Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta

Vierailija
24.03.2018 |

Tein aivan kuten täällä on neuvottu, mutta en ole silti löytänyt naista itselleni. Olen akateemisesti koulutettu, olen laajentanut kaveripiiriäni, kokeillut neittideittejä, pukeudun siististi ja käyn säännöllisesti parturissa, parta (jos on) hoidettu eli olen nostanut tasoani. Olen kohtelias naisille enkä jankkaa tai stalkkaa.

Mites nyt suu pannaan? Pitäisikö muuttua supersankariksi vai millä naisten kiinnostuksen saa. En ole nirso, mutta naiset eivät osoita minuun mitään mielenkiintoa. Ainoastaan huokailevat kalsarimallin näköisten saavuttamattomien miesten perään.

Kommentit (176)

Vierailija
1/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset täälläkin. Toimi sen pohjalta miten naiset käyttäytyvät, älä kuten he sanovat.

Vierailija
2/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa persoonaasi. Kävin katselemassa yksi päivä deittiprofiileja ja ihmettelin kuinka miehet eivät kerro oikein mitään itsestään. Mahdoton ottaa yhteyttä kun ei tiedä henkilöstä mitään. Tai jos olet avannut sydämesi ilmoituksessa niin sitten sopiva kumppaniehdokas ei katsele deittiprofiileja.

Ihmisiä ei saa iskeä, mutta ihmisille saa jutustella, joten jutustele ihmisten kanssa livenä ja toivottavasti joku sitä kautta kiinnostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaa persoonaasi. Kävin katselemassa yksi päivä deittiprofiileja ja ihmettelin kuinka miehet eivät kerro oikein mitään itsestään. Mahdoton ottaa yhteyttä kun ei tiedä henkilöstä mitään. Tai jos olet avannut sydämesi ilmoituksessa niin sitten sopiva kumppaniehdokas ei katsele deittiprofiileja.

Ihmisiä ei saa iskeä, mutta ihmisille saa jutustella, joten jutustele ihmisten kanssa livenä ja toivottavasti joku sitä kautta kiinnostuu.

En salaile mitään ja olen valmis kertomaan avoimesti elämäntilanteestani. Viimeistään siinä vaiheessa naiset yleensä katovat kun tiedossa ei olekaan Dubain reissuja tai viikonloppureissuja huvijahdilla.

Vierailija
4/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lue, elämäntapatyötön? Kai kuitenkin etsit toista samanlaista? Vai mihin viittaa huvijahti? Siihen että yrität kauneimpia instaperseitä?

Vierailija
5/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En salaile mitään ja olen valmis kertomaan avoimesti elämäntilanteestani. Viimeistään siinä vaiheessa naiset yleensä katovat kun tiedossa ei olekaan Dubain reissuja tai viikonloppureissuja huvijahdilla.

Liikutko jossain hemmoteltujn prinsessojen kanssa vai mitä? Minä en tiedä omista tutuistani yhtäkään naista joka odottaisi mieheltä Dubain reissuja tai huvijahteja.

Vierailija
6/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka on neuvonut käymään säännöllisesti parturissa. Ei ollenkaan. Kasvata heviletti. 

Vierailija
7/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lue, elämäntapatyötön? Kai kuitenkin etsit toista samanlaista? Vai mihin viittaa huvijahti? Siihen että yrität kauneimpia instaperseitä?

Ai niin unohdin mainita, että olen koulutusta vastaavassa vakituisessa työssä. En halua tuhlata rahoja, sillä velkaannuin avioerossa kun olin liian pehmeä eksää kohtaan.

Vierailija
8/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että olet oikein nostanut tasoasi.

Olet se sama Taso-jahvetti, joka jauhaa samaa sontaa vuodesta toiseen. Taso, taso. Tee jotain tasokasta ja syöksy sementtiin.

Vierailija
9/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Provo.

Vierailija
10/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikutko jossain hemmoteltujn prinsessojen kanssa vai mitä? Minä en tiedä omista tutuistani yhtäkään naista joka odottaisi mieheltä Dubain reissuja tai huvijahteja.

Minulle kelpaa ihan tavallinen nainen, joka on valmis jakamaan perusarjen kanssani. Voi sitä välillä ulkomailla käydä, mutta mitääm kiiltokuvaelämää on turha odottaa.

Enkä edes lähesty mitään instabeibejä, mutta ihan tavisnaisillakin on nykyään epärealistinen kuva elämästä. En tiedä sitten järkevöityvätkö viiskymppisenä, mutta en ole vielä niin vanha.

Vierailija
11/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvii vikoja etsiskellä itsestäsi sen enempää kuin naisistakaan, mitenkään suoranaisesti. Tämän ajan henki vaan on tämä, joka tekee pariutumisen vaikeammaksi, syystä tai toisesta. Perheen perustamisesta ja yhdessä pysymisestä puhumattakaan. Ei se mahdotonta ole, mutta huomattavasti vaikeampaa kuin joskus ennen. Arvomaailmat ja yleinen ilmapiiri ovat niin  muuttuneet. Ihmiset ovat juurettomia ja päämäärättömiä, tuulen vietävissä. Joka puolelta tulee jatkuvaa painetta rakentaa omaa identiteettiä ja toteuttaa itseään, tulematta koskaan valmiiksi ja pääsemättä koskaan perille. Kaikkien avoimien mahdollisuuksien illuusio.

Vierailija
12/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta huokuu scarcity, "puute" (ei tarkoita kuitenkaan seksin puutetta). Scarcity mentalitysta voi päästä eroon, mutta sen eteen pitää tehdä työtä (ohjelmoida mieli uudestaan niin sanotusti). Youtubesta löytyy videoita aiheesta, jos olet oikeasti valmis muutokseen.

Vierailija
13/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin unohdin mainita, että olen koulutusta vastaavassa vakituisessa työssä. En halua tuhlata rahoja, sillä velkaannuin avioerossa kun olin liian pehmeä eksää kohtaan.

Eli se on sitten ne instababet jotka tässä on se ongelma. Tavalliset naiset ei odota huvijahteja. Ongelma ratkaistu, unohda kauneimmat missit.

Vierailija
14/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka monta "sinulle sopivaa" naista olet kohdannut?

Olen ollut 18 vuotta parisuhteessa ja käynyt viihteellä (selvin päin) ja kaiken moisissa kissanristiäisissä todella paljon ja ehkä pari tyyppiä kaikista tapaamistani olisi herättäneet jotain kiinnostusta ja eikä toiseenkaan suuntaan mitään ruuhkaa ole ollut. En tietysti varattuna ole mitään tehnyt, ei sovi mun luonteelleni. Mutta ite mielessäni leikitellen zoomaillut.

Vierailija
15/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa ei vaan synkkaa.

Ei sille mitään voi, aina ei ajatukset käy yksiin.

Ja ei, en etsi elättäjää tai Dubain loman tarjoajaa vaan ihmistä, jonka kanssa ns. synkkaa. Tuo on vaikea termi, mut en osaa sitä paremminkaan selittää. Joidenkin kanssa vaan kaikki toimii.

Jatka vaan etsimistä.

Vierailija
16/176 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Harvalla on tuollaista tarjota, mutta niinpä vain ovat parisuhteessa. 

Vierailija
17/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Harvalla on tuollaista tarjota, mutta niinpä vain ovat parisuhteessa. 

Mistä tällaisia naisia sitten löytää? Tinderissä kaikki naiset tykkää matkustella ja harrastaa kaikkia kalliita seikkailutyyppisiä harrastuksia. Tai sitten halutaan syödä ulkona fine dining tyyliin joka ilta. Samaten jos tapaa naisia yökerhossa niin suu vaahdossa kehutaan omia reissuja tai sitä miten hyvä palkkaisessa työssä ja tykkää tuhlata rahlaa.

Vierailija
18/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tekstistä huokuva naisviha on niin luotaansatyöntävää, että ei ihme ettei ketään kiinnosta. Itse juoksisin tämmöistä miestä kovaa karkuun ja toivon, että niin tekevät muutkin naiset. Normaaleilla miehillä ei ole tuollaisia ongelmia, joten vika on täysin ap:ssä.

Vierailija
19/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tekstistä huokuva naisviha on niin luotaansatyöntävää, että ei ihme ettei ketään kiinnosta. Itse juoksisin tämmöistä miestä kovaa karkuun ja toivon, että niin tekevät muutkin naiset. Normaaleilla miehillä ei ole tuollaisia ongelmia, joten vika on täysin ap:ssä.

Sinänsä huvittavaa, että naiset kuvittelevat tunnistavansa naisvihan miehessä tämän nähdessään tai hänen tekstejä lukiessaan. Väärin. Tiedän useita naisiin varauksellisesti suhtautuvia miehiä, jotka kohtelevat naisia silti asiallisesti ja ystävällisesti. Jos naisilta kysyttäisiin asiasta niin eivät aavistaisi mitään.

Vierailija
20/176 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä huvittavaa, että naiset kuvittelevat tunnistavansa naisvihan miehessä tämän nähdessään tai hänen tekstejä lukiessaan. Väärin. Tiedän useita naisiin varauksellisesti suhtautuvia miehiä, jotka kohtelevat naisia silti asiallisesti ja ystävällisesti. Jos naisilta kysyttäisiin asiasta niin eivät aavistaisi mitään.

Väärin.

Narsistiset psykopaatit kyllä joskus onnistuvat salaamaan misogyniansa ja pääsevät suhteeseen, mutta ne miehet, jotka eivät ikinä löydä kumppania ovat aina jonkin asteen naisvihaajia. He eivät ehkä sitä itse tunnista, mutta se on aina suurin syy yksinäisyyteen.