Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on perjantai-ilta ja vuosi 1998. Olet lähdössä juhlimaan. Mitä otat pohjiksi, miten pukeudut, minne menet?

Vierailija
23.03.2018 |

Itse hörpin vanilijasiideriä , baarissa aion tilata Ampiaisia ja salmarishotteja. Kohta lähden bussilla kaverin luo ja juodaan siellä lisää, ennenkuin mennään yökerhoon. Zic Zacciin :)
Ylläni minulla on valkoiset Leviksen farkut mallia 555, musta pitkähihainen body jonka yläosa pitsiä , teräväkärkiset ruskeat bootsit sekä hapsullinen musta mokkatakki. Kaulassa hopeinen Twin Peaks-riipus eli sydämen puolikas, toinen puolikas on bestiksellä. Korvissa rivi pieniä hopeisia korvarenkaita ja etuhampaassa sydämen mallinen hammaskoru. Olen kihartanut hiukseni ja vetänyt tiukalle korkealle ponihännälle , jossain vaiheessa iltaa sitten ponkkari aukeaa ja heilutan seksikkäästi hiuksiani tanssilattialla.
Mutta nyt pitää heittää röökit pikkureppuun ja juosta bussiin, moi moi!

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on virhe: "Nyt on perjantai-ilta ja vuosi 1998."

Eipäs ole. Vuosiluvussa on 20 vuoden virhe. Nyt on perjantai-ilta ja vuosi 2018.

Vierailija
22/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit ja sandaalit ja solmuvärjätty t-paita. Taskussa pari ekstaasi-pilleriä. Ensin rantakuppilaan juomaan ehkä pari olutta. Aallot lyö rantaan, palmut huojuu ja pimeä tulee kuuden maissa. Otan moottoripyörätaksin ehkä Disco Valleyhin tai Bamboo Forestiin jos on reivit. Tämmästä oli mulla 1987-1988.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjon täysi-ikäisen kaverin ostamaan mulle Golden Capin omenasiideriä ja Kaivopuistossa pullon suusta hörppiessä saan sinisiä folionpalasia suuhuni. Pukeudun rennosti löysiin reisitaskuhousuihin, kireään t-paitaan ja DC:n lenkkareihin. Päässä on jonkun skeittimerkin kalastajanlätsä, kaulassa puuhelmet ja silmälasit on mustat ja neliönmalliset. Kuuntelen Sony Discmanistani Beastie Boysien Hello Nastya.

Vierailija
24/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mahtavaa, muutkin tulossa Ostariin! Pitää olla ajoissa, tai jonossa menee iäisyys!

Raatikellarille on tosin vielä pahempi jono, enkä mä oikein tykkää sen meiningistä, tai oikeastaan siitä että sinne on pääsymaksu.

Laitan mun lappuhaalarit ja kaverin kanssa otetaan kämpillä vähän lonkeroa ja kuunnellaan spaissareita että päästään vauhtiin.

Vierailija
25/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon parhaan ystäväni, jolla on jo oma asunto, luona leijonaviinaa lantrattuna appelsiinimehuun  ja kuuntelemme sekaisin poppia ja heviä.  Vaatteet... hm.  Punamusta flanellipaitis, musta naruolkaiminen  toppi  jonka alta näkyvät punaisten rintaliivien olkaimet ja   siniset farkut varmaankin!  Ja lyhyt ruskea mokkatakki sekä ruskeat  buutsinilkkurit. Kaulassa on piikkilankaa jäljittelevä  musta muovikoru  sekä   hopeinen rippiristini (ja fritsuja :D) ,     keskellä alahuulta   lävistysrengas.  Hiukseni ovat pitkät sekä  tulipunaisiksi värjätyt ja tupeeraan ne harakanpesäksi. 

Olen 18-vuotias.

Vierailija
26/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15 v. Menen parhaan ystäväni luo, juomme kokista ja roolipelaamme koko illan. Juu, aika nörttejä oltiin.

(Ja roolipelaan muuten edelleen saman tyypin kanssa säännöllisesti.)

Vierailija
27/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 19, enkä muista, tampattiinko jo tuolloin essopäissä raveissa, vai tuliko se vasta myöhemmin.

Vierailija
28/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan mitään alkoholipitoista, koska olen 8-vuotias tytöntyllerö. Otan pullollisen Smurffilimua ja Lauantai-pussin. Menen kaverille pelaamaan pleikkarilla. Olen pukeutunut college-asuun. Kotiin viimeistään kello 20-21, ellen sitten jää sovitusti yökylään. :D

Vierailija
29/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pohjiksi kolme vahvaa omppusiideriä, jotka olen hakenut Alkosta. Kaksi juon kotona laittautuessani, kolmannen hörpin kävellessäni keskustaan. Päällä on luumunvärinen joustava minimekko ja sen alla pitkähihainen musta lurex-paita. Jalassa mustat paksut sukkikset ja jaloissa tolppakorkoiset solkikengät. Huulilla oranssinpunainen kiiltävä puna ja silmissä metrin paksuiset rajaukset.

Suuntaan ensin Narriin, jossa juon pari talon tarjousdrinkkiä ja pari tequilaa. Siitä suuntaan joko DNC:n tai Reikun tanssilattialle bailaamaan Barbie Girlin tai Bailandon tahtiin. Juon loppuillan talon siideriä tai lonkkua, kympin kappale. Pilkun jälkeen joko kävelen kotiin tai yritän änkeä sen kertaisen kuskin autoon seitsemän muun tyypin kanssa.

Vierailija
30/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjiksi olutta isossa muovipulossa (olisko ollu karhu?) Ja vähän kokista kossulla.

Päälleni laitan valkoisen napapaidan ja tiukan korkeavyötäröisen neon-vihreen minihameen ja valkoiset platform sandaalit. Hiukseni tupeeraan ja kiharran korkkiruuvikiharat ja runsaasti hiuslakkaa. Huuleni rajaan ruskealla huultenrajauskynällä ja huuliin metallinhohtoista nude huulipunaa.

Menen kaverien kanssa Turun jokirantaan ja siitä marilyniin.

Vierailija
31/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdössä naapurin synttäreille. Hän täyttää huimat seitsämän vuotta. Oion punaisen mekkoni hörhelöreunaa samalla kun piirtelen hänelle hienoa synttärikorttia. Pohjiksi nappaan isän mikrossa lämmittämää maksalaatikkoa, etten mene kylään nälkäisenä. Oikaisen naapurin pellon läpi innokkaana, lahjakassi kädessäni keikkuen.

Vierailija
32/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa juon kotona verkkarit jalassa. Aivan kuten teen myös 2018.

Vierailija
33/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23 -v. Menen kaverin kanssa Kaarlenholviin. Päälläni taitaa olla mustat housut ja paitapusero. Korvissa on isot korvikset. Juodaan Amppareita ja siideriä. Selässä roikkuu nahkainen pikkureppu, missä on vihreää Belmonttia ja sytkäri.

Mäkin olen muuten 23 v. eli pääsen sisään Bottalle tai Zetoriin. Arkussa (vai oliko se jo Ctrl?) ei viitsi enää käydä, kun siellä pyörii teinit. Ja oltiinhan tuolloin myös Vanhalla...

Pukeutumistyyli... ääh.. farkut, xs t-paita, jonka päällä ainakin nörteillä flanellipaita...

Vierailija
34/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päälläni vaaleanvihreät kukalliset farkut ja valkoinen ribbiteepaita. Hiukset ovat joko kahdella letillä tai matalilla saparoilla. Korvissani on joko pinkit hevoskorvikset tai keltaiset ankkakorvikset. Pohjiksi otan ehkä mehua, jos otan mitään, mutta saunan jälkeen saan ottaa Jaffaa tai sitä limpparia mitä tälle viikonlopulle on. Ennen saunaa meikkaan siskon vanhoilla meikeillä (tönkköripset ja huulipunaa) tai äidin, jos äiti ei ole kotona. Minua hävettää, jos vanhempani näkevät, että olen meikannut.

Ennen kuin menen saunaan, leikin kylppärin peilin edessä olevani joku Spice Girlsin jäsen. Tanssin ja laulan. Jos kylpypyyhkeeni on iso, saatan myös leikkiä jotain mystistä viittahahmoa, niinkuin vampyyria tai supersankaria tai ehkä napatanssijaa, jolla on huivi. Toistan peilin edessä telkkarista kuulemiani englanninkielisiä lausahduksia, kuten Frendien "How you doin'?"

Saunan jälkeen juon limpparia ja syön iltapalaksi viiliä tai leipää ja katson vanhempien kanssa telkkaria. Minulla on valkoinen pyjama, jossa on eläinten kuvia. Jos tiedän, että telkkarista tulee jotain jännittävää, kuten scifiä, joka on lapsilta kielletty, niin menen toiseen huoneeseen katsomaan, etteivät vanhempani ala kieltämään. Ennen nukkumaanmenoa luen joko Sweet Valley High:ta, jos on sellainen fiilis, tai Tolkienin Hobittia, jos on toisenlainen fiilis. Tällainen oli oikein onnistunut perjantai-ilta vuonna 1998.

Vierailija
35/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 1-vuotias. Pukeudun vaippaan ja potkupukuun, pohjaksi maitoa ja ehkä jotain sosetta. Illan makaan lattialla ja tuijotan.

N20

Olitko jälkeenjäänyt 1-vuotias? Ei sen ikäiset enää vain makaa lattialla. Ja syövät muutakin kuin maitoa ja soseita. Tai no, ainakin pitäisi syödä.

Pohjaksi minä noita maitoa ja soseita olisin vetänyt. Myönnän toki, että muistikuvani ja tietoni alle vuoden ikäisistä lapsista on heikot.

valehteleva N20, olisin oikeasti 8kk

Vierailija
36/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 1998 juuri täysi-ikäinen. En muista että oltaisiin siltikään baareissa juostu..

Ajeltiin autoilla ja käytiin huoltsikoilla kahvilla. Ihan normaalit vaatteet, farkut ja colitsipusero ja tennarit.

Ei siitä nyt niin kauan ole tai ollut niin kummallista aikaa. Oli niin kiirettä töissä ja perjantaina väsy, hyvässä lykyssä lauantaina töihin..

Onkohan mulla jäänyt jotain kokematta..

Vierailija
37/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frankfurtin Sachsenhausenin irkkupubiin vie tie, siellä maltillisesti Guinessia. Kun siellä tulee valomerkki, yöpalalle ja sitten joko kävellen Hauptwachelle Cookies:iin tai Opiumiin. Joskus ehkä Frankfurtin lentokentälle Dorian Grayhin.

Vierailija
38/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 13-vuotias ja lähdössä Jyrkin Electric Circus -diskoon paikalliselle urheilutalolle.  Päälleni puen Stockerin farkut. Kaverit laittavat valkoiset farkut tai Miss Sixtyt ja osa tehostaa tyyliä laittamalla farkkujen päälle hameen. Itsehän en alkoholia juo, mutta diskossa muutama ympäripäissään oleva teini itkee poikakaveria ja muutama haetaan poliisiautolla pois. En saa nyt millään päähäni sen juoman nimeä, mitä kaikki teinit joivat. Diskon ulkopuolella teinit polttavat punaista mallua. 

Diskossa tanssimme piirissä ja keskellä piiriä ovat reppumme. 

Tunnelman tehostamiseksi laitoin nyt soimaan Bad Boys Bluen You're a Woman -kappaleen vuoden -98 version ja saman vuoden version Modern Talkingin You're my heart, you're my soulista. Illan päätteeksi tanssitaan hitaita Nightwishin Sleeping Sunin tahtiin.

Tällainen ilta tiedossa. Kuka lähtee mukaan? :D 

Vierailija
39/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähdössä juhlimaan ja millä "bussilla"? Omalla autolla sitä ajetaan.

Vierailija
40/81 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahdin 14-vuotiasta teiniäni ja 9-vuotiasta kuopusta. Siivotaan ensin yhdessä, sitten katsotaan telkkaria ja syödään pitsaa ja piimäkakkua. Illalla luen ääneen Rasmus ja Kulkuri -kirjaa kuopukselle. Teini oleilee huoneessaan ja lukee jotain. Yllä kaikilla harmaat oloasut ja villasukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi