Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain pakit naiselta, koska olin kuulemma liian komea hänelle

Vierailija
23.03.2018 |

Aika tylyt pakit, mutta oikeassahan hän oli. Olisin halunnut hänet vain yhdeksi yöksi. Joskus ei ole helppoa meillä komeilla könsikkäilläkään.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua, tekisin minäkin äkkisältään jos tosi kyseessä. Ei ole niin hyvä itsetunto, eli pitäisi joka päivä selitellä ja vakuutella itselle, että joo, kyllä tuo minua upeamman näköinen oikeasti halusi valita minut kumppanikseen.  Eli aika monta kuukautta pitäisi vakuutella että on tosissaan.

Jos harrastaisin irtosuhteita niin sitten en tietenkään antaisi pakkeja. Pakko kysyä, miksi vain yhdeksi yöksi? Tunnetta nyt ei ainakaan, mut mitä järkeä?

Ihan vain seksiä varten. Ei mulla sen kummempaa kiinnostusta häneen ollut.

AP

Nainen näki tämän ja siksi sait pakit. Komea ulkonäkö oli helppo lause, jolla pääsi eroon sinusta kohteliaasti. Jos hän olisi sanonut, että epäilee kiinnostuksesi aitoutta, olisit alkanut värjäämään jotain bullshittiä, eikä hän ollut kiinnostunut kuuntelemaan sitä, kun kerran jo valmiiksi tiesi varmuudella, ettei halua sinua.

Vierailija
42/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tylyt pakit, mutta oikeassahan hän oli. Olisin halunnut hänet vain yhdeksi yöksi. Joskus ei ole helppoa meillä komeilla könsikkäilläkään.

Itse olen antanut pakit parillekin miehelle, jotka ovat minulle liian komeita. Realisti tajuaa, missä mennään. Ja olihan nainen ihan oikeassa. Hän olisi kelvannut vain yhdeksi yöksi. Itse en harrasta lainkaan yhden yön juttuja.

Sama täällä. Ja lähinnä ketuttaa miehet jotka luulevat pelkän pärstäkertoimensa avulla pääsevänsä sen seinäruusun pöksyihin. Allekirjoittanut pottunokka ainakin haistaa teidän Don Juan-metkunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en varmaan siksi saa naisia, ku oon nini komee :D