Sain pakit naiselta, koska olin kuulemma liian komea hänelle
Aika tylyt pakit, mutta oikeassahan hän oli. Olisin halunnut hänet vain yhdeksi yöksi. Joskus ei ole helppoa meillä komeilla könsikkäilläkään.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylyt pakit, mutta oikeassahan hän oli. Olisin halunnut hänet vain yhdeksi yöksi. Joskus ei ole helppoa meillä komeilla könsikkäilläkään.
Itse olen antanut pakit parillekin miehelle, jotka ovat minulle liian komeita. Realisti tajuaa, missä mennään. Ja olihan nainen ihan oikeassa. Hän olisi kelvannut vain yhdeksi yöksi. Itse en harrasta lainkaan yhden yön juttuja.
Sama täällä. Ja lähinnä ketuttaa miehet jotka luulevat pelkän pärstäkertoimensa avulla pääsevänsä sen seinäruusun pöksyihin. Allekirjoittanut pottunokka ainakin haistaa teidän Don Juan-metkunne.
Mäkään en varmaan siksi saa naisia, ku oon nini komee :D
Nainen näki tämän ja siksi sait pakit. Komea ulkonäkö oli helppo lause, jolla pääsi eroon sinusta kohteliaasti. Jos hän olisi sanonut, että epäilee kiinnostuksesi aitoutta, olisit alkanut värjäämään jotain bullshittiä, eikä hän ollut kiinnostunut kuuntelemaan sitä, kun kerran jo valmiiksi tiesi varmuudella, ettei halua sinua.