Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta

Vierailija
24.03.2018 |

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta en ole silti löytänyt naista itselleni. Olen akateemisesti koulutettu, olen laajentanut kaveripiiriäni, kokeillut neittideittejä, pukeudun siististi ja käyn säännöllisesti parturissa, parta (jos on) hoidettu eli olen nostanut tasoani. Olen kohtelias naisille enkä jankkaa tai stalkkaa.

Mites nyt suu pannaan? Pitäisikö muuttua supersankariksi vai millä naisten kiinnostuksen saa. En ole nirso, mutta naiset eivät osoita minuun mitään mielenkiintoa. Ainoastaan huokailevat kalsarimallin näköisten saavuttamattomien miesten perään.

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa persoonaasi. Kävin katselemassa yksi päivä deittiprofiileja ja ihmettelin kuinka miehet eivät kerro oikein mitään itsestään. Mahdoton ottaa yhteyttä kun ei tiedä henkilöstä mitään. Tai jos olet avannut sydämesi ilmoituksessa niin sitten sopiva kumppaniehdokas ei katsele deittiprofiileja.

Ihmisiä ei saa iskeä, mutta ihmisille saa jutustella, joten jutustele ihmisten kanssa livenä ja toivottavasti joku sitä kautta kiinnostuu.

En salaile mitään ja olen valmis kertomaan avoimesti elämäntilanteestani. Viimeistään siinä vaiheessa naiset yleensä katovat kun tiedossa ei olekaan Dubain reissuja tai viikonloppureissuja huvijahdilla.

Liikutko jossain hemmoteltujn prinsessojen kanssa vai mitä? Minä en tiedä omista tutuistani yhtäkään naista joka odottaisi mieheltä Dubain reissuja tai huvijahteja.

Minulle kelpaa ihan tavallinen nainen, joka on valmis jakamaan perusarjen kanssani. Voi sitä välillä ulkomailla käydä, mutta mitääm kiiltokuvaelämää on turha odottaa.

Enkä edes lähesty mitään instabeibejä, mutta ihan tavisnaisillakin on nykyään epärealistinen kuva elämästä. En tiedä sitten järkevöityvätkö viiskymppisenä, mutta en ole vielä niin vanha.

Täytyy tavisnaisena sanoa että sinä et ole ollut tekemisissä tavisnaisten kanssa vaan niiden pintaliitopissisten. Käsityksesi on liian korkea ja odotat naiselta liikaa. Teet siis juuri sä mistä naisia syytät.

Vierailija
42/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En salaile mitään ja olen valmis kertomaan avoimesti elämäntilanteestani. Viimeistään siinä vaiheessa naiset yleensä katovat kun tiedossa ei olekaan Dubain reissuja tai viikonloppureissuja huvijahdilla.

Höpö höpö. Harvalla on tuollaista tarjota, mutta niinpä vain ovat parisuhteessa. 

Mistä tällaisia naisia sitten löytää? Tinderissä kaikki naiset tykkää matkustella ja harrastaa kaikkia kalliita seikkailutyyppisiä harrastuksia. Tai sitten halutaan syödä ulkona fine dining tyyliin joka ilta. Samaten jos tapaa naisia yökerhossa niin suu vaahdossa kehutaan omia reissuja tai sitä miten hyvä palkkaisessa työssä ja tykkää tuhlata rahlaa.

Käännä katseesi niistä instamisseistä tavallisiin naisiin niin saat laajemman käsityksen. Tai sitten ihan oikeasti tutustu ihmisiin äläkä vaan seuraa somessa ja luule että se on jokaisen tavallista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa persoonaasi. Kävin katselemassa yksi päivä deittiprofiileja ja ihmettelin kuinka miehet eivät kerro oikein mitään itsestään. Mahdoton ottaa yhteyttä kun ei tiedä henkilöstä mitään. Tai jos olet avannut sydämesi ilmoituksessa niin sitten sopiva kumppaniehdokas ei katsele deittiprofiileja.

Ihmisiä ei saa iskeä, mutta ihmisille saa jutustella, joten jutustele ihmisten kanssa livenä ja toivottavasti joku sitä kautta kiinnostuu.

Naiset siis katoavat sen vuoksi, että huomaavat sinun olevan naisvihaaja lompakkoloismies.

En ole lompakkoloismies, mutta on totta että jouduin edellisessä suhteessa elättämään puolisoa joka vieroksui työntekoa. Siksi haluan, että nainen pystyy elättämään itsensä. En kuitenkaan ole pihi enkä vihaa ketään oletusarvoisesti.

Vierailija
44/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ketju. Minä, kohta 45-vuotias akateeminen nainen, olen ollut sinkku viimeksi teininä sekä aikoinaan tovin erottuani pitkästä (15 v) parisuhteesta (jakso jolloin tapailin muutamaa miestä). Mielestäni maailma on täynnä mielenkiintoisia, ihania miehiä ja heihin törmää kaikkialla. Ajatus siitä, että joku olisi vuosia ilman parisuhdetta on outo. Suosittelen olemaan avoin ja antamaan itsestään suhteeseen sen, mitä itse toivoo toiselta saavan. Eli ei keskittymään siihen, mitä itse haluaa, vaan mitä voi toiselle antaa.

Pakko vielä lisätä, että elämässäni on ollut runsaasti ihania, komeita, tasapainoisia, myös ns. pinnallisilla mittareilla (koulutus, työ, varallisuus) mitattuna hyvin pärjääviä miehiä, vaikka minulla on aina ollut todella lyhyet hiukset.. mikä on palstan mukaan ultimate turn off ;-) Ehkä kannattaa olla rohkeasti oma itsensä..?

Naisilla tuo pariutuminen on sinun ikääsi asti vielä helpompaa (nainen on hedelmällisessä iässä). Palataan asiaan jos joudut sinkuksi viisikymppisenä.

On helppo sanoa, että ole rohkeasti oma itsesi  kun miehet ovat kiinnostuneita *siitä huolimatta*.

Mitä hedelmällisyyteni asiaan vaikuttaa, kun olen viimeiset 10 vuotta tehnyt selväksi, etten halua lisää lapsia? Aviomieheni ei ole kanssani lasten takia. Heistä huolimatta kyllä :-) vaikka jos palstaa on uskominen, sen, että olen kerran eronnut ja minulla on lapsia, pitäisi tehdä minusta hylkiön.

Vierailija
45/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ketju. Minä, kohta 45-vuotias akateeminen nainen, olen ollut sinkku viimeksi teininä sekä aikoinaan tovin erottuani pitkästä (15 v) parisuhteesta (jakso jolloin tapailin muutamaa miestä). Mielestäni maailma on täynnä mielenkiintoisia, ihania miehiä ja heihin törmää kaikkialla. Ajatus siitä, että joku olisi vuosia ilman parisuhdetta on outo. Suosittelen olemaan avoin ja antamaan itsestään suhteeseen sen, mitä itse toivoo toiselta saavan. Eli ei keskittymään siihen, mitä itse haluaa, vaan mitä voi toiselle antaa.

Pakko vielä lisätä, että elämässäni on ollut runsaasti ihania, komeita, tasapainoisia, myös ns. pinnallisilla mittareilla (koulutus, työ, varallisuus) mitattuna hyvin pärjääviä miehiä, vaikka minulla on aina ollut todella lyhyet hiukset.. mikä on palstan mukaan ultimate turn off ;-) Ehkä kannattaa olla rohkeasti oma itsensä..?

Naisilla tuo pariutuminen on sinun ikääsi asti vielä helpompaa (nainen on hedelmällisessä iässä). Palataan asiaan jos joudut sinkuksi viisikymppisenä.

On helppo sanoa, että ole rohkeasti oma itsesi  kun miehet ovat kiinnostuneita *siitä huolimatta*.

Mitä hedelmällisyyteni asiaan vaikuttaa, kun olen viimeiset 10 vuotta tehnyt selväksi, etten halua lisää lapsia? Aviomieheni ei ole kanssani lasten takia. Heistä huolimatta kyllä :-) vaikka jos palstaa on uskominen, sen, että olen kerran eronnut ja minulla on lapsia, pitäisi tehdä minusta hylkiön.

Koska miehille on tärkeää pitää optio auki jälkikasvulle vaikka sitä ei välttämättä haluakaan. Se on sellainen alitajunnassa piilevä asia, jota ei moni ei edes tunnista tai tunnusta.

Vierailija
46/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehille on tärkeää pitää optio auki jälkikasvulle vaikka sitä ei välttämättä haluakaan. Se on sellainen alitajunnassa piilevä asia, jota ei moni ei edes tunnista tai tunnusta.

Säilyykö tämä alitajuntainen fiilis vaikka mies olisi niin varma ettei halua isäksi että olisi teettänyt vasektomian?

Vierailija
47/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säilyykö tämä alitajuntainen fiilis vaikka mies olisi niin varma ettei halua isäksi että olisi teettänyt vasektomian?

Kyllä. Vasektomian voi perua.

Vierailija
48/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vika ole naisissa vaan itsessäsi. Ihan turha alkaa syyttämään vastakkaista sukupuolta, jos ei kelpaa. Jokainen kun valitsee sellaisen puolison kun itse parhaaksi katsovat.

Ei minullakaan ole eron jälkeen tässä pariin vuoteen ollut oikeastaan minkäänlaista säpinää. Kannattaa lopettaa se väkisellä etsiminen, jos ei löydy niin ei löydy.

Ei se toisaalta tarte kuin sen yhden kohdalle sattua.

M35

Vierailija
49/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vika ole naisissa vaan itsessäsi. Ihan turha alkaa syyttämään vastakkaista sukupuolta, jos ei kelpaa. Jokainen kun valitsee sellaisen puolison kun itse parhaaksi katsovat.

Ei minullakaan ole eron jälkeen tässä pariin vuoteen ollut oikeastaan minkäänlaista säpinää. Kannattaa lopettaa se väkisellä etsiminen, jos ei löydy niin ei löydy.

Ei se toisaalta tarte kuin sen yhden kohdalle sattua.

M35

Minun mielestäni asenteesi on melko masentava. Miksi ajattelet että itsessäsi tai minussa on jotain vikaa? Eivät naisetkaan mitään yli-ihmisiä ole. Heillä on vaan nyky-yhteiskunnassa niin hyvät oltavat, että on varaa nirsoilla.

Mutta en tosiaan aio antaa naisten määritellä elämääni. Mulla on uusia kavereita ja työt sujuu. Mutta naisten on ihan turha kutsua minua mukaan mihinkään yhteiskunnallisiin talkoisiin jos en kerta kelpaa puolisoksikaan.

Vierailija
50/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli lue, elämäntapatyötön? Kai kuitenkin etsit toista samanlaista? Vai mihin viittaa huvijahti? Siihen että yrität kauneimpia instaperseitä?

Ai niin unohdin mainita, että olen koulutusta vastaavassa vakituisessa työssä. En halua tuhlata rahoja, sillä velkaannuin avioerossa kun olin liian pehmeä eksää kohtaan.

Tarkennapa tätä. Avioerossa tehdään ositus, jossa omaisuus yleensä pannaan suurin piirtein puoliksi. Etkö todellakaan tätä tiennyt, vai annoitko jalomielisesti eksälle kaiken?  Oletko siis visukinttu, tietämätön tai tyhmä tai ehkä näitä kaikkia? Tapa millä kuvaat itseäsi ja "tasoasi" kuulostaa lisäksi aika ikävältä.  Ilo ja huumorin osoittama fiksuus ei juurkaan sinusta huou. 

Vierailija
51/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli lue, elämäntapatyötön? Kai kuitenkin etsit toista samanlaista? Vai mihin viittaa huvijahti? Siihen että yrität kauneimpia instaperseitä?

Ai niin unohdin mainita, että olen koulutusta vastaavassa vakituisessa työssä. En halua tuhlata rahoja, sillä velkaannuin avioerossa kun olin liian pehmeä eksää kohtaan.

Tarkennapa tätä. Avioerossa tehdään ositus, jossa omaisuus yleensä pannaan suurin piirtein puoliksi. Etkö todellakaan tätä tiennyt, vai annoitko jalomielisesti eksälle kaiken?  Oletko siis visukinttu, tietämätön tai tyhmä tai ehkä näitä kaikkia? Tapa millä kuvaat itseäsi ja "tasoasi" kuulostaa lisäksi aika ikävältä.  Ilo ja huumorin osoittama fiksuus ei juurkaan sinusta huou. 

Jaoimme omaisuuden ilman lakimiehiä ja annoin eksälle enemmän kuin mitä hänelle olisi lain mukaan kuulunut. En halunnut alkaa riitelemään lastemme vuoksi.

Vierailija
52/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaoimme omaisuuden ilman lakimiehiä ja annoin eksälle enemmän kuin mitä hänelle olisi lain mukaan kuulunut. En halunnut alkaa riitelemään lastemme vuoksi.

Ok, eli sinulla on siis lapsia. Oletan että helpoiten parisuhde muodostuisi naisen kanssa joka on samassa elämäntilanteessa, siis elettyä elämä takana, lapsia, itsenäinen nainen, mutta ovatko naisen lapset sinulle turnoff?

Vierailija
53/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli sinulla on siis lapsia. Oletan että helpoiten parisuhde muodostuisi naisen kanssa joka on samassa elämäntilanteessa, siis elettyä elämä takana, lapsia, itsenäinen nainen, mutta ovatko naisen lapset sinulle turnoff?

Ei ole. Tietysti riippuu vähän, että monta lasta ja monelle eri miehelle ja millainen elämäntilanne.

Vierailija
54/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisen piian haluat. Otan sinkkumiehen ja matkat.

Vierailija
55/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takuulla exä määrää sinua vieläkin. Turn off.

Vierailija
56/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa sinussa on kun vaimo jätti?

Vierailija
57/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta en ole silti löytänyt naista itselleni. Olen akateemisesti koulutettu, olen laajentanut kaveripiiriäni, kokeillut neittideittejä, pukeudun siististi ja käyn säännöllisesti parturissa, parta (jos on) hoidettu eli olen nostanut tasoani. Olen kohtelias naisille enkä jankkaa tai stalkkaa.

Mites nyt suu pannaan? Pitäisikö muuttua supersankariksi vai millä naisten kiinnostuksen saa. En ole nirso, mutta naiset eivät osoita minuun mitään mielenkiintoa. Ainoastaan huokailevat kalsarimallin näköisten saavuttamattomien miesten perään.

Oletko nyt kumminkin huokaillut vain kalsarimallin näköisten saavuttamattomien naisten perään?

Vierailija
58/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa sinussa on kun vaimo jätti?

Olen uli uli mies.

Vierailija
59/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisen piian haluat. Otan sinkkumiehen ja matkat.

En halua. Osaan laittaa ruokaa ja tiskikone hoitaa astiat. Haluan kumppanin jonka kanssa viettää vapaa-aikaa ja jakaa arjen ilot ja surut.

Vierailija
60/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja takuulla exä määrää sinua vieläkin. Turn off.

Miksi määräisi? Eksä saa elää omaa elämäänsä eikä hänellä ole mitään valtaa minuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi