Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jussi-gaala 2018

Vierailija
23.03.2018 |

Voiko jostain katsella etkoja?

Kommentit (564)

Vierailija
101/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton tyypin englanti 🌚

Vierailija
102/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaan noista elokuvista enkä näyttelijöistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton tyypin englanti 🌚

Känni + jännitys = rallienglanti.

Vierailija
104/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miessivuosa-Jussi meni ihan maaliin: Hannu-Pekka Björkman on pystinsa ansainnut!

Suomen paras miesnäyttelijä.

Vierailija
105/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bjärkman kiitti kaikkia paitsi Louhimiestä :)

Miksi olisi pitänytkään?

Kiitti kaikkia muita käsikirjoittajia niin pisti silmään kun yhden jätti välistä.

Vierailija
106/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä kuullutkaan noista elokuvista enkä näyttelijöistä. 

Ikitie tuli hieman ennen Tuntematonta ja jäi varmaan sen takia vähän taustalle. Hieno leffa ja hieno kirja, suosittelen. 

Vierailija
107/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä ole mitään väliaikaesityksiä?

Vierailija
108/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanhupallo...

Vierailija
109/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä näyttää olevan.

Vierailija
110/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, heti tuli Tanhupallo kehiin.

-124

Vierailija
111/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpäsy toi tanhupallo. Vaan Suomessa mahdollista.

Vierailija
112/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko tonne on Putouksen vajaita hahmoja tunkea?! Noloa.

Vierailija
113/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiiiiksi tuo typerä putoushahmo on tuolla. Miten voi näyttelijä oikeasti mennä tuonne maan arvostetuimpien ammattilaisten eteen ja lässyttää vaaleanpunaisessa tutussa kuin järjenköyhä.

Vierailija
114/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia kommentteja (<-eipä liity äskeiseen), mutta itse olen sitä mieltä että juuri nuo Louhimiehen ahdisteluayytökset ym. ajoitetaan juurikin tähän Jussi-gaalaan. Ihmiset ilmeisesti on niin hirveen kateellisia, että sitä ei voi estää ja tahdotaan pilata toisen maine, jolla saadaan itse se huomio ja loiste. Tosi harmillista. Miksei niitä voisi vain puhua keskenään ja sopia asia. Miksi pitää olla kateellinen? En tahdo mitään haukkumisia, tämä on miun näkemys asiasta. Itse olen ihminen joka ei itseasiassa ole kateellinen koskaan oikein millekkään. Ehkä epäuskottavaa, mutta ei oikein joka ihminen voi olla kateellinen. Mutta tosi harmillista Akun puolesta, nää kohun tekijät ovat vain kateellisia. Tuntematon varmasti huippu (ite en oo sen ikäinen että olisin päässyt katsomaan) mutta toivon sille palkinnon! En oo kyllä juurikaan Jussia seurannut mutta nyt seuraan, kaikkea hyvää jokaiselle lukijalle! <3

Vierailija
115/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kaipaakaan mitään väliaikaesityksiä, nekin on aina niin surkeata tasoa.

Vierailija
116/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut kaikkia kommentteja (<-eipä liity äskeiseen), mutta itse olen sitä mieltä että juuri nuo Louhimiehen ahdisteluayytökset ym. ajoitetaan juurikin tähän Jussi-gaalaan. Ihmiset ilmeisesti on niin hirveen kateellisia, että sitä ei voi estää ja tahdotaan pilata toisen maine, jolla saadaan itse se huomio ja loiste. Tosi harmillista. Miksei niitä voisi vain puhua keskenään ja sopia asia. Miksi pitää olla kateellinen? En tahdo mitään haukkumisia, tämä on miun näkemys asiasta. Itse olen ihminen joka ei itseasiassa ole kateellinen koskaan oikein millekkään. Ehkä epäuskottavaa, mutta ei oikein joka ihminen voi olla kateellinen. Mutta tosi harmillista Akun puolesta, nää kohun tekijät ovat vain kateellisia. Tuntematon varmasti huippu (ite en oo sen ikäinen että olisin päässyt katsomaan) mutta toivon sille palkinnon! En oo kyllä juurikaan Jussia seurannut mutta nyt seuraan, kaikkea hyvää jokaiselle lukijalle! <3

Kateus ei ole tässä nyt se pointti, vaan ihan muut asiat. Mutta keskitytään nyt gaalaan.

Vierailija
117/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeeta Suomessa kun vain yksi Jussi-palkinto vaikka saajia olis useampi. Luulis että tuollaista kipsimöhkälettä ois varaa jakaa useampikin. Oscareitakin on...

Vierailija
118/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen elokuva on harmaa, ankea, iloton. Ja joka filmissä on se pakollinen, suurta myötähäpeää aiheuttava hurja seksikohtaus.

Vierailija
119/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kaipaakaan mitään väliaikaesityksiä, nekin on aina niin surkeata tasoa.

Yhtä "surkeata" kuin sinun kirjoitustaitosi.

Vierailija
120/564 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tän kohun aikataulu ainakin mietitty niin etteivät paljastaneet tietojaan esim. ennen Tuntemattoman ensi iltaa jolloin Niinistönkin olis pitänyt miettiä onko se sopivaa mennä Akun kanssa samaan näytökseen. Sopivasti hitokseen mainosta Jussi gaalalle ja kenties vielä kostoksi saivat tuhottua Akun mahikset pokaaleihin. No niin makaa kun petaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan