Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä seksiin rehevän naisen kanssa

Vierailija
24.03.2018 |

Tapailen rehevää naista enkä ole aiemmin harrastanut seksiä yhtä isokokoisen kanssa. Kaipaisin vinkkejä toimivista asennoista ym. Olen itse normaalipainoinen, naisella on ylimääräinen paino lähinnä keskivartalossa mahassa ja rinnoissa. Tuntuu etten esimerkiksi lähetyssaarnaajassa pääse tarpeeksi syvälle. Mitään erityisen akrobaattisia asentoja ei varmaan kannata yrittää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Nussit meneen vaan.

Vierailija
2/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittele jauhoissa että märkä paikka löytyy. Tai laitat peukalon napaan ja pyöräytät nyrkkiä pikkurilli suorana niin jossain siinä sen pitäisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vinkki toimii edelleen; räpläät vatsamakkarapoimuja alaspäin, sitten kun haisee kakka, niin kaksi poimua takaisin ylöspäin. Sieltä se pesä löytyy.

Vierailija
4/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny pepun alla voi auttaa.

Ei mun ylikilot ole haitanneet missään asennossa.

Vierailija
5/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin Jaskan kaa mikroautoilemassa, sillä oli mekko päällä, nusasin sitä ajojen jälkeen kakkoseen ilman ongelmia vaikka killja sillä onkin toistasataa.

Vierailija
6/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiloja..

Voitin muuten aika-ajot!!

Vierailija
7/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista neuvoista. Tyynyä voisi kokeilla. Kyse ei ole siitä, ettei reikää löytyisi, vaan että sopivaa asentoa ei tahdo löytyä ainakaan perusasennoista. Aloittaja

Vierailija
8/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja on paras jos ei siinä pääse tarpeeksi syvälle, et pääse muussakaan asennossa. Ainakaan mun pieni 14 cm kikuli ei riitä muihin asentoihin, korkeintaan takaapäin naisen jalkojen välistä. Pitäs olla 25 cm meisseli niin ei olis näitä huolia.

Vierailija
9/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggy style.

Vierailija
10/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljet, älkää vain päästäkö päälle hyppimään. Siinä voi mulkero niksahtaa tai päästä ripuli lakanoille.

Vierailija
11/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylipainoa reilusti. Sellaista asentoa ei ole tullut vastaan joka ei toimisi. Olen tosin myös hyvin notkea, eli taivun monenlaisiin asentoihin. Ja todellakin ratsasran, se on miehen lempiasento.

Lähäri toimii, samoin takaapäin, lusikka, pöydällä makaaminen, päällä kyljittäin. Lähetyssaarnaajan muunnelma voisi toimua myös teillä. Asento jossa naisen jalat ovat suoraan ylöspäin, mies pitää niistä kiinni. Omat jalkani voi nostaa myös todella taakse tai miehen olkapäille lähetyssaarnaajassa. Tämäkin boisi muuttaa tulokulmsa, jos nsinen taipuu.

Kaikki mihin mielikuvius riittää.

Vierailija
12/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi olla jopa henkenlähtö lähellä, kun rehevä, jättitissinen ja persevä neito alkaa olla lähellä orgasmia istuessaan hintelän miespolon naaman päällä.

Voi hyvin kuvitella kuinka neito alkaa kiihtyvällä tahdilla vikuroida ja hieroa tussuaan yhä rajummin miehen pläsiä vasten, jolloin miepolo hädissään alkaa huitoa käsillään ja potkimaan ilmaa saadakseen edes hieman happea. Tietysti hän yrittää huutaa, mutta sehän on tietysti aivan toivotonta, kun suu on täynnä häpykarvoja ja häpyhuulia.

Ainoa pelastus tässä tilanteessa on neidon nopea orgasmi. On vain yritettävä jouduttaa sitä minkä suinkin ehtii, vaikka happi olisi loppunut jo puoli minuuttia aikaisemmin.

Tuollainen hintelä mies on tosissaan kovilla, jos neito intoutuu kiipeämään hieman levättyään uuden kerran nuoluttamaan tussuaan miehen väkivaltaisesta ja äänekkäästi vastustelusta huolimatta.

Vierailija
13/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran nainut reilusti ylipainoista, aika pitkää naista, jolla  oli laajin koskaan näkemäni karvoitus. Leukani varmaan loksahti, kun hän tuli suihkusta sänkyyn ja otti pyyhkeen pois. Karva-alue ulottui vaikka kuinka laajalle alavatsalle . Kiihkeyttä riitti kyllä ihanasti. Nuolin häntä, kun oli selällään ja oikeiden paikkojen löytäminen "sieltä" oli vähän työlästä. Ääntä lähti kyllä sitten, kun klitoris löytyi ja sormia sain avuksi....Oli pakko mennä vain päältä sisään sinne karvapehkoon ja onneksi minulla on sentään kohtalaisen iso eli pääsin kunnolla pimppiin syvälle. Neito sai kyllä monta , kun käsieni varassa olin ja  painoin.Sinne oli mielenkiintoista laueta....