Nyt on perjantai-ilta ja vuosi 1998. Olet lähdössä juhlimaan. Mitä otat pohjiksi, miten pukeudut, minne menet?
Itse hörpin vanilijasiideriä , baarissa aion tilata Ampiaisia ja salmarishotteja. Kohta lähden bussilla kaverin luo ja juodaan siellä lisää, ennenkuin mennään yökerhoon. Zic Zacciin :)
Ylläni minulla on valkoiset Leviksen farkut mallia 555, musta pitkähihainen body jonka yläosa pitsiä , teräväkärkiset ruskeat bootsit sekä hapsullinen musta mokkatakki. Kaulassa hopeinen Twin Peaks-riipus eli sydämen puolikas, toinen puolikas on bestiksellä. Korvissa rivi pieniä hopeisia korvarenkaita ja etuhampaassa sydämen mallinen hammaskoru. Olen kihartanut hiukseni ja vetänyt tiukalle korkealle ponihännälle , jossain vaiheessa iltaa sitten ponkkari aukeaa ja heilutan seksikkäästi hiuksiani tanssilattialla.
Mutta nyt pitää heittää röökit pikkureppuun ja juosta bussiin, moi moi!
Unohdin mainita sen aikaiset klassikkodrinksut, eli Ville Vallattoman ja Asterixin. Myös valkovenäläinen oli kova juttu, mutta mä en juonut niitä, koska sain maidosta ilmavaivoja.
Joskus joimme pohjiksi myös kossua smurffilimulla. Bacardicola oli suosittua vuosituhannen vaihteessa.
Näitä siis juotiin kuin mehua ja yleensä jossain vaiheessa siirryttiin ravintolan vessaan oksentamaan. Kaverini osasi oksentaa tosi huomaamattomasti, esim. baarissa sohvan ja seinän väliin, niin että portsari ei huomannut.
Röökiä poltettiin ravintolassa sisällä ja myös vessassa. Röökiä meni helposti kokonainen aski ravintolaillan aikana. Myös baarimikot polttivat tiskillä, ja portsarit naulakolla.
🇺🇦🇮🇱