Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on perjantai-ilta ja vuosi 1998. Olet lähdössä juhlimaan. Mitä otat pohjiksi, miten pukeudut, minne menet?

Vierailija
23.03.2018 |

Itse hörpin vanilijasiideriä , baarissa aion tilata Ampiaisia ja salmarishotteja. Kohta lähden bussilla kaverin luo ja juodaan siellä lisää, ennenkuin mennään yökerhoon. Zic Zacciin :)
Ylläni minulla on valkoiset Leviksen farkut mallia 555, musta pitkähihainen body jonka yläosa pitsiä , teräväkärkiset ruskeat bootsit sekä hapsullinen musta mokkatakki. Kaulassa hopeinen Twin Peaks-riipus eli sydämen puolikas, toinen puolikas on bestiksellä. Korvissa rivi pieniä hopeisia korvarenkaita ja etuhampaassa sydämen mallinen hammaskoru. Olen kihartanut hiukseni ja vetänyt tiukalle korkealle ponihännälle , jossain vaiheessa iltaa sitten ponkkari aukeaa ja heilutan seksikkäästi hiuksiani tanssilattialla.
Mutta nyt pitää heittää röökit pikkureppuun ja juosta bussiin, moi moi!

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Lahen erikoista ja sinistä ja tupakaksi Viceroyta ja kavereiden kaa ajellaan pillurallia Seinäjoen keskustassa ja kuunnellaan sen hetken parhaita biisejä. Olut on tietenkin pullo-olutta ja Captain Jack ja Revolution in Paradise ja Daze soi.

Vierailija
62/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelissä     bailattiin ihan yleisesti farkkuhaalareissa, bootseissa ja flanellipaidoissa  joten minullakin on  mustat farkut, tiukka valkoinen ribbi t-paita ja  punamusta flanellipaita . Perähikiän kuuminta muotia !

Juon kaverilla Ofeliaa ( se viini) , taustalla soi Prodigy  ja lakkaan  kynsiäni, joihin on tehty  lävistykset eli laitettu kynsikoruja.  Lävistykset minulla on myös navassa ja nenässä, sekä  festareilla otettu  tatuointi, kiinalainen kirjainmerkki  lapaluun päällä.   Meikkini on mahdollisiman tummanpuhuva, lähes valkoinen iho ja syvänpunaiset huulet, samoin on kaverillani joka onnistuu mustissa hiuksissa näyttämään ehdalta gootilta kun minulla taas on blondi pää maantienharmaalla juurikasvulla.  Molemmilla on myös mustat nahkaiset niittipannat kaulassa.  Kun lähdemme ulos, puemme nilkkapituiset mustat nahkatakit ja mustat maiharit. 

Mikkelin menomesta numero yksi on  Stoppari, joten suuntaamme sinne  kiskomaan Apinaviskiä ja salmarishotteja.  Tanssimme tupakat suussa . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan farkut ja flanellipaidan, jalkaan maiharit. Pohjiksi juon Lapin kultaa tai Leijona-viinaa ja Spritea, jos olen rahoissani, saatan hankkia pari Vanilla Twist -siideriä. Jos taas rahatilanne on huono, ostan tutulta alkkikselta naapurista hänen tekemäänsä kotiviiniä (20 mk / litra!). Sitten lähden kavereiden kanssa "rundille" eli kiertämään yhtä keskustakorttelia. Baareihin ei vielä ole ikää eikä kyllä rahaakaan.

Vierailija
64/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Joo, Helsingissä karpalomehu blandiksena oli se juttu 90-luvun lopulla.

Ja jos joku olisi ilmaantunut bootseissa baariin, se olisi naurettu ulos. Niin kasaria. (Poikkeuksena ehkä jotkut prätkä- ja fiftarirokkarit)

Olisit pyörtynyt Mikkeli yöelämässä, monilla oli bootsit tai puukengät :D Kyllä, puukengät. 

Vierailija
65/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun puistossa. Juon ofeliaa ja poltan punaista mallua. Parin tunnin päästä kotiin.

Vierailija
66/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filan lenkkarit, Fubun huppari, hopparityyliin roikkuvat Diesel-farkut. Illanviettoa ensin paikallisella Shellillä, josta lennetään ulos. Sitten lähiön ostarilla ja illan viiletessä kerrostalon kellarin biljardihuoneessa. Joku on pöllinyt porukoittensa viinat, jotka maistuu partavedeltä. Jokainen ottaa huikan ja teeskentelee olevansa humalassa. Musiikkina Emilian "Big big world". Yläasteella ollaan.

Vierailija
67/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija-asunnossa kavereiden kanssa juodaan siidereitä ja tupeerataan kiharrettuja pitkiä blondattuja hiuksia. Silmissä vaalealla korostetut meikit, vahvat rajaukset ja glitterluomiväriä. Paljon aurinkopuuteria.

Tiukat farkut, tolppakorkoiset mustat saappaat ja spagettiolkaintoppi ja sen päällä ohut tiikerikuvioinen ohut paita. Iso musta tekonahkainen käsilaukku, johon mahtuu vielä muutama siideripullo.

Etkoilla on panostettu tarjoiluun. Pöydällä on booliastia jossa kelluu mansikoita ja muita hedelmiä. Ruokana on sipsejä, erilaisia dippejä, kurkku & porkkana lohkoja., ehkä vielä jotain valmispasteijoita ja karjalanpiirakoita. Jotain teemaan sopivia koristeita.

Otetaan paljon kaverikuvia eri kokoonpanoilla ja juoruillaan. Mietitään mihin mennään, joka heartbreikerssiin jos nuorimmatkin pääsevät sisään tai sitten fenniaan. Mietitään strategiota sisäänpääsyyn, kauneimmat laitetaan ensimmäiseksi jonoon. Vilkuillaan kelloa millä bussilla lähdetään.

Vierailija
68/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjiksi otan aldista ostwttus halpaa punkkua tai olutta, sitä,ennenolen pukeutunut farkkuihih ja kireään t-paitaan. Jos illalla sattuu tulemaan kylmä, otan uudenuutukaisen fleece-takin mukaan baanalle. Loppuillan vietän Bierhallessa tai Weinstubessa sankan tupakansavun keskellä ja vahvaa olutta tuopista juoden. Olen vaihtarina Saksassa :)

Vierailija
69/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filan lenkkarit, Fubun huppari, hopparityyliin roikkuvat Diesel-farkut. Illanviettoa ensin paikallisella Shellillä, josta lennetään ulos. Sitten lähiön ostarilla ja illan viiletessä kerrostalon kellarin biljardihuoneessa. Joku on pöllinyt porukoittensa viinat, jotka maistuu partavedeltä. Jokainen ottaa huikan ja teeskentelee olevansa humalassa. Musiikkina Emilian "Big big world". Yläasteella ollaan.

BTW, hopparihousut oli vaikkakaan ei naisellisia niin käteviä isoine taskuineen. Puhelinkin mahtui

http://nokiamuseum.info/wp-content/uploads/2012/06/Nokia-350.jpg

Vierailija
70/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa juuri ostettu eka yhteinen asunto. Mennään Tampereella Dorikseen. Pikkureppu taitaa minullakin olla, ja kirpparinahkatakki.

Vierailija
71/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 9 vuotias ja juon Jaffaa ja päälläni on pitkäpaituli. menen nukkumaan kohta.

T: Menneisyydessä ei voi elää. :)

Vierailija
72/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 6-vuotias. Pukeudun keltaiseen röyhelömekkoon, jonka vaari toi Lontoosta tuliaiseksi. Äiti yrittää kieltää mua pukemasti sitä, kun se on vähän yliampuva. Hiukset on krepattu. Olen menossa kaverin synttäreille, ja mitään pohjia en saa ottaa, kun äiti sanoo että synttäreillä saa kuitenkin herkutella ihan tarpeeks. Juhlissa on tarjolla mehukattia, jätskikakkua, coctailtikkuja lihapullalla, juustolla ja viinirypäleellä, sekä paljon muita herkkuja. Juhlissa leikitään aarteenetsintää ja vettäkengässä.

Vierailija
73/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Stratovariusta. Ehkä discoon lähdössä.

74/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuolloin vasta 10v. Vasta muutaman vuoden päästä varastimme isän aguardientet ja poltimme salaa ensimmäiset sikarit, mutta vuonna -98 meitä (minua ja ystävääni Felipea) kiinnosti paljon enemmän jalkapallo. Mauricio Serna, Freddy Rincón, Adolfo Valencia ja Carlos Valderrama. Välillä saimme isän luvalla lainata hänen Glockia. Meillä taisi olla just perjantaisin myös futistreenit, siitä en ole ihan varma. Aika usein pelasimme myös pleikkarilla. Musiikissa parhaita oli Wisin y Yandel ja Daddy Yankee. Gasolina saattoi olla jopa vuoden -98 hitti. Vaatetuksesta en ole yhtään varma. Ehkä jotkut Adidaksen housut ja Batman-paita...

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
76/81 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun takia nenässä haisee tupakka! :D

Jestas, miten vaatteet ja hiukset lemusivatkin tuolloin baari-illan jälkeen.

Vierailija
77/81 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjiksi oon ottanut pari olutta keskustassa asuvan ystävän luona. Siellä ollaan laittauduttu näteiksi. Päälläni on mustat housut, naruolkaiminen pinkki toppi ja jalassa Buffalon mustat platform bootsit. Ne jalassa oon ainakin 15cm pidempi kuin paljain jaloin. Hiukset vaaleat ja nutturasykeröillä kahden puolen päätä. En oikeesti polta, mutta ihan näön vuoksi mukana on aski Cartierin tupakkaa. Ostin askin viime kesänä Saksan matkalta. Kännykän jätin kotiin kun eihän sitä nyt baarissa tarvitse!

Joskus 23 aikoihin siirrytään ystävältäni Lahen Seurahuoneen Roma yökerhoon. Ainakin muutaman tequilan meinaan juoda. Ja katotaan mitä miehet tarjoaa tänään.

Vierailija
78/81 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan menossa jonkun kaverin synttäreille, joten mulla on ehkä joku kiva mekko ja lahjakassissa pieni lahja.

Pohjiksi otan varmaan kaakaota tai sekamehua.

T. 10v

Vierailija
79/81 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälläni on musta tekokuituinen tai punainen "perjantaitoppi" joko musta maalaisromanttinen H& M toppi, tai Intian Basarista ostettu spagettiolkainminen punaisilla glitterikuvioilla, tai punainen olkaimeton samettipoolotoppi. Farkut on valkoiset Levis 507 tai mustat kirpparilta ostetut pillihousutyyliset. Luomiväri on liilaa ja valkoista hennesiltä.

Vahdataan Alkon edessä ja pyydetään joku hakuriksi. Juomana on viinaa ja spraittia, tai viinaa ja colaa. Mennään muiden 15-vuotiaiden tyttöjen kanssa lukiobileisiin tai opiskelijabileisiin jossa esiintyy Bomfunk MC:s tai Sasha  ;D.

Vierailija
80/81 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan Lahen erikoista ja sinistä ja tupakaksi Viceroyta ja kavereiden kaa ajellaan pillurallia Seinäjoen keskustassa ja kuunnellaan sen hetken parhaita biisejä. Olut on tietenkin pullo-olutta ja Captain Jack ja Revolution in Paradise ja Daze soi.

Ja minä katson kummeksuen tuota ympäripörräämistä. Autot ajaa peräkkäin koko illan ja yön .  Komennan nopeasti lapseni autoon ja ajamme kotiin ihmettelemään Seinäjoen touhua. Isien bensat palaa.

Ei meillä naapurikunnassa tuota tehty. Mentiin Esson baariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi