Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos teille tarjottais taas uutta määräaikaista työsuhdetta?

Vierailija
24.03.2018 |

En oikein tiedä mitä tehdä. Vuoden määräaikaisuus päättymässä ja tarjosivat jatkoa, mutta kyse olisi taas vuoden määräaikaisesta työsuhteesta. Kysyin olisko vakkaria saatavilla, mutta kuulemma ei ole. Kyse on isosta firmasta, palkka+edut ok ja työajat hyvät (päivätyö) ja työnkuva mielekäs.

Ärsyttää vaan roikkua jatkuvasti epätietoisuudessa jatkosta ja ärsyttää myös se, että oon sit jumissa siinä paikassa ainaki taas sen vuoden, jos nyt vaikka sattuisinkin löytymään mielekkäämpää työtä. En myöskään tajua, miksen saa vakkarisopimusta, kun tuolla on paljon tehottomampiakin työntekijöitä vakkareina.

Jotenkin vaan ottaa koville, etteivät tarjoa vakityötä ja tekis mieli vaan lähteä kokonaan.

Mitä te tekisitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikainenkin on parempi  kuin ei töitä. Ainakin tiedät että on töitä vuodeksi.Budjetoit talouden sen mukaan.

Vierailija
2/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan etsiä töitä, vaikka työtä onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät anna vakkarisopimusta? Ovatko perustelleet mitenkään? Pyydä ainakin että soppariin kirjataan 1 kk irtisanomisaika, voit lähteä jos jostain vakkarityö irtoaa. Näin on mullakin sovittuna ( vuoden määräaikaisuus )

Vierailija
4/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin 500 km vakityöpaikan perässä, kun kuuden vuoden määräaikaisuuksissa roikkumisen (ei yhtäjaksoisia) jälkeen tarjottiin ei-oota.

Vierailija
5/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät anna vakkarisopimusta? Ovatko perustelleet mitenkään? Pyydä ainakin että soppariin kirjataan 1 kk irtisanomisaika, voit lähteä jos jostain vakkarityö irtoaa. Näin on mullakin sovittuna ( vuoden määräaikaisuus )

Ihan talon tapa, aina välillä joku vakinaistetaankin onneks. Ehkä se oon minä vuoden päästä. Kiitti tosta 1 kk irtisanomisaika-vinkistä 👍 Enpä keksi, miksei sitä sinne soppariin sais. Taidan ottaa jatkon vastaan, plussia löytyy kuitenkin niin paljon ja tuolta saa hyvät eväät tulevaisuuden kannalta. t. ap

Vierailija
6/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lyhyitä määräaikaisuuksia muistaakseni 3 kpl ennenkuin sain tiedon että nyt saat vakipaikan. Ensin olin kesätöissä, sitten vuorotteluvapaan sijaisena, sen jälkeen äitiysloman sijaisena. Kannattaa tottakai ottaa työ vastaan, jos löydät uuden niin ainahan siitä eroon pääsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi