Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnoton Jari, 53, kertoo kovasta kohtalostaan: ”Älypuhelimestakin on luovuttava”

Vierailija
24.03.2018 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005616400.html

Jos minä olisin asuntoni, mielestäni "kovin paikka" ei kyllä olisi luopua älypuhelimesta. Kai tämä on sitten tätä nykyaikaa...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että älypuhelimella pääsee nettiin esim kahviloissa, jos ei ole liittymää. Sillä voi etsiä asuntoja ja töitä sekä soittaa paikkoihin, joten ei, ehdottomasti tärkein väline joa joutuu asunnottomana.

Jos älypuhelimessa ei ole liittymää tai SIM-korttia, niin ei sillä silloin voi soitella mihinkään muuhun kuin hätänumeroihin.

Vierailija
22/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi siitä älypuhelimesta pitää luopua?

Jos ei ole rahaa maksaa liittymästä tai edes prepaidista. Oletko ihan yksisinkertainen?

Ei puhelin vaadi liittymää. Oletko siis itse hieman yksinkertainen?

No ei vaadi, mutta ei ilman liittymää myöskään soiteta minnekkään, hätänumeroita lukuunottamatta.

Ai että ilman liittymää voi tuosta noin vain soitella? No, mäpä otan sitten SIM-korttini pois tuosta mun luurista, suljen myös liittymäni ja alan soitella ilmaiseksi. Miksi maksaisin puheluista, jos kerran sun logiikan mukaan voi soitella ilman liittymääkin. 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että älypuhelimella pääsee nettiin esim kahviloissa, jos ei ole liittymää. Sillä voi etsiä asuntoja ja töitä sekä soittaa paikkoihin, joten ei, ehdottomasti tärkein väline joa joutuu asunnottomana.

Jos älypuhelimessa ei ole liittymää tai SIM-korttia, niin ei sillä silloin voi soitella mihinkään muuhun kuin hätänumeroihin.

Voi sentään surffata netissä. Jos olisit kadulla ilman kännykkää ainoaksi "huviksi" jäisi ryyppääminen...

Vierailija
24/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu ettei oo sillä puhelimella sitten tähän asti osannut hoitaa asioita esim sen te-keskuksen kanssa.. 

Yllättävä vakava sairastuminen yhdistettynä samaan aikaan tapahtuvaan lopputiliin ja parisuhteen kariutumiseen saattaa niinq silleen laittaa pasmat hetkeksi vähän sekaisin.

Jep, mitäs jos ukko on vaan käyny töissä, vaimo hoitanu laskut. Nyt ei oo töitä eikä vaimoa enää. Ukko pihalla miten tulis toimia ja siihen vielä sairaus. Mahdollinen alkoholi.

Vierailija
25/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, muistakaa, että tämä kaikki tapahtuu maailman onnellisimmaksi valitussa maassa. Tai niin meille ainakin kerrottiin...

Vierailija
26/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole rahaa maksaa liittymästä tai edes prepaidista. Oletko ihan yksisinkertainen?

No ei vaadi, mutta ei ilman liittymää myöskään soiteta minnekkään, hätänumeroita lukuunottamatta.

Ai että ilman liittymää voi tuosta noin vain soitella? No, mäpä otan sitten SIM-korttini pois tuosta mun luurista, suljen myös liittymäni ja alan soitella ilmaiseksi. Miksi maksaisin puheluista, jos kerran sun logiikan mukaan voi soitella ilman liittymääkin. 😎

skype, facebook, whatsup ja line   lataukseen niin voit soitella ;)

Vierailija
27/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimeenkin voi laittaa prepaid-sim kortin, joka maksaa halvimmillaan reilusti alle kymmenen euroa, jossa on kohtuullisesti myös dataa pakollisten asioiden hoitamiseen netissä.

Vierailija
28/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

skype, facebook, whatsup ja line   lataukseen niin voit soitella ;)

Ei niillä soitella ainakaan mihinkään virallisten instituutioiden numeroihin. Lisäksi ainakin Skypessä pitää olla maksullista Skype saldoa ladattuna, että sillä voi soittaa oikeisiin puhelinnumeroihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan