Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain pakit naiselta, koska olin kuulemma liian komea hänelle

Vierailija
23.03.2018 |

Aika tylyt pakit, mutta oikeassahan hän oli. Olisin halunnut hänet vain yhdeksi yöksi. Joskus ei ole helppoa meillä komeilla könsikkäilläkään.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unissas on toi tilanne käynyt. :D

Ei, kyllä mun unissa tapahtuu positiivisempia asioita. Hänellä taisi olla todella huono itsetunto. Niin ainakin itse kuvion pähkäilin.

AP

Pähkäilit ihan väärin. Hänellä oli päinvastoin niin kova itsetunto, ettei hänen tarvinnut pönkittää egoaan jollain säälittävällä Chippendale-panolla kun ei oikeasti kestänyt kuunnella sun älyvapaita juttuja.

Kertoo paljon palstasta, kun tällainen negatiivinen näpäytysviesti kerää kymmeniä ylänuolia, mutta ei yhtään ainutta alanuolta.

Vierailija
22/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, missä piireissä sä liikut? Itse olen antanut pakit vain liian huononnäköisille, joten en pysty samaistumaan.

Etko sä koskaan tutustu sun "piirien" ulkopuolisiin ihmisiin? Vai etsitkö yhden yön hoidotkin aina niistä samoista "piireistä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin annan pakit usein komeille miehille, kun pelkään sukupuolitauteja.

Vierailija
24/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua, tekisin minäkin äkkisältään jos tosi kyseessä. Ei ole niin hyvä itsetunto, eli pitäisi joka päivä selitellä ja vakuutella itselle, että joo, kyllä tuo minua upeamman näköinen oikeasti halusi valita minut kumppanikseen.  Eli aika monta kuukautta pitäisi vakuutella että on tosissaan.

Jos harrastaisin irtosuhteita niin sitten en tietenkään antaisi pakkeja. Pakko kysyä, miksi vain yhdeksi yöksi? Tunnetta nyt ei ainakaan, mut mitä järkeä?

Ihan vain seksiä varten. Ei mulla sen kummempaa kiinnostusta häneen ollut.

AP

Tarvitsetko siis joka kerta uuden naisen seksiin :O ? Hyvä että antoi pakit tuollaiselle moraalittomale pukille! En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka lähtevät yhden yön juttuihin.

Ei ehkä tarvitse, ei välttämättä haluakaan, mutta jospa ei juuri sillä hetkellä ollut niitä entisiä hoitoja tarjolla? Kyseessä saattoi olla vaikkapa risteily, lomamatka, festarit, vieras kaupunki jne.

Vierailija
25/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kerran käynyt samat. Nainen ei halunnut rakastua kun olin kuulemma liian komea. Pelkäsi muka, että vaihdan kauniimpaan.

M35

Ihana kun teihin uppoaa nämä!

Mä tapailin aikani oikeasti kuvankaunista miestä, jota oli tosi mukava katsella. Sängyssä se oli onneton, kun kuvitteli että pelkkä ulkonäkö riittää.

Keskustella se kai osasi, ettei se tyhmä ollut, mutta ne ei vaan oltu kiinnostuneita samoista asioista.

Vierailija
26/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä komeat miehet on surkeita rakastajia. Niiden ei tarvitse nähdä vaivaa saadakseen naisia joten miksi panostaa seksitaitoihin. Ei-komeat pääsevät sängyssä näyttämään taitonsa, jotta saa pidettyä naisen. Ehkä tiesi tämän. Mut hei, oikeesti et vain säväyttänyt ja se on luultavasti syy miksi nainen antoi pakit, ei ulkonäkö ole yhtä kuin kemia.

Vierailija
27/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton nainen, ikinä en olis tehnyt noin. Yksi vaihtoehto on tietenkin se että olet komeutesi lisäksi itseäsi täynnä ja se on kyllä aikamoinen turn offff...

Aku se vaan yrittää voimaantua:D

Vierailija
28/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tavalla hyväitsetuntoinen nainen pääsee helpoimmin eroon sitkeästä perskärpäsestä.

Tilanteessa on huumoria roisisti: miehet ovat niin itserakkaita, että he uskovat paksuimmankin imartelun.

Muita versioita: Olet liian upea tyyppi sulle, En ole sinun arvoisesi, Ansaitset parempaa, Rakastan sinua liikaa, Uskon että löydät arvoisesi kumppanin joten päästän sinut menemään....

Tässä hieman testataan miehen todellisuudentajua. Mutta se on turhaa. Miehet uskovat mitä vain nainen sanoo, kun se on kehu. Nainen huokaisee helpotuksesta ja jatkaa matkaansa keventyneenä.

Näille jutuille nauretaan tyttöjen illoissa makeasti!😁

Vierailija
29/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kerran käynyt samat. Nainen ei halunnut rakastua kun olin kuulemma liian komea. Pelkäsi muka, että vaihdan kauniimpaan.

M35

Ihana kun teihin uppoaa nämä!

Mä tapailin aikani oikeasti kuvankaunista miestä, jota oli tosi mukava katsella. Sängyssä se oli onneton, kun kuvitteli että pelkkä ulkonäkö riittää.

Keskustella se kai osasi, ettei se tyhmä ollut, mutta ne ei vaan oltu kiinnostuneita samoista asioista.

Huomasitko, että laitoin "muka" en itsekkään uskonut tuohon. Kyseinen nainen kyllä lähetteli viestejä jälkikäteen jossa kertoi miettivänsä minua. En tiedä mitä se oikein loppujen lopuksi halusi.

M35

Vierailija
30/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Nainen pääsi susta eroon kätevästi, sä poistuit tyytyväisyydestä pullistellen.

Kellekään ei jäänyt paha mieli.

Naisten ikivanha kikka.

Jos miehelle sanoo totuuden (olet tyhmä, ruma, haiset pahalle, tylsä), se jää vänkäämään tai suuttuu. Pahimmassa tapauksessa lyö.

Paljon turvallisempaa on valehdella.

Vierailija
31/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavalla hyväitsetuntoinen nainen pääsee helpoimmin eroon sitkeästä perskärpäsestä.

Tilanteessa on huumoria roisisti: miehet ovat niin itserakkaita, että he uskovat paksuimmankin imartelun.

Muita versioita: Olet liian upea tyyppi sulle, En ole sinun arvoisesi, Ansaitset parempaa, Rakastan sinua liikaa, Uskon että löydät arvoisesi kumppanin joten päästän sinut menemään....

Tässä hieman testataan miehen todellisuudentajua. Mutta se on turhaa. Miehet uskovat mitä vain nainen sanoo, kun se on kehu. Nainen huokaisee helpotuksesta ja jatkaa matkaansa keventyneenä.

Näille jutuille nauretaan tyttöjen illoissa makeasti!😁

Tähän voin todeta, että itse kyllä en käytä hetkeäkään aikaa naiseen jos sillä ei kiinnosta, en jää roikkumaan. Siitä kun ei ole mitään hyötyä.

Se ei tosiaan tarkoita, että mies uskoo ne sinun imartelu, kyllä minä ainakin tajuan heti missä mennään. Asia ok ja eteenpäin.

M35

Vierailija
32/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Nainen pääsi susta eroon kätevästi, sä poistuit tyytyväisyydestä pullistellen.

Kellekään ei jäänyt paha mieli.

Naisten ikivanha kikka.

Jos miehelle sanoo totuuden (olet tyhmä, ruma, haiset pahalle, tylsä), se jää vänkäämään tai suuttuu. Pahimmassa tapauksessa lyö.

Paljon turvallisempaa on valehdella.

Ilmeisesti kirjoitin epäselvästi kun jäi kuva että uskoin tuon jutun..

M35

Vierailija
33/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä komeat miehet on surkeita rakastajia. Niiden ei tarvitse nähdä vaivaa saadakseen naisia joten miksi panostaa seksitaitoihin. Ei-komeat pääsevät sängyssä näyttämään taitonsa, jotta saa pidettyä naisen. Ehkä tiesi tämän. Mut hei, oikeesti et vain säväyttänyt ja se on luultavasti syy miksi nainen antoi pakit, ei ulkonäkö ole yhtä kuin kemia.

Naisissa sama! Mitä rumempi kontti, sen paremmat eväät.

Vierailija
34/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän naista. Itse olen siitä outo että ihastun aina vähän rumiin ja lihaviin miehiin, vaikka itse olen kaunis ja hoikka. Jotenkin pidän ajatuksesta että mies ei voi uskoa että on saanut minut ja hänen kaverinsa ihmettelevät ettei voi olla todellista että olen hänen kanssaan jne :D

Vierailija
35/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua, tekisin minäkin äkkisältään jos tosi kyseessä. Ei ole niin hyvä itsetunto, eli pitäisi joka päivä selitellä ja vakuutella itselle, että joo, kyllä tuo minua upeamman näköinen oikeasti halusi valita minut kumppanikseen.  Eli aika monta kuukautta pitäisi vakuutella että on tosissaan.

Jos harrastaisin irtosuhteita niin sitten en tietenkään antaisi pakkeja. Pakko kysyä, miksi vain yhdeksi yöksi? Tunnetta nyt ei ainakaan, mut mitä järkeä?

AP

Tarvitsetko siis joka kerta uuden naisen seksiin :O ? Hyvä että antoi pakit tuollaiselle moraalittomale pukille! En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka lähtevät yhden yön juttuihin.

Tiesitkö, että meillä miehilläkin on oikeus harrastaa seksiä?

Keneltä olette saaneet tämän oikeuden? Raamatun mukaan miehillä on oikeus harrastaa seksiä oman vaimonsa kanssa ja toisinpäin, sen enempää ei ole tietääkseni oikeuksia jaettu.

Vierailija
36/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus (mitä se sitten onkaan) ei tee miehestä viehättävää tai kulje käsi kädessä karisman kanssa. Voi olla tukka hyvin, mutta katse kuin kuolleella eläimellä. Oli vaan pakko todeta.

Vierailija
37/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Komea voit olla, mutta pakit sait sen takia, että olit luonteelta täys mulkku... M 37

Vierailija
38/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika täälläkin. Sen ymmärtää kyllä, jos vähemmän kaunis nainen pitää liian komeana, mutta kun moni aivan hemmetin hyvännäköinenkin nainen sortuu samaan, niin saa ihmettelemään, että missä on naisten itsetunto.

Suomessa kaikki hyvännäköiset miehet ovat pleijereitä. Näitä kannattaa karttaa kuin ruttoa ja saahan niiltä sukupuolitauditkin, kun kyntävät ihan ketä tahansa. Komea mies ja uskollisuus ei yleensäkään ole yhdistelmänä mahdollinen. Naiset ovat fiksuja, ei mitään tekemistä itsetunnon kanssa.

Vierailija
39/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tiesitkö, että meillä miehilläkin on oikeus harrastaa seksiä?

Uskon kyllä, että käytit sanaa paremman puutteessa, mutta olet kyllä täysin väärässä väittämällä ”miehillä(kin) on oikeus harrastaa seksiä”. Kenellekään ei ole mitään ’oikeutta’ seksiin annettu (tai näytä meille se Ihmisoikeuslauseke tai mistä sen sitten löydätkin, mihin mielestäsi tämä oikeus perustuu. Jos yksilö (mies/nainen tai kuka tahansa lumihiutale) ei löydä toista, joka hänelle HALUAA seksiä tarjota niin sitten on kyllä vaan paskempi säkä, mutta ketään ei voi koskaan pakottaa seksiin sillä verukkeella, että ’minulla on oikeus seksiin’!

Toki suurin osa erilaisista ihmisistä seksiä saa ja antaa, koska siihen yleensä tarvitaan kaksi.

Vierailija
40/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että monet naiset suhtautuvat arkaillen komeaan mieheen. Pelätään, että ovat häntäheikkejä tai kaikki naiset yrittävät iskeä.