Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ihminen menneisyydessäsi, jolle toivot pelkkää pahaa?

Vierailija
23.03.2018 |

Mulla on, parikin. Ovat loukanneet minua niin, että se vaikutti elämääni.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, opettajia molemmat.

Toinen peruskoulussa, yritti aivopestä uskontoon, haukkuo homoja ja ulkomaalaisia, valitsi suosikkinsa ja käänsi kaiken tekemäni huonoksi ja vääräksi, mitätöi kaiken, mitä sanoin, huusi ja keksi järjettömiä rangaistuksia. Toinen taas ammattikoulun opettaja, joka sukupuoleni vuoksi mitätöi, haukkui, kertoi valheita työnantajille, haukkui naisia joka välissä.

En voi sietää epätasa-arvoista kohtelua, ja etenkin opettajalta, joka on valta-asemassa se on täysin sietämätöntä. Mitään ei voi tehdä, pitää vain niellä sitä paskaa. Ja kun tietää, ettei varmasti ole ensimmäinen ja viimeinen, jonka tämä yrittää murtaa.

Toisen kuolinilmoitukseen törmäsin hiljaittain, ja myönnän, että myhäilin tyytyväisenä.

Eli kusipää opettaja onnistui siinä mitä yrittikin, teki sinusta samanlaisen vihan täyttämän surkimuksen kuin mitä itse on/oli.

Vierailija
42/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tyyppi joka raiskasi minut sais kokea itse saman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tulen myös kostamaan näille ihmisille rankalla kädellä.

Vierailija
44/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkeellista toimintaa, tuskin olette - jos oikein rehellisiäö itsellenne olette mitään enkeleitä olleet itsekään, mutta noita asioita ette pakosti muista, koska ihmiset tapaavat vähätellä vääryyksiä joita ovat tehneet muille.

Mua on koulukiusattu ja käytetty seksuaalisesti hyväksi. Olen antanut anteeksi ja näinä päässyt niästä ihmisistä lopullisesti elämästäni, en kanna heitä tai muistojaan enää mukanani. Mielummin olen vapaa kun, että alentuisin heidän tasolleen.

Vierailija
45/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlaisin energiaa moiseen kun sen voi käyttää paremminkin? Toivomalla pahaa annat niille kohteille elämässäsi valtaa mikä  ei niille kuulu eli ne pitävät sinua edelleen otteessaan.

Näin minäkin koen enkä tuhlaa elämääni kusipäiden vihaamiseen. Minä ignooraan ja väistän heitä sekä elän omaa elämääni.

Miten sä ignooraat sen, että he ovat vaikuttaneet elämääsi?

Tekemällä kiitollisuusharjoituksia. Olen kiitollinen siitä mitä näistä opin, miten olen saanut kehittyä ja vahvistua. Näen hyvin selkeästi kuinka paljon vahvempi ja viisaampi olen kuin kiusaajani.

Millä tavalla tuo toiminta ei ole energian tuhlaamista? Ajattelet yhtä lailla kiusaajiasi kuin sellainen, joka toivoo heille pahaa.

No aika vähän kyllä ajattelen. Viha vie energiaa, rauha ei.

Vierailija
46/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamiakin. Kuten ex ja hänen vaimonsa jotka tekivät elämästäni helvettiä. Myös sellaisia ihmisiä jotka ovat monille aiheuttaneet pahaa.

Vierailija
47/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-avovaimoni on juuri tällainen. Karma on antanut hänelle jo paljon: Huumeongelman, linnareissun, mustat hampaat ja kymmeniä kiloja ylipainoa. Syöpä olisi vielä kynttilä kakun päällä. Toivottavasti osuu kohdalle.

Vierailija
48/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlaisin energiaa moiseen kun sen voi käyttää paremminkin? Toivomalla pahaa annat niille kohteille elämässäsi valtaa mikä  ei niille kuulu eli ne pitävät sinua edelleen otteessaan.

Heillä oli se valta pilata elämäni, tajuatko, ettei se mun hyvää heistä ajattelulla muutu?

Kuristu sitten uhriuteesi äläkä vaan tajua että sulla on valta tehdä positiiviseen lopputulokseen  johtavia omaa elämääsi  koskevia päätöksiä.Ei sun tarvitse ajatella niitä lainkaan.Käytä se energia eteenpäin menemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi