Neljänkympin kriisit? Miestä ei kiinnosta seksi enää yhtään - minuapa ei sitten perhe-elämä motivoi enää yhtään!
Perhe ei ollut nuoruudenhaaveeni lainkaan, hyvä parisuhde oli. Miksi minun pitäisi joustaa elämäni kokonaan muiden hyväksi saamatta itselleni mitä haluan?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Toisen huomioimattomuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai syy kiinnostaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen haluttomuuden syy on oleellinen kysymys? Pitäisikö asenteeni jotenkin olla siitä syystä riippuvainen kun fakta joka tapauksessa on se, että miestä ei kiinnosta joten tilanne on se että minä olen tässä ainoa, joka uhraa elämänsä muille ja muut saavat mitä haluavat tässä. Ap
Korjausmahdollisuuden takia kiinnostaa tietysti eli onko esim. itsekäs vai joku ns. oikea syy?
- tietääkö mies tyytymättömyytesi asteen?
Kenen miehen haluttomuuteen itsekkyys on syy? Tuskin kenenkään! Syitä on useampia ja tilanne on kehittynyt pidemmän ajan kuluessa, osasyyllinen olen itsekin varmaan mutta vain osa. Ja olisi tässä minullakin aihetta haluttomuuteen miehen takia, jos olisin haluttomuuteen taipuvainen. Mies tietää kyllä mutta eihän tässä voi muuta kuin että minä edelleen joustan ja jaksan hoitaa osaltani pakollisia perhevelvoitteita. Ap
Itsekkyys = ei ajattele toisen tarpeita, eikä yritä herättää itseään seksuaalisesti, jos huomaa haluttomuuden parisuhteeseen tuomat ongelmatkin. Ei ylipäätään yritä olla hyvä elämänkumppani.
Kaikkien pitäisi miettiä, onko itse hyvä puoliso - sellainen, jonka itsekin haluaisi.
Minun liitossani mies kiristi ja painosti saadakseen jatkuvasti sellaista seksiä, joka oli minulle vastenmielistä. Yritin aikani oppia sopeutumaan hänen haluihinsa ja pyytää, että minäkin saisin sellaista, mistä pidän. Mies koki ongelmaksi, ettei saanut kaikkea haluamaansa ja kosti hänkin samoin, kuten ketjussa on mainittu. Minulta loppuivat halut sitten kokonaan - ja tämä oli sitten tietysti minun syyni.
Haluton ei aina ole se itsekäs osapuoli.
Eron jälkeen sain lukuisia kiukutteluviestejä, kun sain uuden puolison. Että tottakai tuolle annat, vaikka häneltä panttasit, senkin ****. Joo, niin annankin, ja mielelläni. Saan paljon.
Vastenmielisiin tekoihin toisen pakottava on myös itsekäs!
- eikä pidä suostua kaikkeen, ei tietenkään.
Mutta ylipäätään eroottisuuttakin voi herätellä ja viritellä, jopa liikunta vaikuttaa siihen, kun ihminen tulee tietoiseksi kehostaan. Oman ulkomuodonkin kohentaminen virkistää - ainakin vastapuolta.
Pitää kuunnella, näyttää rakkautta, huomioida toista romanttisesti jne.
Vierailija kirjoitti:
Onni korvien välissä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe ei ollut nuoruudenhaaveeni lainkaan, hyvä parisuhde oli. Miksi minun pitäisi joustaa elämäni kokonaan muiden hyväksi saamatta itselleni mitä haluan?
Sitä paitsi antaessaan saa...
Ei muuten saa - seksiä haluttomalta mieheltä. Ap
Eikä naiselta.
Mistä päin ap on? Mennään meidän mökille ensi viikolla,poltetaan risuja,lämmitetään sauna,juopotellaan,paneskellaan.
En ole ratkaisemassa asiaa millään salasuhteella enkä eroamalla nyt tässä tilanteessa olemattoman seksin takia, koska muuten suhde on alkanut muuttua toista huomioivampaan suuntaan aiempaan verrattuna. Mutta eihän sekään takaa seksin palaamista suhteeseen ja jos vain kuitenkaan kumpikaan ei pääse yli vanhoista katkeruuden aiheista, niin jos ei muuta niin elämä menee pilalle tietenkin kummassakin tapauksessa. Ap
Seksin loppuminen tekee minulle mahdottomaksi tuntea romanttisia tunteita miestä kohtaan, oikeastaan tunnen enimmäkseen surua siitä, miten pilalle elämä on mennyt. Ap
Ja olen myös sanonut miehelle tuntevani olevani fyysisesti ja psyykkisesti täysin yksin seksittömyyden takia, enkä pysty kokemaan toisin. Ap
Siten kuuluvat että lapsista johtuva stressi ja oman ajan vähyys tekee minulle payykkksesti raskaampaa kestää seksittömyyttä ja syventää katkeroitumisen tunnetta. Ap