Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska makeanhimo menee ohi?

Vierailija
24.03.2018 |

Syön tarpeeksi. Juon tarpeeksi vettä.

Yritän päästä eroon herkuista. Mutta kroppa huutaa niiden perään, se yrittää lahjoa, suostutella kiristää. Tämä on kauheaa.

"Elämä on sietämätöntä muutenkin, oikeastiko aiot lopettaa sen ainoan nautinnon mikä sinulla on?" "Onko oikeasti väliä mitä syöt kun elämässäsi on isompiakin ongelmia?" "Voi sinua. Ota jäätelöä. Voit aina jättää herkut myöhemmin."

Yritän siis nimenomaan saada sitä energiaa ja parempaa oloa jättämällä sokeriset herkut. Kohtuus on hieno asia muttei toimi minulla tässä asiassa.

Tunnistan ettei se ole nälkää (on kylläinen olo). Se on puhdasta himoa. Kauanko teillä, onnistuneilla, on kestänyt että himo väistyy? Onnistumistarinoita, plz.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee ohi sitten kun alat syömään rasvaa.

Vierailija
2/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ruokiin rasvaa, esim oliiviöljyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viestistä. Niin teen. Maltillisesti proteiinia, paljon kasviksia ja rasvaa niin että kalorimäärä (2000kcal+) varmasti tulee täyteen. Siksi minulla ei olekaan nälkä, vaan nimenomaan himoitsen.

Alku vain on kriittinen. Vaikea. Sietämätön.

Ap

Vierailija
4/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viestistä. Niin teen. Maltillisesti proteiinia, paljon kasviksia ja rasvaa niin että kalorimäärä (2000kcal+) varmasti tulee täyteen. Siksi minulla ei olekaan nälkä, vaan nimenomaan himoitsen.

Ap

Koita kestää, menee se ohi :)

Vierailija
5/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koita kestää, menee se ohi :)

Kiitos. Pitää yrittää vain purra hammasta ja kestää. Toivon että vieroitus kestää enemmin päiviä kuin viikkoja. Tämä on nyt päivä kolme.

Ap

Vierailija
6/6 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi kun syöt makeaa. Miksi turhaan kituutta täysin ilman herkkuja? Kohtuudella niitä pitää syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme