Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljänkympin kriisit? Miestä ei kiinnosta seksi enää yhtään - minuapa ei sitten perhe-elämä motivoi enää yhtään!

Vierailija
23.03.2018 |

Perhe ei ollut nuoruudenhaaveeni lainkaan, hyvä parisuhde oli. Miksi minun pitäisi joustaa elämäni kokonaan muiden hyväksi saamatta itselleni mitä haluan?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa miehelle rakastajatar, kyllä seksi uuden tuttavuuden kanssa kiinnostaa.

Vierailija
22/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerin odea ikinä on hankkia ronnakkainen selsisuhde ja kitiittaa rakkaudettomassa liitossa. Homma menee puihin joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, ja aina mieluummin kannattaa valita ennemmin. Toinen juttu: tuohon vajaa kymmenen vuotta lisää, niin sinäkin heräät siihen, että se juttu ei ollutkaan seksi - vaan ihan joku muu. Kukaan ei ole loputtomiin halujensa orja. Silloin olet jälleen uudessa kriisissä miettimässä mikä on se pohjimmainen asia mitä tarvitset.

Lähde. Nyt.

Typerin odea ikinä on hankkia ronnakkainen selsisuhde ja kitiittaa rakkaudettomassa liitossa.

Melko hienoa kieltä. Suomennos:

Typerin idea...rinnakkainen seksisuhde...kituuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eräistä syistä minulle lakkasi seksi maittanasta jossain vaiheessa. Puoliso päätti kostaa asian juurikin vetäytymällä yhteisestä arjesta ja jätti kaiken taakan minulle. Voin kertoa, ettei se lisännyt seksihalujani.

Jossain vaiheessa haluni palasivat ja kropan teli mieli seksiä, mutta välit puolisoon olivat ehtineet tulehtua sen veran pahasti, ettei siitä enää mitään hyvää seurannut.

Ihan vain varoituksen sanana, että kannattaisiko sitä kostolinjaa harkita vielä toisen kerran.

Vierailija
24/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen haluttomuuden syy on oleellinen kysymys? Pitäisikö asenteeni jotenkin olla siitä syystä riippuvainen kun fakta joka tapauksessa on se, että miestä ei kiinnosta joten tilanne on se että minä olen tässä ainoa, joka uhraa elämänsä muille ja muut saavat mitä haluavat tässä. Ap

Takaan, ettei mies halua olla haluton. Tyhmintä, mitä voit tehdä, on syyllistää miestä sanomalla "sinähän olet tilanteeseen näemmä ihan tyytyväinen..." Hänellä on tarpeeksi pa*ka olo ilman syyllistämistäkin ja itsetunnon lyttääminen vie loputkin halun rippeet. Sellaisesta ei enää palaudu. 

Vierailija
25/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen haluttomuuden syy on oleellinen kysymys? Pitäisikö asenteeni jotenkin olla siitä syystä riippuvainen kun fakta joka tapauksessa on se, että miestä ei kiinnosta joten tilanne on se että minä olen tässä ainoa, joka uhraa elämänsä muille ja muut saavat mitä haluavat tässä. Ap

Takaan, ettei mies halua olla haluton. Tyhmintä, mitä voit tehdä, on syyllistää miestä sanomalla "sinähän olet tilanteeseen näemmä ihan tyytyväinen..." Hänellä on tarpeeksi pa*ka olo ilman syyllistämistäkin ja itsetunnon lyttääminen vie loputkin halun rippeet. Sellaisesta ei enää palaudu. 

Nyt tulee aika tiukkaa tulkintaa ilman faktaa. Kyllä miehellä voi olla haluja - ne eivät välttämättä kohdistu ap:hen. Ja ihan loistava itsetuntokin.

Vierailija
26/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerin odea ikinä on hankkia ronnakkainen selsisuhde ja kitiittaa rakkaudettomassa liitossa. Homma menee puihin joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, ja aina mieluummin kannattaa valita ennemmin. Toinen juttu: tuohon vajaa kymmenen vuotta lisää, niin sinäkin heräät siihen, että se juttu ei ollutkaan seksi - vaan ihan joku muu. Kukaan ei ole loputtomiin halujensa orja. Silloin olet jälleen uudessa kriisissä miettimässä mikä on se pohjimmainen asia mitä tarvitset.

Lähde. Nyt.

Typerin odea ikinä on hankkia ronnakkainen selsisuhde ja kitiittaa rakkaudettomassa liitossa.

Kiitos. Me ei oltaiskaan mitenkään tajuttu tuota ilman suomennosta...

Vierailija
27/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde. Nyt.

Kiitos. Me ei oltaiskaan mitenkään tajuttu tuota ilman suomennosta...

On kohteliasta selventää.

Vierailija
28/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee aika tiukkaa tulkintaa ilman faktaa. Kyllä miehellä voi olla haluja - ne eivät välttämättä kohdistu ap:hen. Ja ihan loistava itsetuntokin.

Jos hänellä olisi loistava itsetunto, hän hankkiutuisi sitten muuhun seuraan. Kohdistuivat ne halut sitten mihin tahansa muuhun, vaikka muihin miehiin.

Vierailija
29/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä eräistä syistä minulle lakkasi seksi maittanasta jossain vaiheessa. Puoliso päätti kostaa asian juurikin vetäytymällä yhteisestä arjesta ja jätti kaiken taakan minulle. Voin kertoa, ettei se lisännyt seksihalujani.

Jossain vaiheessa haluni palasivat ja kropan teli mieli seksiä, mutta välit puolisoon olivat ehtineet tulehtua sen veran pahasti, ettei siitä enää mitään hyvää seurannut.

Ihan vain varoituksen sanana, että kannattaisiko sitä kostolinjaa harkita vielä toisen kerran.

No kyllä se katkeroittaa toisen osapuolen varmasti, kun toinen yhtäkkiä lakkaa antamasta ja sitten taas yhtäkkiä kiinnostaisikin. Samoin syntyy epävarmuutta et milloinhan tuollainen vaihe tulee taas...

Vierailija
30/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten syyllistäminen siinä tapauksessa auttaa?

Vierailija
31/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hänellä olisi loistava itsetunto, hän hankkiutuisi sitten muuhun seuraan. Kohdistuivat ne halut sitten mihin tahansa muuhun, vaikka muihin miehiin.

Ja sinä tiedät mihin hän on hankkiutunut? Olet varmasti sen verran valveutunut, että tiedät ”haluttomuuden” kotona hyvin usein johtuvan sivusuhteesta - tai ihan vaikka vaan jonkin muun kaipuusta kuin sen mitä on.

Vierailija
32/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai syy kiinnostaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjausmahdollisuuden takia kiinnostaa tietysti eli onko esim. itsekäs vai joku ns. oikea syy?

-  tietääkö mies tyytymättömyytesi asteen?

Kenen miehen haluttomuuteen itsekkyys on syy? Tuskin kenenkään! Syitä on useampia ja tilanne on kehittynyt pidemmän ajan kuluessa, osasyyllinen olen itsekin varmaan mutta vain osa. Ja olisi tässä minullakin aihetta haluttomuuteen miehen takia, jos olisin haluttomuuteen taipuvainen. Mies tietää kyllä mutta eihän tässä voi muuta kuin että minä edelleen joustan ja jaksan hoitaa osaltani pakollisia perhevelvoitteita. Ap

Itsekkyys = ei ajattele toisen tarpeita, eikä yritä herättää itseään seksuaalisesti, jos huomaa haluttomuuden parisuhteeseen tuomat ongelmatkin.   Ei ylipäätään yritä olla hyvä elämänkumppani.

Kaikkien pitäisi miettiä, onko itse hyvä puoliso - sellainen, jonka itsekin haluaisi.

Vierailija
33/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se katkeroittaa toisen osapuolen varmasti, kun toinen yhtäkkiä lakkaa antamasta ja sitten taas yhtäkkiä kiinnostaisikin. Samoin syntyy epävarmuutta et milloinhan tuollainen vaihe tulee taas...

Ensin siis vingutaan, ettei ole seksiä, ja sitten kun olisi, niin vingutaan taas. Vaikka sai, mitä halusi. Kannattaisiko sitten laittaa ne lusikat jakoon saman tien, kun toiselle ei enää seksi maita, jos kokee, ettei tilanne voi enää korjaantua?

Mahdollisesti myös haluttomuuden syillä voi olla merkitystä... Niistä kai yleensä puhutaan siinä suhteessa? Ellei voida puhua, ollaan taas siinä tilanteessa, että on kivuttominta lopettaa kärvistely ja ottaa ero.

Vierailija
34/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas miksi suhtaudutte eri tavalla ketjuihin joissa nainen valittaa että mies on haluton kuin niihin että mies valittaa että nainen on haluton?

Vierailija
35/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen huomioimattomuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjausmahdollisuuden takia kiinnostaa tietysti eli onko esim. itsekäs vai joku ns. oikea syy?

Kenen miehen haluttomuuteen itsekkyys on syy? Tuskin kenenkään! Syitä on useampia ja tilanne on kehittynyt pidemmän ajan kuluessa, osasyyllinen olen itsekin varmaan mutta vain osa. Ja olisi tässä minullakin aihetta haluttomuuteen miehen takia, jos olisin haluttomuuteen taipuvainen. Mies tietää kyllä mutta eihän tässä voi muuta kuin että minä edelleen joustan ja jaksan hoitaa osaltani pakollisia perhevelvoitteita. Ap

Itsekkyys = ei ajattele toisen tarpeita, eikä yritä herättää itseään seksuaalisesti, jos huomaa haluttomuuden parisuhteeseen tuomat ongelmatkin.   Ei ylipäätään yritä olla hyvä elämänkumppani.

Kaikkien pitäisi miettiä, onko itse hyvä puoliso - sellainen, jonka itsekin haluaisi.

Minun liitossani mies kiristi ja painosti saadakseen jatkuvasti sellaista seksiä, joka oli minulle vastenmielistä. Yritin aikani oppia sopeutumaan hänen haluihinsa ja pyytää, että minäkin saisin sellaista, mistä pidän.  Mies koki ongelmaksi, ettei saanut kaikkea haluamaansa ja kosti hänkin samoin, kuten ketjussa on mainittu. Minulta loppuivat halut sitten kokonaan - ja tämä oli sitten tietysti minun syyni.

Haluton ei aina ole se itsekäs osapuoli.

Eron jälkeen sain lukuisia kiukutteluviestejä, kun sain uuden puolison. Että tottakai tuolle annat, vaikka häneltä panttasit, senkin ****. Joo, niin annankin, ja mielelläni. Saan paljon.

Vierailija
36/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen huomioimattomuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen halujen väheneminen on tapahtunut vuosien aikana ja asiaa on välillä käsitelty kummankin toimesta ikävästi ja epäasiallisesti, mikä on jättänyt kumpaankin jälkensä mutta tällä hetkellä tässä edes yritetään rakentavampaa suhtautumista, jonka alla minusta kuitenkin tuntuu usein siltä kuten otsikossa seisoo. Pääsyy lienee stressi ja psyykkiset ongelmat ja jossain määrin varmaan myös lääkitys, muitakin syitä helppo keksiä lisää. En sanoisi että suhde on rakkaudeton ja kuten sanoin, jotenkin asiaa yritetään edistää, mikä osaltani olisi paljon helpompaa jos perhe-elämä ja työkin ei rasittaisi minua ihmisenä niin paljon, että tyytymättömyys kaikkeen kanavoituu aina siihen että miten kaikki voi olla näin paskaa ja/kun edes seksiä en saa. Ap

Vierailija
37/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe ei ollut nuoruudenhaaveeni lainkaan, hyvä parisuhde oli. Miksi minun pitäisi joustaa elämäni kokonaan muiden hyväksi saamatta itselleni mitä haluan?

Miksi sitten teit lapsia? Muiden mieliksi? Jos niin toimit niin ihan on oma vikasi, koska olisit voinut myös jättää lapset tekemättä.

Vierailija
38/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten teit lapsia? Muiden mieliksi? Jos niin toimit niin ihan on oma vikasi, koska olisit voinut myös jättää lapset tekemättä.

Vaikkei lapset olleet nuoruuden haaveeni niin en kadu lapsia ja halusin niitä kyllä - tyydyttävään parisuhteeseen, jota minulla ei nyt ole! Ap

Vierailija
39/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta lapset eivät kuulu tähän keskusteluun lainkaan. Haluttomuus tuskin heihin liittyy, ja itse parisuhdekun on lapsista riippumaton.

Vierailija
40/47 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi sentään kun palstaprinsessa ei saa kaikkea haluamaansa heti ja nyt. Uhriutuminen menee jo niin pitkälle, että kuvottaa. Kukaan ei teitä naisiakaan pakota olemaan epätyydyttävissä suhteissa. Lähtekää ja eläkää ja etsikää uusia kiinnostavia suhteita, joissa saatte seksiä ja hellyyttä. Ehkä mieskin kaipaa samaa vapauden tunnetta välillä. Lapsilke on parempi olla vaikka viikko viikko systeemillä eri vanhemmilla kuin joutua kokemaan vanhempien kylmä suhde toisiinda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme