yläpuolelle ilman mitään dubainmatkoja.

Niin ja on hyvä sängyssä, mutta monen mun kohdan pitää osua kohdalleen ennen kuin sinne päästään.

N45 ja M52, toisella kierroksella, yhdessä jo kuusi vuotta

Vierailija
33/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tärkeimpiä neuvoja on aika vaikeaa antaa tätä kautta. Varmasti moneen otteeseen on neuvottu muuttamaan asennettasi naisiin ja ylipäätään toisiin ihmisiin, mutta juuri silloin kun tarvetta tuollaiseen on, ihmisen on hyvin vaikea ymmärtää mistä on kyse ja mitä konkreettisesti pitäisi tehdä.

Vierailija
34/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tarjoa Dubain matkaa etkä huvijahtia. OK. Mitä sinulla sitten on annettavana?

Pelkkä arjen jakaminen kuulostaa lähinnä siltä, että tarjolla on kotitöitä ja telkkaria.

Mä löysin, tai hän löysi minut, miehen joka on taloudellinen katastrofi. Ei mikään menestyjä siis, vaikka on korkeakoulututkinto ja työpaikka, mutta ei vaan osaa käyttää rahaa niin että siitä jäisi säästöön.

Onneksi minä olen se ikävämpi näissä raha-asioissa... Mutta mitä hänellä on sitten tarjota?

Jatkuvaa huomaavaisuutta. Fiksuja keskusteluja. Hän haaveilee kanssani. Hän järjestää ohjelmaa ja yllättää.

Hän antaa minun olla oma itseni. Hän nostaa meidät arjen yläpuolelle ilman mitään dubainmatkoja.

Niin ja on hyvä sängyssä, mutta monen mun kohdan pitää osua kohdalleen ennen kuin sinne päästään.

N45 ja M52, toisella kierroksella, yhdessä jo kuusi vuotta

Olen älykäs ja osaan keskustella erilaisista asioista, seuraan tiedotusvälineitä ja minulla on hyvät yleistiedot. Panostan naiseen jos huomaan, että tämä aidosti arvostaa ja sitoutuu minuun. Tykkään tehdä tulevaisuudensuunnitelmia, mutta mitään turhanpäiväistä haaveilua en yleensä harrasta. Osaan pitää naisesta huolta myös makuuhuoneen puolella. Kehitän itseäni jatkuvasti mm. opiskelemalla uusia asioita.

Vierailija
35/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos "on nostanut tasoaan" sillä että käy parturissa eikä (enää) stalkkaa, pitäisi naisia tulla ovista ja ikkunoista?

Mitä tosiaan on tarjota, minkälainen olisi vaikka viikonloppu kanssasi? Kotitöitä ja telkkarin katsomistako?

Vierailija
36/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkälaisia te tavalliset ja järkevät naiset sitten olette? Kuvailkaa itseänne? Koulutus, ulkonäkö, harrastukset, missä liikutte viihteellä jne.?

Tavallinen ja järkevä nainen on perillä Dubain ihmisoikeustilanteesta, joten se ei ole mikään ykköskohde.

Olisiko sun asiat hyvin, kun saisit jonkun naisen saman katon alle? Siinäkö se sun loppuelämäsi olisi? Niinpä.

Vierailija
37/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos "on nostanut tasoaan" sillä että käy parturissa eikä (enää) stalkkaa, pitäisi naisia tulla ovista ja ikkunoista?

Mitä tosiaan on tarjota, minkälainen olisi vaikka viikonloppu kanssasi? Kotitöitä ja telkkarin katsomistako?

Tykkään liikkua luonnossa eli kävelyt luontoreiteillä, joskus voi lähteä klubikeikalle, joskus viikonloppureissulle vaikka ruotsinlaivalle, joskus voi tehdä kotitöitä yhdessä, joskus voi katsoa telkkaria yhdessä...tuossa nyt muutama esimerkki. En siis pelaa pleikkaa kaikenpäivää kotona ollessani.

Vierailija
38/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju. Minä, kohta 45-vuotias akateeminen nainen, olen ollut sinkku viimeksi teininä sekä aikoinaan tovin erottuani pitkästä (15 v) parisuhteesta (jakso jolloin tapailin muutamaa miestä). Mielestäni maailma on täynnä mielenkiintoisia, ihania miehiä ja heihin törmää kaikkialla. Ajatus siitä, että joku olisi vuosia ilman parisuhdetta on outo. Suosittelen olemaan avoin ja antamaan itsestään suhteeseen sen, mitä itse toivoo toiselta saavan. Eli ei keskittymään siihen, mitä itse haluaa, vaan mitä voi toiselle antaa.

Pakko vielä lisätä, että elämässäni on ollut runsaasti ihania, komeita, tasapainoisia, myös ns. pinnallisilla mittareilla (koulutus, työ, varallisuus) mitattuna hyvin pärjääviä miehiä, vaikka minulla on aina ollut todella lyhyet hiukset.. mikä on palstan mukaan ultimate turn off ;-) Ehkä kannattaa olla rohkeasti oma itsensä..?

Vierailija
39/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ketju. Minä, kohta 45-vuotias akateeminen nainen, olen ollut sinkku viimeksi teininä sekä aikoinaan tovin erottuani pitkästä (15 v) parisuhteesta (jakso jolloin tapailin muutamaa miestä). Mielestäni maailma on täynnä mielenkiintoisia, ihania miehiä ja heihin törmää kaikkialla. Ajatus siitä, että joku olisi vuosia ilman parisuhdetta on outo. Suosittelen olemaan avoin ja antamaan itsestään suhteeseen sen, mitä itse toivoo toiselta saavan. Eli ei keskittymään siihen, mitä itse haluaa, vaan mitä voi toiselle antaa.

Pakko vielä lisätä, että elämässäni on ollut runsaasti ihania, komeita, tasapainoisia, myös ns. pinnallisilla mittareilla (koulutus, työ, varallisuus) mitattuna hyvin pärjääviä miehiä, vaikka minulla on aina ollut todella lyhyet hiukset.. mikä on palstan mukaan ultimate turn off ;-) Ehkä kannattaa olla rohkeasti oma itsensä..?

Naisilla tuo pariutuminen on sinun ikääsi asti vielä helpompaa (nainen on hedelmällisessä iässä). Palataan asiaan jos joudut sinkuksi viisikymppisenä.

On helppo sanoa, että ole rohkeasti oma itsesi  kun miehet ovat kiinnostuneita *siitä huolimatta*.

Vierailija
40/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset siis katoavat sen vuoksi, että huomaavat sinun olevan naisvihaaja lompakkoloismies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan