Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pakit naiselta, koska olin kuulemma liian komea hänelle

Vierailija
23.03.2018 |

Aika tylyt pakit, mutta oikeassahan hän oli. Olisin halunnut hänet vain yhdeksi yöksi. Joskus ei ole helppoa meillä komeilla könsikkäilläkään.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissas on toi tilanne käynyt. :D

Vierailija
2/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton nainen, ikinä en olis tehnyt noin. Yksi vaihtoehto on tietenkin se että olet komeutesi lisäksi itseäsi täynnä ja se on kyllä aikamoinen turn offff...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä mun unissa tapahtuu positiivisempia asioita. Hänellä taisi olla todella huono itsetunto. Niin ainakin itse kuvion pähkäilin.

AP

Vierailija
4/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva (tai no kiva ja kiva...) havaita että on muitakin miehiä jotka saavat pakkeja koska ovat liian komeita. Ei ole tosiaan meillä komeilla miehillä niin helppoa kuin luulisi :\

Vierailija
5/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä mun unissa tapahtuu positiivisempia asioita. Hänellä taisi olla todella huono itsetunto. Niin ainakin itse kuvion pähkäilin.

AP

Mä taas veikkaan, et oot ollut ihan kusipää luonne, ja antanut siks pakit..

Vierailija
6/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Pähkäilit ihan väärin. Hänellä oli päinvastoin niin kova itsetunto, ettei hänen tarvinnut pönkittää egoaan jollain säälittävällä Chippendale-panolla kun ei oikeasti kestänyt kuunnella sun älyvapaita juttuja.

Vierailija
7/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Könsikäs. Nyt tölkki alumiinijätteisiin ja pötköttelemään.

Vierailija
8/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chippendale-pano!! Kiitos tästä ilmaisusta, ihan mahtava!

Vierailija
9/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy oli varmaan luonteessasi, mutta päätti olla "kiltti" ja tolla lauseella pääsi helpoti eroon narsistista.

Vierailija
10/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kerran käynyt samat. Nainen ei halunnut rakastua kun olin kuulemma liian komea. Pelkäsi muka, että vaihdan kauniimpaan.

M35

Vierailija
11/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, tekisin minäkin äkkisältään jos tosi kyseessä. Ei ole niin hyvä itsetunto, eli pitäisi joka päivä selitellä ja vakuutella itselle, että joo, kyllä tuo minua upeamman näköinen oikeasti halusi valita minut kumppanikseen.  Eli aika monta kuukautta pitäisi vakuutella että on tosissaan.

Jos harrastaisin irtosuhteita niin sitten en tietenkään antaisi pakkeja. Pakko kysyä, miksi vain yhdeksi yöksi? Tunnetta nyt ei ainakaan, mut mitä järkeä?

Vierailija
12/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pleijerit tunnistaa. Ei niitä tarvitse sietää. On hyviäkin miehiä. Eikä taudit leviä.

Vierailija
13/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua, tekisin minäkin äkkisältään jos tosi kyseessä. Ei ole niin hyvä itsetunto, eli pitäisi joka päivä selitellä ja vakuutella itselle, että joo, kyllä tuo minua upeamman näköinen oikeasti halusi valita minut kumppanikseen.  Eli aika monta kuukautta pitäisi vakuutella että on tosissaan.

Jos harrastaisin irtosuhteita niin sitten en tietenkään antaisi pakkeja. Pakko kysyä, miksi vain yhdeksi yöksi? Tunnetta nyt ei ainakaan, mut mitä järkeä?

Ihan vain seksiä varten. Ei mulla sen kummempaa kiinnostusta häneen ollut.

AP

Vierailija
14/43 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin että mies jätti koska olen liian kaunis. Itsetunto ei kestänyt kun muut miehet vihelteli ja teki ehdotuksia. Harmi..

Vierailija
15/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tylyt pakit, mutta oikeassahan hän oli. Olisin halunnut hänet vain yhdeksi yöksi. Joskus ei ole helppoa meillä komeilla könsikkäilläkään.

Itse olen antanut pakit parillekin miehelle, jotka ovat minulle liian komeita. Realisti tajuaa, missä mennään. Ja olihan nainen ihan oikeassa. Hän olisi kelvannut vain yhdeksi yöksi. Itse en harrasta lainkaan yhden yön juttuja.

Vierailija
16/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tarvitsetko siis joka kerta uuden naisen seksiin :O ? Hyvä että antoi pakit tuollaiselle moraalittomale pukille! En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka lähtevät yhden yön juttuihin.

Vierailija
17/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täälläkin. Sen ymmärtää kyllä, jos vähemmän kaunis nainen pitää liian komeana, mutta kun moni aivan hemmetin hyvännäköinenkin nainen sortuu samaan, niin saa ihmettelemään, että missä on naisten itsetunto.

Vierailija
18/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä niin erilaisia! Väitän kuitenkin, että pohjimmiltaan ollaan samanlaisia. En usko, että jatkuva naisen tai miehen vaihtaminen johtaa onneen. Tunnevammaisen touhulta se vaikuttaa.

Vierailija
19/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tarvitsetko siis joka kerta uuden naisen seksiin :O ? Hyvä että antoi pakit tuollaiselle moraalittomale pukille! En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka lähtevät yhden yön juttuihin.

Tiesitkö, että meillä miehilläkin on oikeus harrastaa seksiä?

Vierailija
20/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, missä piireissä sä liikut? Itse olen antanut pakit vain liian huononnäköisille, joten en pysty samaistumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän